![Ιδιαίτερη σχεδιαστική ταυτότητα από το Ignis](https://archive.motori.gr/sites/default/files/styles/sliderview/public/newsartimages/2019/4/15/photon28529f75775.jpg?itok=SnIKfu-T)
Το Suzuki Ignis δε μας είναι άγνωστο. Όμως κάθε φορά που το έχουμε στα χέρια μας «ανακαλύπτουμε» ξανά τον τρόπο με τον οποίο μπορεί να συνδυάζει τους δύο χαρακτήρες του, τον αστικό λόγω διαστάσεων και τον περιπετειώδη λόγω ύψους.
Αυτή τη φορά είχαμε στη διάθεσή μας την έκδοση με το αυτόματο κιβώτιο πέντε σχέσεων που μεταδίδει την κίνηση στους μπροστινούς τροχούς.
Το κιβώτιο του Ignis δεν είναι από τα πιο γρήγορα που έχουμε συναντήσει, χρειάζεται να εξοικειωθείς μαζί του και πως θα «χειρίζεσαι» το γκάζι κατά τις αλλαγές, ώστε να πραγματοποιούνται χωρίς υστέρηση.
Το αυτόματο κιβώτιο συνδυάζεται με κινητήρα βενζίνης 1.2 λίτρων ο οποίος είναι και η μόνη διαθέσιμη επιλογή (μαζί με την ήπια υβριδική έκδοση του ίδιου συνόλου). Η απόδοση του ατμοσφαιρικού συνόλου φτάνει τους 90 ίππους και τα 120 Nm ροπής. Οι επιδόσεις που προσφέρει στο ιαπωνικό crossover είναι 12.2 δευτερόλεπτα για το 0-100 χλμ./ώρα και 170 χλμ./ώρα τελικής. Οι εκπομπές ρύπων είναι στα 109 γρ./χλμ. το οποίο μεταφράζεται σε 107 ευρώ τέλη κυκλοφορίας.
Αν και στα χαρτιά οι επιδόσεις κρίνονται απλά ικανοποιητικές στην πράξη το μοτέρ είναι πρόθυμο να τραβήξει από χαμηλά χωρίς να σε αφήνει χωρίς δύναμη. Η αίσθηση του τιμονιού είναι ελαφριά, στοιχείο που λογαριάζεται στα θετικά αν εξετάσουμε το Ignis ως αυτοκίνητο εστιασμένο κυρίως για κίνηση εντός των τειχών της πόλης. Θετική, επίσης, είναι η εικόνα των φρένων ενώ και η σχετικά σφιχτή πίσω ανάρτηση δεν ενοχλεί τους επιβάτες θα προσθέταμε.
Η εικόνα που αντικρίζουν οι επιβάτες στο εσωτερικό είναι ευχάριστη τόσο λόγω των συνδυασμών χρωμάτων που έχουν επιλεγεί όσο και λόγω των γραμμών που έχουν ακολουθήσει οι σχεδιαστές.
Τομέας ο οποίος ταιριάζει στο Ignis, ακόμα και στη δικίνητη έκδοση είναι οι εκτός δρόμου διαδρομές αφού η απόσταση των 180 χιλιοστών από το έδαφος σε συνδυασμό με τους πολύ κοντούς προβόλους του επιτρέπουν να περνάει με ευκολία από «πονηρά» σημεία.
Στα καλά στοιχεία του ιαπωνικού crossover δεν θα πρέπει να παραλείψουμε την τιμή της μέσης κατανάλωσης η οποία κυμάνθηκε στα 6.0 λίτρα/100 χλμ.
Συνοψίζοντας, το Ignis με το αυτόματο κιβώτιο είναι μία πρόταση που απευθύνεται σε όσους θέλουν να ξεκόψουν» κάθε επαφή με τον επιλογέα του μηχανικού κιβωτίου.
Οι τιμές του Ignis με το αυτόματο κιβώτιο ξεκινάνε από τις 13.580 ευρώ.