Είστε εδώ

Test Drive

Peugeot 2008 1.2 PureTech 110 PS EAT6: Κρατεί καλά αυτή η σιλούετα

του Σωτήριου Χάλλα

Βρεθήκαμε ξανά πίσω από το τιμόνι του 2008 το μικρότερο από τα τρία μοντέλα που εκπροσωπούν την Peugeot στη δημοφιλή κατηγορία των SUV με σκοπό να “φρεσκάρουμε” τη μνήμη μας γύρω από το γαλλικό μοντέλο.

Κάνοντας αναφορά στη σχεδίαση να σημείωσουμε ότι εξωτερικά ξεχωρίζουμε τη μάσκα με τα ιδιαίτερης σχεδίασης φώτα αλλά και τα πίσω φωτιστικά σώματα τα οποία δίνουν μια αρκετά τρισδιάστατη αίσθηση, καθώς και στη λεπτομέρεια των πίσω θυρών. Στο εσωτερικό πρωταγωνιστικό ρόλο έχει η σχεδίαση i-Cockpit που ακολουθούν οι Γάλλοι σε όλα τα μοντέλα τους πλέον, με κύριο χαρακτηριστικό το μικρό τιμόνι.

Ξεχωρίζει  η οθόνη 7 ιντσών του συστήματος infotainment μέσα από την οποία ελέγχονται σχεδόν όλες οι λειτουργίες του αυτοκινήτου αφού η παρουσία φυσικών πλήκτρων έχει μειωθεί στο ελάχιστο.

Όσον αφορά τον βενζινοκινητήρα, εκπλήσσεσαι θετικά από τον τρόπο που οι 110 ίπποι και τα 205 Nm του αποδίδονται στο δρόμο. Βέβαια, σημαντικό ρόλο σε αυτό παίζει και το χαμηλό βάρος του αυτοκινήτου το οποίο μόλις που αγγίζει τα 1.075 κιλά.

Συνολικά, το 2008 καλύπτει μεγάλη γκάμα οδηγών καθώς συνδυάζει την αυξημένη απόσταση από το έδαφος (16.5 εκατοστά), με την ελαφρώς σφιχτή ρύθμιση της ανάρτησης η οποία φροντίζει ώστε το αμάξωμα να μη γέρνει ακόμα και υπό πίεση, κάνοντας μόνο μικρές θυσίες στον τομέα της άνεσης.

Για τις επιδόσεις ο χρόνος για την επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα είναι  10,3 δευτερόλεπτα με την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 188 χλμ./ώρα με τη μέση  κατανάλωση να κυμαίνεται στα  8,0 λίτρα/100 χλμ.

Οι τιμές του 2008 με τους 110 ίππους και το αυτόματο κιβώτιο ξεκινάνε από τις 21.450 ευρώ. για ένα αυτοκίνητο που ξεχωρίζει σχεδιαστικά στο μεγάλο κύκλο των μεσαίων SUV.

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.