![Ξεχωριστή η σιλουέτα του 2008](https://archive.motori.gr/sites/default/files/styles/sliderview/public/newsartimages/2019/3/28/photon28361f75320.jpg?itok=Ft4oJA58)
Βρεθήκαμε ξανά πίσω από το τιμόνι του 2008 το μικρότερο από τα τρία μοντέλα που εκπροσωπούν την Peugeot στη δημοφιλή κατηγορία των SUV με σκοπό να “φρεσκάρουμε” τη μνήμη μας γύρω από το γαλλικό μοντέλο.
Κάνοντας αναφορά στη σχεδίαση να σημείωσουμε ότι εξωτερικά ξεχωρίζουμε τη μάσκα με τα ιδιαίτερης σχεδίασης φώτα αλλά και τα πίσω φωτιστικά σώματα τα οποία δίνουν μια αρκετά τρισδιάστατη αίσθηση, καθώς και στη λεπτομέρεια των πίσω θυρών. Στο εσωτερικό πρωταγωνιστικό ρόλο έχει η σχεδίαση i-Cockpit που ακολουθούν οι Γάλλοι σε όλα τα μοντέλα τους πλέον, με κύριο χαρακτηριστικό το μικρό τιμόνι.
Ξεχωρίζει η οθόνη 7 ιντσών του συστήματος infotainment μέσα από την οποία ελέγχονται σχεδόν όλες οι λειτουργίες του αυτοκινήτου αφού η παρουσία φυσικών πλήκτρων έχει μειωθεί στο ελάχιστο.
Όσον αφορά τον βενζινοκινητήρα, εκπλήσσεσαι θετικά από τον τρόπο που οι 110 ίπποι και τα 205 Nm του αποδίδονται στο δρόμο. Βέβαια, σημαντικό ρόλο σε αυτό παίζει και το χαμηλό βάρος του αυτοκινήτου το οποίο μόλις που αγγίζει τα 1.075 κιλά.
Συνολικά, το 2008 καλύπτει μεγάλη γκάμα οδηγών καθώς συνδυάζει την αυξημένη απόσταση από το έδαφος (16.5 εκατοστά), με την ελαφρώς σφιχτή ρύθμιση της ανάρτησης η οποία φροντίζει ώστε το αμάξωμα να μη γέρνει ακόμα και υπό πίεση, κάνοντας μόνο μικρές θυσίες στον τομέα της άνεσης.
Για τις επιδόσεις ο χρόνος για την επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα είναι 10,3 δευτερόλεπτα με την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 188 χλμ./ώρα με τη μέση κατανάλωση να κυμαίνεται στα 8,0 λίτρα/100 χλμ.
Οι τιμές του 2008 με τους 110 ίππους και το αυτόματο κιβώτιο ξεκινάνε από τις 21.450 ευρώ. για ένα αυτοκίνητο που ξεχωρίζει σχεδιαστικά στο μεγάλο κύκλο των μεσαίων SUV.