![Οζιέ-Ινγκρασιά](https://archive.motori.gr/sites/default/files/styles/sliderview/public/newsartimages/2017/11/20/photon23167f60280.jpg?itok=95fNVKH1)
Η τελευταία παράσταση του έργου «παγκόσμιο πρωτάθλημα ράλι 2017» δόθηκε στις χωμάτινες Ειδικές Διαδρομές της Αυστραλίας.
Μια παράσταση που δεν είχε βαθμολογικό ενδιαφέρον καθώς ο συνδυασμός Οζιέ-Ινγκρασιά είχαν κατακτήσει τον τίτλο των οδηγών από τον προηγούμενο αγώνα, ενώ η Ford M-Sport με τη βοήθεια και των Τάνακ-Γιερβόεγια το αντίστοιχο των κατασκευαστών.
Για τον Οζιέ ήταν ο 5ος παγκόσμιος –στη σειρά- τίτλος του, ενώ η Ford, έστω και με την ιδιωτική ομάδα M-Sport του Μάλκολμ Γουϊλσον, το πρώτο πρωτάθλημα κατασκευαστών από το 2007.
Ο Οζιέ που είναι ο καλύτερος οδηγός στο σανίδι του WRC, δεν πέρασε και την καλύτερη χρονιά του στα μεγάλα σαλόνια του παγκοσμίου πρωταθλήματος.
Η ξαφνική αποχώρηση της Volkswagen Motorsport από το τερέν και το όλο «ψάξιμο» του Οζιέ για καινούργιο bucket σε συνδυασμό με τους νέους κανονισμούς που έκαναν τα αυτοκίνητα πολύ πιο γρήγορα από αυτά της περασμένης χρονιάς, η συνταγή δεν «βγήκε» όπως την ήθελε ή όπως τη φανταζόταν ο Γάλλος.
Ο Οζιέ μπορεί να κέρδισε τον τίτλο που αυτός ήταν ο στόχος, αλλά υπήρξαν αγώνες που ήταν «αργότερος» και από τα άλλα δύο Fiesta WRC boys.
Τον Τάνακ και τον Έβανς.
Από τον Τάνακ ήταν σχεδόν πάντα αργότερος ειδικά από τη μέση του πρωταθλήματος και μετά, όταν ο Οζιέ άρχισε να συμμετάσχει έχοντας στο μυαλό του «προσθαφαιρέσεις» που θα τον οδηγούσαν στην κατάκτηση του πρωταθλήματος, καθώς η υπόθεση νίκης δεν ήταν κάτι το εύκολο.
Σε σχέση με τους Τάνακ και Έβανς ο Οζιέ πήρε δύο μόνο νίκες, όσες και ο Τάνακ, ενώ ο Έβανς μια.
Τις περισσότερες Ειδικές Διαδρομές κατά τη διάρκεια του πρωταθλήματος μεταξύ των τριών της Ford, τις κέρδισε ο Τάνακ, 30 τον αριθμό ενώ ανέβηκε στο βάθρο 7 φορές.
Ο Οζιέ ήταν ταχύτερος σε 22 Ειδικές Διαδρομές με 9 παρουσίες στο βάθρο, ενώ ο Εβανς σημείωσε τον πρώτο χρόνο σε 27 Ειδικές Διαδρομές και ανέβηκε στο βάθρο 3 φορές.
Ο Τάνακ λοιπόν με βάση των αριθμών ήταν ο ταχύτερος, αλλά τα νούμερα τι «αξία» έχουν μπροστά στην ιστορία.
Και η ιστορία έγραψε Οζιέ-Ινγκρασιά παγκόσμιοι πρωταθλητές για 5η συνεχή χρονιά με Ford Fiesta WRC.
Φωτογραφίες: reporter-images