![](https://archive.motori.gr/sites/default/files/styles/sliderview/public/newsartimages/2017/8/24/photon22255f57387.jpg?itok=-oi3nTtW)
Μετά από επτά χρόνια η Τουρκία επιστρέφει στα μεγάλα σαλόνια του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι το 2018, αντικαθιστώντας το ράλι Πολωνίας.
Ο λόγος που η Πολωνία τέθηκε εκτός ήταν για λόγους ασφαλείας καθώς η οργάνωση δεν μπόρεσε να ελέγξει το πάθος των θεατών που βρισκόντουσαν σε επικίνδυνα σημεία στις Ειδικές Διαδρομές.
Το 2010 ηταν η τελευταία φορα που ο αγώνας της Τουρκίας προσμετρόυσε στο WRC με νικητή τον Λεμπ με Citroen C4 WRC.
Για το 2018 έχουν ήδη "κλειστεί" οι 6 πρώτοι αγώνες (Μόντε Κάρλο, Σουηδία, Μεξικό, Αργεντινή, Κορσική και Πορτογαλία) που αποτελούν το πρώτο μισό για το 2018 σε ενα κύκλο 13 αγώνων.
Στο πρόγραμμα σίγουρα θα συμπεριληφθούν οι αγώνες σε Φινλανδία, Ισπανία , Ουαλία, ενώ δύο αγώνες βρίσκονται σε εκκρεμότητα. Αυτός της Κροατίας, ή της Νέας Ζηλανδίας. Η νέα Ζηλανδία είναι ένας ακριβός αγώνας με τα logistics και τη μεταφορά αγωνιστικών αυτοκινήτων και ανθρώπινου δυναμικού, ενώ για την Κροατία η FIA σε συνεργασία με τον promoter "ψάχνουν" για καταλληλες ημερομηνίες.
Σκεφτείτε τώρα να έχει το WRC αγώνες σε Κροατία - Τουρκία και η Ελλάδα με την τεράστια ιστορία του ράλι Ακρόπολις θεατής, αλλά στο πρόγραμμα του υποβαθμισμένου ευρωπαϊκού, που αν ήταν όπως φέτος απο πλευράς συμμετοχών αλλά και προβολής, καλύτερα να μείνει στην ιστορία.