Είστε εδώ

Test Drive

Suzuki Ignis 1.2 Dualjet AGS: Πώς είναι με το αυτόματο κιβώτιο;

του Σωτήριου Χάλλα

Το Suzuki Ignis δε μας είναι άγνωστο. Όμως κάθε φορά που το έχουμε στα χέρια μας «ανακαλύπτουμε» ξανά τον τρόπο με τον οποίο μπορεί να συνδυάζει τους δύο χαρακτήρες του, τον αστικό λόγω διαστάσεων και τον περιπετειώδη λόγω ύψους.

Αυτή τη φορά είχαμε στη διάθεσή μας την έκδοση με το αυτόματο κιβώτιο πέντε σχέσεων που μεταδίδει την κίνηση στους μπροστινούς τροχούς.

Το κιβώτιο του Ignis δεν είναι από τα πιο γρήγορα που έχουμε συναντήσει, χρειάζεται να εξοικειωθείς μαζί του και πως θα «χειρίζεσαι» το γκάζι κατά τις αλλαγές, ώστε να πραγματοποιούνται χωρίς υστέρηση.   

Το αυτόματο κιβώτιο συνδυάζεται με κινητήρα βενζίνης 1.2 λίτρων ο οποίος είναι και η μόνη διαθέσιμη επιλογή (μαζί με την ήπια υβριδική έκδοση του ίδιου συνόλου). Η απόδοση του ατμοσφαιρικού συνόλου φτάνει τους 90 ίππους και τα 120 Nm ροπής. Οι επιδόσεις που προσφέρει στο ιαπωνικό crossover είναι 12.2 δευτερόλεπτα για το 0-100 χλμ./ώρα και 170 χλμ./ώρα τελικής. Οι εκπομπές ρύπων είναι στα 109 γρ./χλμ. το οποίο μεταφράζεται σε 107 ευρώ τέλη κυκλοφορίας.

Αν και στα χαρτιά οι επιδόσεις κρίνονται απλά ικανοποιητικές στην πράξη το μοτέρ είναι πρόθυμο να τραβήξει από χαμηλά χωρίς να σε αφήνει χωρίς δύναμη. Η αίσθηση του τιμονιού είναι ελαφριά, στοιχείο που λογαριάζεται στα θετικά αν εξετάσουμε το Ignis ως αυτοκίνητο εστιασμένο κυρίως για κίνηση εντός των τειχών της πόλης. Θετική, επίσης, είναι η εικόνα των φρένων ενώ και η σχετικά σφιχτή πίσω ανάρτηση δεν ενοχλεί τους επιβάτες θα προσθέταμε.

Η εικόνα που αντικρίζουν οι επιβάτες στο εσωτερικό είναι ευχάριστη τόσο λόγω των συνδυασμών χρωμάτων που έχουν επιλεγεί όσο και λόγω των γραμμών που έχουν ακολουθήσει οι σχεδιαστές.

Τομέας ο οποίος ταιριάζει στο Ignis, ακόμα και στη δικίνητη έκδοση είναι οι εκτός δρόμου διαδρομές αφού η απόσταση των 180 χιλιοστών από το έδαφος σε συνδυασμό με τους πολύ κοντούς προβόλους του επιτρέπουν να περνάει με ευκολία από «πονηρά» σημεία.

Στα καλά στοιχεία του ιαπωνικού crossover δεν θα πρέπει να παραλείψουμε την τιμή της μέσης κατανάλωσης η οποία κυμάνθηκε στα 6.0 λίτρα/100 χλμ. 

Συνοψίζοντας, το Ignis με το αυτόματο κιβώτιο είναι μία πρόταση που απευθύνεται σε όσους θέλουν να ξεκόψουν» κάθε επαφή με τον επιλογέα του μηχανικού κιβωτίου. 

Οι τιμές του Ignis με το αυτόματο κιβώτιο ξεκινάνε από τις 13.580 ευρώ.

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.