Είστε εδώ

WRC

Ράλι Αργεντινής, 3ο σκέλος: Ο Τάνακ εξακολουθεί να προηγείται

Οι Τάνακ-Γιερβόεγια με το λευκό Toyota Yaris WRC συνεχίζουν τις χαμηλές πτήσεις τους στη χώρα του ταγκό.

Όχι μόνο προηγούνται στη γενική κατάταξη, αλλά έχουν αυξήσει και τη διαφορά από τους δεύτερους στη γενική κατάταξη, που σημαίνει ότι το πλήρωμα από την Εσθονία δεν απέχει και πολύ από την  1η τους νίκη, στην πρώτη τους χρονιά στο τιμόνι του ιαπωνικού αυτοκινήτου.

Ο Τάνακ ήταν και πάλι καταιγιστικός στο 3ο σκέλος παρά τις δύσκολες καιρικές συνθήκες (ομίχλη με περιορισμένη ορατότητα) αλλά και το Yaris WRC δούλεψε σαν καλοκουρδισμένο ρολόι

Τα 46.5 δευτ. από τους δεύτερους Νεβίλ-Γκιλσούλ (Hyundai i20 WRC) είναι μια διαφορά ασφαλείας για το 4o και τελευταίο σκέλος του αγώνα που περιλαμβάνει 3 Ειδικές Διαδρομές (μια επαναλαμβανόμενη, με την power stage 16,43 χλμ.).

Ο Μικ έχασε πάνω από δύο λεπτά στην τελευταία Ειδική Διαδρομή καθώς είχε κλατάρισμα που σταμάτησε να αντικαταστήσει τον τροχό, με αποτέλεσμα από την 3η θέση να «πέσει» στην 8η.

Χωρίς ποτέ να είσαι σίγουρος στους αγώνες, αυτή θα είναι και η τελική κατάταξη εκτός απροόπτου, καθώς οι 3 Ειδικές Διαδρομές είναι οι πιο δύσκολες του αγώνα όπως δήλωσε ο Οζιέ ο οποίος ταλαιπωρήθηκε πολύ στην 3η Ειδική Διαδρομή του 3ου σκέλους λόγω της ομίχλης.

Οι διαφορές μεταξύ των πρώτων πληρωμάτων δεν αφήνουν πάντως περιθώρια για μάχες, εκτός από την 6η ίσως, μεταξύ Λάπι και Έβανς .

Μετά το τρίτο σκέλος η πρώτη 10άδα είναι αυτή με τον πιτσιρικά Ροβάνμπερα να οδηγεί από τη 10η θέση την κατάταξη στην κατηγορία WRC2.

Δείτε και το video από το 3ο σκέλος με πλάνα από την Toyota Gazoo Racing.

To top 10 στο τέλος του 3ου σκέλους

1 Τάνακ-Γιερβόεγια (Toyota Yaris WRC) 2ωρες 58’33’’9
2 Νεβίλ-Γκιλσούλ (Hyundai i20 Coupe WRC) +46.3 

3 Σόρδο-Ντελ Μπάριο (Hyundai i20 WRC) +1’08’’2
4 Οζιέ-Ινγκρασιά (Ford Fiesta WRC) +1’59’’0
5 Μίκελσεν-Γιέγκερ (Hyundai i20 WRC) +2’13’’8
6 Λάπι-Φερμ (Toyota Yaris WRC) +2’42’’9
7 Έβανς-Μπάριτ (Ford Fiesta WRC) +2’49’’1
8 Μικ-Ναγκλ (Citroen C3 WRC) +3’20’’4
9 Σουνίνεν-Μάρκουλα (Ford Fiesta WRC) +4’17’’6
10 Ροβάνπερα-Χαλτούνεν (Skoda Fabia R5) +10’50’’2

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.