![Το 3008 είναι το πιο προηγμένο σχεδιαστικά μοντέλο της Peugeot](https://archive.motori.gr/sites/default/files/styles/sliderview/public/newsartimages/2018/6/20/photon25674f67334.jpg?itok=YcZDfxVo)
Βρισκόμαστε πλέον στην περίοδο της καλοκαιρινής ραστώνης και η πρόκληση των διακοπών έχει πλέον καθημερινό ρόλο.
Θάλασσα ή βουνό δεν έχει σημασία. Σημασία έχει η απόδραση.
Και η απόδραση πολλές φορές συνδυάζεται με ερημικές παραλίες ή δύσκολες διαδρομές στην ορεινή Ελλάδα που και αυτή το καλοκαίρι έχει τις ομορφιές της.
Στις αναζητήσεις ένα όχημα 4Χ4 μας «λύνει» πολλές φορές τα χέρια.
Υπάρχει όμως και η λύση του Grip Control που προσφέρει η Peugeot με το 3008.
Το Grip Control είναι ένα από τα δυνατά σημεία του αυτοκινήτου. To σύστημα διαθέτει πέντε προγράμματα οδήγησης (κανονικό, χιόνι, λάσπη, άμμος και ESP Off) με τις ρυθμίσεις να γίνονται από έναν περιστροφικό διακόπτη στη βάση της κονσόλας, που επιτρέπει να συνεχίσετε τη διαδρομή σας και να σας πάει ακόμα πιο πέρα από ένα αυτοκίνητο με κίνηση στον έναν από τους δύο άξονες.
Το Grip Control λειτουργεί στον άξονα με τους κινητήριους τροχούς και λειτουργεί σαν διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης ώστε η ροπή του κινητήρα να μεταδίδεται και στους δύο τροχούς.
Δεν είναι φυσικά μόνο αυτό.
Είναι και η εσωτερική σχεδίαση που φέρνει το 3008 σε άλλη διάσταση, καθώς με το 3008 η γαλλική εταιρία βγήκε από τον συντηρητισμό.
Η σχεδίαση είναι σε δύο επίπεδα με αεροπορικού τύπου μπουτόν, μικρό σε διάσταση τιμόνι με ίσιο το πάνω /κάτω μέρος, ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,3 ιντσών που προσφέρει τρία διαφορετικά γραφικά για τις ενδείξεις, ενώ η έγχρωμη οθόνη αφής 8 ιντσών δεσπόζει στο κέντρο του ταμπλό με ελαφριά κλίση προς τον οδηγό.
Τη νέα φιλοσοφία η Peugeot την ονομάζει i-cockpit και το αποτέλεσμα είναι εντυπωσιακό - βραβεύτηκε εξάλλου από τον ανεξάρτητο ευρωπαϊκό δημοσιογραφικό οργανισμό AutoBest.
Σε ό,τι αφορά τους κινητήρες προσφέρεται με σύνολα diesel στα 1.600 κ.εκ., 2.000 κ.εκ. με 100, 120, 180 ίππους και βενζίνης στα 1.200, 1.600 κ.εκ. με 130 και 165 ίππους που συνδυάζονται από μηχανικά 6τάχυτα κιβώτια ή αυτόματα ΕΑΤ6.
Οδηγικά, όποια έκδοση και αν οδηγήσετε αυτό που ξεχωρίζει είναι το σύστημα διεύθυνσης και η απόσβεση της ανάρτησης που «κρατάει» σταθερά το αυτοκίνητο χωρίς κλίσεις και χωρίς να επηρεάζεται από πλευρικούς ανέμους.
Έδωσαν ιδιαίτερη βάση στην οδική συμπεριφορά οι Γάλλοι και πέτυχαν το επιθυμητό αποτέλεσμα.
Επίσης προσφέρει πολύ καλή θέση οδήγησης με το μικρό τιμόνι να «πέφτει» σωστά στα χέρια του οδηγού.
Και επειδή το καλοκαίρι παρά το γεγονός ότι όλα εξελίσσονται πιο εύκολα το πορτ-μπαγκάζ προσφέρει 520 λίτρα για να χωράνε όλες οι αποσκευές της παρέας ή της οικογένειας, με τιμές που ξεκινούν από 24.900 ευρώ.