Είστε εδώ

Test Drive

Skoda Scala 1.6 TDI DSG: Συζητήσεις στη θέα του

του Γιάννη Σταυρόπουλου

Τελικά αποδεικνύεται για μια ακόμα φορά, ότι δεν έχει και τόση σημασία τι αυτοκίνητο οδηγείς, αλλά στο πόσο πιστεύουν στη μάρκα.

Το νέο λοιπόν μοντέλο της Skoda, το Scala δεν πέρασε απαρατήρητο από δύο γνωστά και αγαπητά πρόσωπα της ανδριώτικης κοινωνίας.

Τον γιατρό-πνευμονολόγο- Aντρέα Βόσσο (Ιατρικός Κύκλος στο Γαύριο, στο λιμάνι της Άνδρου)  και τον ναυτικό πράκτορα Πέτρο Κολοβέντζο (Kyklades Τravel στο Γαύριο).

Και οι δύο fan του αυτοκινήτου.

Στη θέα λοιπόν του Scala, στο χρώμα της άμμου, άρχισαν να το περιεργάζονται και οι ερωτήσεις έπεφταν βροχή.

Χάζεψαν το πιο όμορφο μέρος του αυτοκινήτου, το πίσω με το μεγάλο σκούρο κυρτό κρύσταλλο με τα επίσης μεγάλα φώτα που εκτείνονται στα φτερά.

Άνοιξαν την πόρτα των αποσκευών και βρέθηκαν μπροστά στα 467 λίτρα με στάνταρ τη ρεζέρβα

Στο εσωτερικό όμως τα βλέμματα εστίασαν στη μεγάλη  οθόνη αφής, στο κέντρο του ταμπλό, των 9,2 ιντσών με τις τόσες εφαρμογές και λειτουργίες.

Πως θα κερδίσεις αγοραστές όταν δεν ακολουθείς τη μόδα, που προστάζει gadget…

Κάτω από το καπό ο γνωστός πετρελαιοκινητήρας του ομίλου VW των 1.600 κ.εκ. που αποδίδει 116 ίππους και συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο 7 σχέσεων τεχνολογίας DSG.

To μυστικό στην οδική συμπεριφορά του αυτοκινήτου είναι η νέα πλατφόρμα του ομίλου VW, η MQB-AO. Σταθερό, χωρίς πλεύσεις το αμάξωμα, σύστημα διεύθυνσης με πολύ καλή αίσθηση, ποιότητα κύλισης που βαθμολογείται με υψηλό βαθμό και μικτή κατανάλωση 7,2 λίτρα/100 χλμ.

Με το Scala επιβεβαιώνεται για μια ακόμα φορά ότι οι άνθρωποι της Skoda ανεβάζουν ακόμα πιο ψηλά τον πήχη με κάθε νέο μοντέλο που παρουσιάζουν.

Ο στόχος είναι να αλλάξουν εντελώς την εικόνα του παρελθόντος και αυτό έχει ήδη αρχίσει να αλλάζει.

Στα σύγχρονα Skoda, το design, παρά το γεγονός ότι είναι υποκειμενική υπόθεση ενός εκάστου, είναι ιδιαίτερα αποδεκτό, η ποιότητα προσεγμένη, η οδική συμπεριφορά σε πολύ ασφαλή επίπεδα, ενώ ακολουθεί πιστά –όπως προαναφέραμε- τη μόδα των gadget ενώ μας άρεσε πολύ που στην περίπτωση του Scala το εσωτερικό φέρει την υπογραφή του δικού «μας» παιδιού, του Έλληνα Δημήτρη Δαρκούδη.   

Στην έκδοση με τον κινητήρα diesel και με το αυτόματο κιβώτιο οι τιμές ξεκινούν από τα 21.970 ευρώ.

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.