![](https://archive.motori.gr/sites/default/files/styles/sliderview/public/newsartimages/2017/4/26/photon21005f52715.jpg?itok=HQpWGzIY)
Από την άσφαλτο της Κορσικής, στα χώματα της Πορτογαλίας στην περιοχή του Αλγκάρβε και από εκεί στην Αργεντινή για τον 5ο γύρο του παγκοσμίου πρωταθλήματος.
Στο διάλλειμα κατά τις ημέρες του Πάσχα η Ford M-Sport πέρασε δύο μέρες σκληρών δοκιμών στα χώματα της Πορτογαλίας, ώστε να προετοιμαστεί με τον καλύτερο τρόπο για το ράλι της Αργεντινής που διεξάγεται το τελευταίο Σαββατοκύριακο του Απριλίου.
Το ράλι Αργεντινής έχει σαν βάση το παραθαλάσσιο μέρος Κάλος Βίλα Παζ, με τις Ειδικές Διαδρομές να αλλάζουν μορφολογία, όπου από τις αμμώδεις Ειδικές Διαδρομές στην περιοχή της Santa Rosa de Calamuchita, ο αγώνας γίνεται ακόμα σκληρότερος στα βουνά Traslasierra.
Μην ξεχνάμε ότι ο Οζιέ δεν έχει κερδίσει στην Αργεντινή και θέλει διακαώς τη νίκη, όχι τόσο για να συμπληρώσει το ήδη πλούσιο παλμαρέ του, αλλά για να «ανοίξει» ακόμα περισσότερο τη διαφορά στη βαθμολογία για το κυνήγι του τίτλου, αν και το πρωτάθλημα έχει πολύ δρόμο ακόμα.
Ο Οζιέ με τον Ινγκρασιά πάντα δίπλα του έχουν τερματίσει στη 2η θέση το 2013, 2014, 2016, στις 7 εκκινήσεις στο ράλι Αργεντινής.
Ο Τάνακ που οδηγεί το δεύτερο Ford Fiesta WRC έχει 4 εκκινήσεις στο ράλι Αργεντινής και έναν τερματισμό στη 10η θέση το 2012.
Υπάρχει και το τρίτο εργοστασιακό Ford Fiesta WRC, αλλά με ελαστικά DMack, τα άλλα δύο «φορούν» Michelin, όπως όλες οι εργοστασιακές ομάδες, αυτό με τον Έβανς.
Ο Έβανς έχει 3 εκκινήσεις στο ράλι Αργεντινής με καλύτερη θέση την τρίτη το 2015.
Με Ford Fiesta WRC συμμετέχει και ο Ματς Όστμπεργκ, πρώην εργοστασιακός οδηγός της Ford M-Sport, που μαζί με τον Μάρτιν Πρόκοπ «έστησαν» μια ιδιωτική ομάδα με την αμέριστη βοήθεια τoυ ιδιοκτήτη της M-Sport Μάλκολμ Γουίλσον.