![](https://archive.motori.gr/sites/default/files/styles/sliderview/public/newsartimages/2018/4/28/photon25048f65599.jpg?itok=QtD0a7zv)
Ένα τετ-α-κε στην 1η Ειδική Διαδρομή που κόστισε σε χρόνο γύρω στα 20 δευτ., ήταν αρκετό για να «θυμώσει» ο Τάνακ με συνοδηγό τον Γιερβόεγια, ώστε να οδηγήσει αλάνθαστα στη συνέχεια το Toyota Yaris WRC, να κερδίσει τις υπόλοιπες 5 από τις 6 Ειδικές Διαδρομές και να τεθεί επικεφαλής, 22.7 δευτ. από τον Μικ (Citroen C3 WRC) που δήλωσε ότι «ο Τάνακ είναι άπιαστος, οδηγεί σε άλλους ρυθμούς».
Τρίτος ο Νεβίλ (Hyundai i20 WRC) που η επιλογή ελαστικών στη σκληρή γόμα του κόστισαν σε χρόνο καθώς η εξωτερική θερμοκρασία σκαρφάλωσε στους +30 βαθμούς.
Μια ανάσα πίσω του ο άλλος οδηγός με το i20 WRC ο Σόρδο με την 5άδα να «κλείνει» ο Οζιέ , ο οποίος σημείωσε τον 1ο χρόνο στην 1η Ειδική Διαδρομή του 2oυ σκέλους.
Από τις πιο σημαντικές εγκαταλείψεις αυτή του Λάτβαλα στην 3η Ειδική Διαδρομή όταν χτύπησε μια πέτρα τραυματίζοντας τη δεξιά μπροστινή ανάρτηση του Toyota Yaris WRC, κάτι που επηρέασε το σύστημα λίπανσης του κινητήρα με αποτέλεσμα να μείνει θεατής μαζί με τον Άντιλα.
To 3o σκέλος αυτό του Σαββάτου περιλαμβάνει 3 επαναλαμβανόμενες Ειδικές Διαδρομές συνολικού μήκους 146,88 χλμ. Σε αυτό το σκέλος είναι και η μεγαλύτερη Ειδική Διαδρομή του αγώνα, μήκους 40,48 χλμ.
Στο video που ακολουθεί πλάνα από το 2ο σκέλος του αγώνα (σύμφωνα με τους οργανωτές, το 1ο σκέλος είναι αυτό της Πέμπτης που περιλαμβάνει μόνο την Υπερειδική και το 2ο αυτό της Παρασκευής)
Στον πίνακα αναλυτικά η 1η 10άδα του 2ου σκέλους:
1 Τάνακ-Γιερβοέγια (Toyota Yaris WRC) 1:30’38’’.6s
2 Μικ-Ναγκλ (Citroen C3 WRC) +22.7
3 Νεβίλ-Γκιλσούλ (Hyundai i20 Coupe WRC) +28.6
4 Σόρδο-Ντελ Μπάριο (Hyundai i20 Coupe WRC) +29.5
5 Οζιέ-Ινγκρασιά (Ford Fiesta WRC) +36.4
6 Μπριν-Μάρτιν (Citroen C3 WRC) +41.2
7 Μίκελσν-Γιέγκερ (Hyundai i20 Coupe WRC) +58.5
8 Λάπι-Φερμ (Toyota Yaris WRC) +1’07’’. 6
9 Έβανς-Μπάριτ (Ford Fiesta WRC) +1’10’’.3
10 Σουνίνεν-Μάρκουλα (Ford Fiesta WRC) +1’33’’.7