Είστε εδώ

Test Drive

Peugeot 2008 1.2 Pure Τech 130: Εντυπωσιάζει…

του Γιάννη Σταυρόπουλου

Το νέο 2008 έρχεται πλήρως ανανεωμένο σε σχέση με το απερχόμενο μοντέλο.

Μάλιστα η σχεδίαση του νέου γαλλικού SUV είναι τόσο μοντέρνα, άσχετα εάν δανείζεται στοιχεία από το μεγαλύτερο 3008, που έχεις την αίσθηση ότι πολλά ζευγάρια μάτια σε ακολουθούν…

Το εσωτερικό ακολουθεί τη σχεδιαστική φιλοσοφία του i-cockpit με το μικρό σε διάμετρο τιμόνι, με τον πίνακα οργάνων να διαβάζεται πάνω από αυτό. Στο κέντρο η οθόνη αφής, οι αεροπορικού τύπου διακόπτες, οι έξυπνες θήκες μικροαντικειμένων, τα προσεγμένα υλικά και τα άνετα καθίσματα συμπληρώνουν το πάζλ του εσωτερικού. 

Όσο για το χώρο των αποσκευών προσφέρει 434 λίτρα με στάνταρ ρεζέρβα.  

Η έκδοση στον κόκκινο σκούρο χρωματισμό των φωτογραφιών είναι με τον 3κύλινδρο βενζινοκινητήρα 1.2 λίτρων με τους 130 ίππους με ροπή 230 Nm και το 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο.

Στο δρόμο, τo turbo «κινητηράκι» της PSA έχει έναν εντυπωσιακό τρόπο στο πως ανεβάζει αδιαμαρτύρητα στροφές, ακόμα και με 4 άτομα στο εσωτερικό. Είναι βέβαια και το σωστό γρανάζωμα του κιβωτίου με την «ξερή» αίσθηση του επιλογέα. 

Iδιαίτερα άνετο στο δρόμο, χωρίς οι κακοτεχνίες των ελληνικών δρόμων να περνούν στο εσωτερικό, κάτι που οφείλεται πέρα των αναρτήσεων και στους τροχούς διαστάσεων 215/65-16, η πλέον σωστή διάσταση ελαστικών για τους ελληνικούς δρόμους, καθώς υπάρχουν και μεγαλύτερες διαστάσεις ζαντών. 

Όμως, όπως και να το κάνουμε σημείο αναφορά στο νέο 2008 είναι η οδική του συμπεριφορά. Όταν θέλεις να πρωταγωνιστήσεις στην κατηγορία εξυπακούεται ότι πρέπει να επενδύσεις και αυτό γίνεται αντιληπτό, όπως στην περίπτωση του 2008.  

Σε πολύ υψηλά επίπεδα η ηχομόνωση, ενώ θετικές εντυπώσεις αφήνει το σύστημα διεύθυνσης. 

Όσο για τη μέση κατανάλωση, αυτή κυμάνθηκε στα 9 λίτρα/100 χλμ.

Για τις άλλες επιδόσεις σημειώστε ότι η τελική ταχύτητα ανέρχεται στα 198 χλμ./ώρα, ενώ για τα 0-110 ο χρόνος της επιτάχυνσης είναι  8,9 δευτ. με εκπομπές ρύπων σύμφωνα με το πρωτόκολλο WLTP: 131-128 γρ./χλμ.

Αντι επιλόγου λοιπόν, το νέο 2008 δεν ανέβηκε μόνο σχεδιαστικά, αλλά ξέφυγε πολύ μπροστά από το απερχόμενο μοντέλο, που στην ουσία ήταν ένα υπερυψωμένο station-wagon. Παίζει πιο premium με τιμές από 21.400 ευρώ. 

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.