Είστε εδώ

Test Drive

Volkswagen Polo 1.0 TSI: Αυτόματο με ψηφιακό πίνακα οργάνων

του Γιώργου Ψαρρά

Πώς αλλάζουν τα πράγματα; Μοντέλα της μικρομεσαίας κατηγορίας να φέρουν ψηφιακό πίνακα οργάνων...Σε αυτόν τον κόσμο μας ξεναγεί η Volkswagen με το Polο.

Στη διάθεση μας είχαμε την έκδοση με το γνωστό υπερτροφοδοτούμενο «χιλιάρη» τρικύλινδρο βενζινοκινητήρα TSI των 95 ίππων. Ικανός για σβέλτες μετακινήσεις μέσα στην πόλη, ενώ δε θα πει «όχι» και σε ταξιδάκια.

Με τους δρόμους να της πρωτεύουσας να είναι μόνιμα μποτιλιαρισμένοι τις ώρες αιχμής, από Δευτέρα μέχρι και Παρασκευή, υπάρχουν οδηγοί που δεν αλλάζουν την άνεση του αυτόματου κιβωτίου για κανένα λόγο.

Το μπλε Polo των φωτογραφιών εξοπλίζεται με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DSG 7 σχέσεων, το οποίο διακρίνεται για την καλή λειτουργία του. Γρήγορες και απαλές αλλαγές σχέσεων, με αρκετά καλό kickdown (όταν πατάς τέρμα το γκάζι στην εκκίνηση). Δε συνοδεύεται από paddles πίσω από το τιμόνι, επομένως οι χειροκίνητες αλλαγές των σχέσεων εκτελούνται αποκλειστικά από το λεβιέ, εάν και εφ’ όσον το επιθυμείτε.

Οι επιδόσεις τώρα κρίνονται ικανοποιητικές για τα δεδομένα, με επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα εντός 10,8 δευτ. και μέγιστη ταχύτητα 187 χλμ./ώρα. Η μέση κατανάλωση καυσίμου που καταγράψαμε κυμάνθηκε από 7 έως 7,4 λίτρα/100 χλμ.

Πόσο παραπάνω όμως κοστίζει το αυτόματο κιβώτιο σε σύγκριση με το μηχανικό των 5 σχέσεων; Στην έκδοση Comfortline με τον 1.0 ΤSI των 95 ίππων το αυτόματο κιβώτιο ανεβάζει την τιμή του Polo κατά 1.550 ευρώ, διαμορφώνοντας την στα 16.900 ευρώ.

Τα gadgets και η συνδεσιμότητα είναι από τα πρώτα πράγματα που ζητάνε οι νέοι οδηγοί. Το Polo δεν απογοητεύει, καθώς ξεχωρίζει στην κατηγορία του με τον προαιρετικό πλήρως ψηφιακό του πίνακα οργάνων. Προσφέρει τρία διαφορετικά μενού προβολών, τα οποία μπορείτε να δείτε στις σχετικές φωτογραφίες.

Παράλληλα συνδυάζεται με μεγάλη κεντρική οθόνη αφής 8 ιντσών, όπου μέσω MirrorLink, Android Auto και Apple CarPlay προβάλλονται εκεί οι εφαρμογές του smartphone σας (κόστος multimedia pack 381 ευρώ).

Συμπερασματικά το Polo με το αυτόματο κιβώτιο DSG, το ψηφιακό πίνακα οργάνων και τον 1.0 ΤSI βενζινοκινητήρα των 95 ίππων προσφέρει ξεκούραση στην οδήγηση, high-tech εσωτερικό σκηνικό και οικονομικές αλλά όχι ράθυμες μετακινήσεις.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.