Είστε εδώ

Test Drive

Nέο Volvo V60 : Premium με ανέσεις και τεχνολογίες

του Γιάννη Σταυρόπουλου

Στη Βαρκελώνη ταξιδέψαμε για να οδηγήσουμε το τελευταίο μοντέλο της σουηδικής αυτοκινητοβιομηχανίας.

Το V60 που βασίζεται στην πλατφόρμα SPA, όπου μαζί με τα άλλα δύο μοντέλα της σειράς 60, το V60 Cross Country και το sedan S60 που ακολουθούν, κλείνει ο κύκλος των μοντέλων της Volvo τα οποία έχουν αναπτυχθεί σε αυτό το δάπεδο. 

Από σχεδιαστικής άποψης, το νέο V60 ακολουθεί το μεγαλύτερο V90.

Χαρακτηριστικό στη σχεδίαση οι ίσιες γραμμές και τα τονισμένα πίσω φτερά.

Ένα άλλο χαρακτηριστικό τα φωτιστικά σώματα, LED στάνταρ μπροστά-πίσω, με τα μπροστινά να φέρουν νέα σχεδίαση και τα πίσω που ειδικά το βράδυ δείχνουν σαν να περιβάλλουν όλο το αυτοκίνητο.

Από πλευράς εξωτερικών διαστάσεων το V60 έρχεται με μήκος/πλάτος/ύψος 4.761 χλστ./1.850 χλστ./1.427 χλστ.

Οι αντίστοιχες διαστάσεις του μεγαλύτερου V90 είναι 4.939 χλστ./1.879 χλστ./1.543 χλστ.

Σε ένα τέτοιο όμως μοντέλο ένα σημείο που πρέπει να ξεχωρίζει είναι ο χώρος των αποσκευών. 529 είναι τα λίτρα και αναλόγως της έκδοσης η πόρτα των αποσκευών ανοίγει και κλείνει ηλεκτρικά.

Στο εσωτερικό η πολυτέλεια είναι διάχυτη με το που θα ανοίξεις τις πόρτες.

Το μάτι «πέφτει» στην επιφάνεια του ταμπλό που φέρει επένδυση από δέρμα,  στον πίνακα οργάνων 12,3 ιντσών πίσω από το σωστής διαμέτρου τιμόνι και την 9 ιντσών τύπου “tablet” κεντρική οθόνη που καταργεί κάθε περιττό μπουτόν ή διακόπτη, τα οποία συνθέτουν ένα πλήρως λειτουργικό σύνολο.

Δεν σας κρύβουμε ότι στην Ισπανία και μέχρι να περάσουμε στη θέση του οδηγού εκμεταλλευτήκαμε τη συνδεσιμότητα, συνδεθήκαμε εύκολα και σερφάραμε στο διαδίκτυο ενώ περιεργαζόμασταν το εσωτερικό και τα αναπαυτικά καθίσματα, που έφεραν ηλεκτρικές ρυθμίσεις.

Ήρθε όμως η ώρα να περάσουμε στη θέση του οδηγού.

Χαμηλώσαμε την ένταση από το υψηλής απόδοσης Hi-Fi της Bowers & Wilkins των 1.100 watts με τα 15 ηχεία και ξεκινήσαμε.

Δύο ήταν οι εκδόσεις που οδηγήσαμε στη βροχερή Βαρκελώνη, κάτι που μας δόθηκε η ευκαιρία να δοκιμάσουμε και τους καθαριστήρες καθώς τα ακροφύσια του νερού (πιτσιλιστήρια) βρίσκονται πάνω στα μάκτρα, όπως επίσης και στον πίσω καθαριστήρα.

Μάλιστα στον προαιρετικό εξοπλισμό οι μπροστινοί καθαριστήρες είναι θερμαινόμενοι.

Επιστροφή όμως στο τι οδηγήσαμε.

Η μια έκδοση ήταν η top, η Τ6 ΑWD. Έφερε 2λιτρο μοτέρ βενζίνης turbo 310 ίππων με 8άρι αυτόματο κιβώτιο και κίνηση σε όλους τους τροχούς.

Η δεύτερη ήταν η D4 FWD. Πετρελαιοκίνητο μοτέρ, επίσης 2λιτρο με 190 ίππους και σε αυτήν την έκδοση 8άρι ήταν το αυτόματο κιβώτιο με την κίνηση στον μπροστινό άξονα.

Από οδικής συμπεριφοράς, είναι το καλύτερο Volvo.

Έχει ένα κοφτερό σύστημα διεύθυνσης (τα διπλά ψαλίδια στον μπροστινό άξονα κάνουν τη διαφορά), ενώ το κέντρο βάρους που βρίσκεται όσο πιο χαμηλά γίνεται «βοηθούν» την ανάρτηση, σε συνδυασμό με το πλαίσιο, ώστε το αυτοκίνητο να κινείται γρήγορα και σταθερά κάτω από όλες τις συνθήκες.

Οι πλεύσεις αμαξώματος είναι μια άγνωστη έννοια για το νέο V60, ενώ σημειώστε και τον υψηλό βαθμό στο θέμα της ηχομόνωσης.

Τα μοτέρ ιδανικός φίλος με τις ροπές τους σε κάθε περίπτωση.

Volvo όμως σημαίνει και ασφάλεια.

Έτσι το νέο V60 εξοπλίζεται με όλα τα σύγχρονα συστήματα, όπως το City safety που φρενάρει μόνο του το αυτοκίνητο, αποφυγή συγκρούσεων με πεζούς, ποδηλάτες, ή μεγάλα ζώα, και επιβράδυνση  αυτόματα σε περίπτωση που διαγνωσθεί κίνδυνος μετωπικής σύγκρουσης με επερχόμενο -αντίθετης φοράς- όχημα   

Να αναφέρουμε επίσης ότι στο θέμα του Hi-Fi υπάρχουν άλλες δύο επιλογές. Η high performance με 170 watts και 10 ηχεία καθώς και της Harman Kardon premium sound 600 watts με 14 ηχεία. 

Οι τιμές ξεκινούν από 48.360 ευρώ για το D3 (2λιτρο diesel μοτέρ 150 ίππων) από τα 51.324 για το D4 (2λιτρο diesel με 190 ίππους και χειροκίνητο κιβώτιο, από 53.684 ευρώ με αυτόματο κιβώτιο) και το βενζινοκίνητο T6AWD με 2λιτρο μοτερ 310 ίππων και αυτόματο κιβώτιο από 54.648 ευρώ.

Η διάθεση των αυτοκινήτων στη χώρα μας ξεκινάει τον Ιούλιο ενώ η λίστα με τις παραγγελίες έχει ανοίξει.

Τι θα αγοράζαμε εμείς; Την έκδοση D4 με τους 190 ίππους. Ένας σύγχρονος –premium-δρομέας για every day use.

Τώρα εάν είστε φίλος της περιπέτειας και θέλετε το V60 με κίνηση σε όλους τους τροχούς, λίγο υπομονή μέχρι να έρθει στη χώρα μας η έκδοση V60 Cross Country. 

Δείτε και το video.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.