Είστε εδώ

Test Drive

Peugeot 3008 : To Grip Control σας ταξιδεύει

του Γιάννη Σταυρόπουλου

Βρισκόμαστε πλέον στην περίοδο της καλοκαιρινής ραστώνης και η πρόκληση των διακοπών έχει πλέον καθημερινό ρόλο.

Θάλασσα ή βουνό δεν έχει σημασία. Σημασία έχει η απόδραση.

Και η απόδραση πολλές φορές συνδυάζεται με ερημικές παραλίες ή δύσκολες διαδρομές στην ορεινή Ελλάδα που και αυτή το καλοκαίρι έχει τις ομορφιές της.

Στις αναζητήσεις ένα όχημα 4Χ4 μας «λύνει» πολλές φορές τα χέρια.

Υπάρχει όμως και η λύση του Grip Control που προσφέρει η Peugeot με το 3008.

Το Grip Control είναι ένα από τα δυνατά σημεία του αυτοκινήτου. To σύστημα διαθέτει πέντε προγράμματα οδήγησης (κανονικό, χιόνι, λάσπη, άμμος και ESP Off) με τις ρυθμίσεις να γίνονται από έναν περιστροφικό διακόπτη στη βάση της κονσόλας, που επιτρέπει να συνεχίσετε τη διαδρομή σας και να σας πάει ακόμα πιο πέρα από ένα αυτοκίνητο με κίνηση στον έναν από τους δύο άξονες.

Το Grip Control λειτουργεί στον άξονα με τους κινητήριους τροχούς και λειτουργεί σαν διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης ώστε η ροπή του κινητήρα να μεταδίδεται και στους δύο τροχούς. 

Δεν είναι φυσικά μόνο αυτό.

Είναι και η εσωτερική σχεδίαση που φέρνει το 3008 σε άλλη διάσταση, καθώς με το 3008 η γαλλική εταιρία βγήκε από τον συντηρητισμό. 

Η σχεδίαση είναι σε δύο επίπεδα με αεροπορικού τύπου μπουτόν, μικρό σε διάσταση τιμόνι με ίσιο το πάνω /κάτω μέρος, ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,3 ιντσών που προσφέρει τρία διαφορετικά γραφικά για τις ενδείξεις, ενώ η έγχρωμη οθόνη αφής 8 ιντσών δεσπόζει στο κέντρο του ταμπλό με ελαφριά κλίση προς τον οδηγό.

Τη νέα φιλοσοφία η Peugeot την ονομάζει i-cockpit και το αποτέλεσμα είναι εντυπωσιακό - βραβεύτηκε εξάλλου από τον ανεξάρτητο ευρωπαϊκό δημοσιογραφικό οργανισμό AutoBest.

Σε ό,τι αφορά τους κινητήρες προσφέρεται με σύνολα  diesel στα 1.600 κ.εκ., 2.000 κ.εκ.  με 100, 120, 180 ίππους και βενζίνης στα 1.200, 1.600 κ.εκ. με 130 και 165 ίππους   που συνδυάζονται  από μηχανικά 6τάχυτα κιβώτια ή αυτόματα ΕΑΤ6.

Οδηγικά, όποια έκδοση και αν οδηγήσετε αυτό που ξεχωρίζει είναι το σύστημα διεύθυνσης και η απόσβεση της ανάρτησης που «κρατάει» σταθερά το αυτοκίνητο χωρίς κλίσεις και χωρίς να επηρεάζεται από πλευρικούς ανέμους.

Έδωσαν ιδιαίτερη βάση στην οδική συμπεριφορά οι Γάλλοι και πέτυχαν το επιθυμητό αποτέλεσμα.

Επίσης προσφέρει πολύ καλή θέση οδήγησης με το μικρό τιμόνι να «πέφτει» σωστά στα χέρια του οδηγού. 

Και επειδή το καλοκαίρι παρά το γεγονός ότι όλα εξελίσσονται πιο εύκολα το πορτ-μπαγκάζ προσφέρει 520 λίτρα για να χωράνε όλες οι αποσκευές της παρέας ή της οικογένειας, με τιμές που ξεκινούν από 24.900 ευρώ.

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.