![](https://archive.motori.gr/sites/default/files/styles/sliderview/public/newsartimages/2018/4/29/photon25054f65620.jpg?itok=yyYosh7l)
Οι Τάνακ-Γιερβόεγια με το λευκό Toyota Yaris WRC συνεχίζουν τις χαμηλές πτήσεις τους στη χώρα του ταγκό.
Όχι μόνο προηγούνται στη γενική κατάταξη, αλλά έχουν αυξήσει και τη διαφορά από τους δεύτερους στη γενική κατάταξη, που σημαίνει ότι το πλήρωμα από την Εσθονία δεν απέχει και πολύ από την 1η τους νίκη, στην πρώτη τους χρονιά στο τιμόνι του ιαπωνικού αυτοκινήτου.
Ο Τάνακ ήταν και πάλι καταιγιστικός στο 3ο σκέλος παρά τις δύσκολες καιρικές συνθήκες (ομίχλη με περιορισμένη ορατότητα) αλλά και το Yaris WRC δούλεψε σαν καλοκουρδισμένο ρολόι
Τα 46.5 δευτ. από τους δεύτερους Νεβίλ-Γκιλσούλ (Hyundai i20 WRC) είναι μια διαφορά ασφαλείας για το 4o και τελευταίο σκέλος του αγώνα που περιλαμβάνει 3 Ειδικές Διαδρομές (μια επαναλαμβανόμενη, με την power stage 16,43 χλμ.).
Ο Μικ έχασε πάνω από δύο λεπτά στην τελευταία Ειδική Διαδρομή καθώς είχε κλατάρισμα που σταμάτησε να αντικαταστήσει τον τροχό, με αποτέλεσμα από την 3η θέση να «πέσει» στην 8η.
Χωρίς ποτέ να είσαι σίγουρος στους αγώνες, αυτή θα είναι και η τελική κατάταξη εκτός απροόπτου, καθώς οι 3 Ειδικές Διαδρομές είναι οι πιο δύσκολες του αγώνα όπως δήλωσε ο Οζιέ ο οποίος ταλαιπωρήθηκε πολύ στην 3η Ειδική Διαδρομή του 3ου σκέλους λόγω της ομίχλης.
Οι διαφορές μεταξύ των πρώτων πληρωμάτων δεν αφήνουν πάντως περιθώρια για μάχες, εκτός από την 6η ίσως, μεταξύ Λάπι και Έβανς .
Μετά το τρίτο σκέλος η πρώτη 10άδα είναι αυτή με τον πιτσιρικά Ροβάνμπερα να οδηγεί από τη 10η θέση την κατάταξη στην κατηγορία WRC2.
Δείτε και το video από το 3ο σκέλος με πλάνα από την Toyota Gazoo Racing.
To top 10 στο τέλος του 3ου σκέλους
1 Τάνακ-Γιερβόεγια (Toyota Yaris WRC) 2ωρες 58’33’’9
2 Νεβίλ-Γκιλσούλ (Hyundai i20 Coupe WRC) +46.3
3 Σόρδο-Ντελ Μπάριο (Hyundai i20 WRC) +1’08’’2
4 Οζιέ-Ινγκρασιά (Ford Fiesta WRC) +1’59’’0
5 Μίκελσεν-Γιέγκερ (Hyundai i20 WRC) +2’13’’8
6 Λάπι-Φερμ (Toyota Yaris WRC) +2’42’’9
7 Έβανς-Μπάριτ (Ford Fiesta WRC) +2’49’’1
8 Μικ-Ναγκλ (Citroen C3 WRC) +3’20’’4
9 Σουνίνεν-Μάρκουλα (Ford Fiesta WRC) +4’17’’6
10 Ροβάνπερα-Χαλτούνεν (Skoda Fabia R5) +10’50’’2