Τελικά τίποτα δεν είναι τυχαίο, και το ωραίο πάντα θα ελκύει το ενδιαφέρον.
Ο λόγος για το νέο Peugeot 208 που μόλις το παραλάβαμε από την καινούργια έκθεση η οποία βρίσκεται πριν το «δακτυλίδι» στη Λ. Κηφισίας, δεν προλάβαμε να φτάσουμε στους φωτεινούς σηματοδότες και οι ερωτήσεις έπεφταν βροχή. Μάλιστα αποφύγαμε την επαφή καθώς όπως μιλούσαμε και ανταλλάζαμε απόψεις με ένα κύριο, το αυτοκίνητο που οδηγούσε κυλούσε προς το γαλάζιο 208.
Το πλέον εντυπωσιακό ήταν ότι μας ακολουθούσαν σε απόσταση αναπνοής στη Λ. Τατοϊου ενώ στη Λ. Μεσογείων ένα ζευγάρι που μας ακολουθούσε αρκετή ώρα οδηγώντας ένα γερμανικό αυτοκίνητο, όταν σταματήσαμε σε σηματοδότη, στο ύψος του Νομισματοκοπείου, βγήκε σχεδόν ο μισός έξω λέγοντας από την Παλλήνη σας ακολουθώ δεν μας «έπιασε» ούτε ένα φανάρι για να σταματήσω δίπλα σας ώστε να το χαζέψω».
Και ο διάλογος συνεχίστηκε μέχρι που ο σηματοδότης άναψε πράσινο ακολουθώντας μέσω κορναρίσματος διαφορετικές πορείες.
Και στο λιμάνι της Ραφήνας έγινε ο σχετικός χαμός στον καταπέλτη του SuperFerry πριν ξεκινήσει το δρομολόγιο για Άνδρο-Τήνο-Μύκονο στις 07:50.
Όμως όλα αυτά τα οποία συμβαίνουν στη θέα των νέων μοντέλων, μόνο αισιόδοξα μηνύματα αφήνουν στην αγορά του αυτοκινήτου.
Επιστροφή στο 208, που η Peugeot ειδικά στο θέμα του design ανέβασε πολύ ψηλά τον πήχη.
Όχι μόνο από σχεδιαστικής πλευράς , αλλά και από θέμα τεχνολογίας όπως και ποιότητας καθώς η PSA θέλει να δώσει αέρα premium στα μοντέλα της, κάτι που άρχισε με το 3008.
Και μόλις στο 208 ανοίξεις την πόρτα θα «ξεναγηθείς» στο σχεδιαστικό στυλ του i-cockpit, με έντονη αύρα ποιότητας, στην κεντρική οθόνη των 10 ιντσών (8.5 στη βασική έκδοση) με την ελαφριά κλίση προς τον οδηγό, τον ψηφιακό πίνακα οργάνων, το μικρό τιμόνι, να δημιουργούν ένα ξεχωριστό σύνολο.
Το μπλε των φωτογραφιών φέρει 3κύλινδρο μοτέρ βενζίνης 1.200 κ.εκ. τεχνολογίας Pure Tech απόδοσης 100 ίππων που συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων.
Το σωστό γρανάζωμα του κιβωτίου –με την ωραία αίσθηση του επιλογέα-διατηρεί το μοτέρ εντός της ροπής και πάντα πρόθυμο σε κάθε εντολή προς το πεντάλ του γκαζιού.
Το σύστημα διεύθυνσης, αλλά και οι αναρτήσεις που υποστηρίζουν με τον καλύτερο τρόπο τη γαλλική παράδοση στο θέμα της οδικής συμπεριφοράς, είναι δύο από τα πολύ δυνατά χαρτιά του νέου 208.
Είναι εντυπωσιακός ο τρόπος για το πώς απορροφούν τις κακοτεχνίες των ελληνικών δρόμων οι αναρτήσεις, ενώ αποδεικνύεται ότι η διάσταση των ελαστικών 195/55-16 αποτελεί πολύ σωστή επιλογή.
Το αυτοκίνητο το παραλάβαμε με «0» χλμ. στο κοντέρ και για τον πρώτο κύκλο χλμ. το κομπιούτερ έδειξε μικτή κατανάλωση 9.1 λίτρα/100 χλμ.
Όσο για τις άλλες επιδόσεις να αναφέρουμε ότι η τελική ταχύτητα ανέρχεται στα 188 χλμ./ώρα, ο χρόνος της επιτάχυνσης 0-100 είναι 10.9 δευτ. και τα C02 97 γρ./χλμ.
Την καριέρα του την ξεκίνησε το νέο Peugeot 208 από την έκθεση «Αυτοκίνηση Anytime 2019» στο πρώην αεροδρόμιο του Ελληνικού. Εκεί θα μπορείτε να το δείτε από κοντά και να ανακαλύψετε γιατί το νέο 208 είναι τόσο όμορφο αλλά και ποιοτικό.
Το Peugeot 208 είναι ένα από 5 τα μοντέλα (Nissan Juke, Opel Corsa, Renault Clio, Skoda Kamiq) του ευρωπαϊκού ανεξάρτητου δημοσιογραφικού οργανισμού AutoBest, όπου μέσα από τα 5 αυτά μοντέλα 31 δημοσιογράφοι, από 31 χώρες θα ψηφίσουν για την ανάδειξη του “Best Buy Car in Europe 2020”
Οι τιμές στην έκδοση με τους 100 ίππους ξεκινούν από τα 16.200 ευρώ.