Είστε εδώ

WRC

Ράλι Αργεντινής : Ο Τάνακ μπροστά στο 2ο σκέλος

του Γιάννη Σταυρόπουλου

Ένα τετ-α-κε στην 1η Ειδική Διαδρομή που κόστισε σε χρόνο γύρω στα 20 δευτ., ήταν αρκετό για να «θυμώσει» ο Τάνακ με συνοδηγό τον Γιερβόεγια, ώστε να οδηγήσει αλάνθαστα στη συνέχεια το Toyota Yaris WRC, να κερδίσει τις υπόλοιπες 5 από τις 6 Ειδικές Διαδρομές και να τεθεί επικεφαλής, 22.7 δευτ. από τον Μικ (Citroen C3 WRC) που δήλωσε ότι «ο Τάνακ είναι άπιαστος, οδηγεί σε άλλους ρυθμούς». 

Τρίτος ο Νεβίλ (Hyundai i20 WRC) που η επιλογή ελαστικών στη σκληρή γόμα του κόστισαν σε χρόνο καθώς η εξωτερική θερμοκρασία σκαρφάλωσε στους +30 βαθμούς.

Μια ανάσα πίσω του ο άλλος οδηγός με το i20 WRC ο Σόρδο με την 5άδα να «κλείνει» ο Οζιέ , ο οποίος σημείωσε τον 1ο χρόνο στην 1η Ειδική Διαδρομή του 2oυ σκέλους.

Από τις πιο σημαντικές εγκαταλείψεις αυτή του Λάτβαλα στην 3η Ειδική Διαδρομή όταν χτύπησε μια πέτρα τραυματίζοντας τη δεξιά μπροστινή ανάρτηση του Toyota Yaris WRC, κάτι που επηρέασε το σύστημα λίπανσης του κινητήρα με αποτέλεσμα να μείνει θεατής μαζί με τον Άντιλα. 

To 3o σκέλος αυτό του Σαββάτου περιλαμβάνει 3 επαναλαμβανόμενες Ειδικές Διαδρομές συνολικού μήκους 146,88 χλμ. Σε αυτό το σκέλος είναι και η μεγαλύτερη Ειδική Διαδρομή του αγώνα, μήκους 40,48 χλμ. 

Στο video που ακολουθεί πλάνα από το 2ο σκέλος του αγώνα (σύμφωνα με τους οργανωτές, το 1ο σκέλος είναι αυτό της Πέμπτης που περιλαμβάνει μόνο την Υπερειδική και το 2ο αυτό της Παρασκευής)

Στον πίνακα αναλυτικά η 1η 10άδα του 2ου σκέλους:

1 Τάνακ-Γιερβοέγια  (Toyota Yaris WRC) 1:30’38’’.6s
2 Μικ-Ναγκλ (Citroen C3 WRC) +22.7
3 Νεβίλ-Γκιλσούλ (Hyundai i20 Coupe WRC) +28.6
4 Σόρδο-Ντελ Μπάριο (Hyundai i20 Coupe WRC) +29.5
5 Οζιέ-Ινγκρασιά (Ford Fiesta WRC) +36.4
6 Μπριν-Μάρτιν (Citroen C3 WRC) +41.2 
7 Μίκελσν-Γιέγκερ (Hyundai i20 Coupe WRC) +58.5
8 Λάπι-Φερμ (Toyota Yaris WRC) +1’07’’. 6

9 Έβανς-Μπάριτ (Ford Fiesta WRC) +1’10’’.3
10 Σουνίνεν-Μάρκουλα (Ford Fiesta WRC) +1’33’’.7  

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.