Είστε εδώ

Test Drive

Mitsubishi L200 pick-up : H ώρα της ανανέωσης

του Σωτήριου Χάλλα

Τη Βυτίνα επέλεξε η Mitsubishi για να κάνει την παρουσίαση της ολοκαίνουριας, έκτης γενιάς του L200, του μοντέλου που την εκπροσωπεί από το 1978 στην κατηγορία των pick-up.

Στο νέο L200 υπάρχουν αλλαγές οι οποίες φαίνονται με την πρώτη ματιά. Φυσικά αναφερόμαστε στον αισθητικό τομέα και κυρίως στο μπροστινό τμήμα, το οποίο εναρμονίστηκε με την υπόλοιπη γκάμα αφού η σχεδίασή του θυμίζει πολύ εκείνη που συναντάμε σε άλλα μοντέλα της μάρκας όπως το Eclipse Cross. Στα πλαϊνά και το πίσω μέρος οι αλλαγές είναι πολύ μικρότερες.

Οι μεγάλες αλλαγές συνεχίζονται και στο εσωτερικό, με την καμπίνα να προσφέρει σε οδηγό και επιβάτες πολύ καλύτερη εμπειρία σε σχέση με την προηγούμενη γενιά. Χαρακτηριστικά, έχουν τοποθετηθεί μαλακά υλικά σε πολύ περισσότερα σημεία, ενώ και εδώ η σχεδίαση ακολουθεί τα πρότυπα της υπόλοιπης γκάμας, με στοιχεία όπως η οθόνη 7 ιντσών που βρίσκεται στο κέντρο του ταμπλό.

Όσον αφορά την καρότσα το μέγεθός της ποικίλει ανάλογα με την έκδοση. Το νέο L200 διατίθεται σε εκδόσεις Club Cub (μιάμιση καμπίνα με τις πίσω πόρτες να ανοίγουν με ανάποδη φορά) και Double Cub (διπλή καμπίνα). Στην πρώτη περίπτωση το εμβαδό της φτάνει τα 2.72 τ.μ. ενώ στη δεύτερη  μειώνεται στα 2.23 τ.μ. Σε κάθε περίπτωση, το ωφέλιμο φορτίο μπορεί να φτάσει μέχρι τα 1.075 κιλά.

Φυσικά όταν πρόκειται για pick-up, μεγάλο ρόλο παίζουν και οι off-road δυνατότητες, τομέας στον οποίο το L200 μας εντυπωσίασε. Ανάλογα την έκδοση εξοπλισμού υπάρχουν δύο συστήματα τετρακίνησης.

Το πιο απλό από τα δύο ονομάζεται Easy Select 4WD και διαθέτει τρεις επιλογές. Η πρώτη είναι η 2H στην οποία η κίνηση πηγαίνει μόνο στον πίσω άξονα, η δεύτερη είναι η 4H με την οποία το L200 γίνεται τετρακίνητο και η τρίτη είναι η 4L που βάζει στην εξίσωση και τον υποπολλαπλασιασμό σχέσεων.

Το δεύτερο σετ ονομάζεται Super Select 4WD – II και διαθέτει τέσσερις επιλογές. Οι δύο πρώτες είναι πάλι οι 2H και 4H όμως η τρίτη είναι η 4HLc όπου κλειδώνει το κεντρικό διαφορικό κατανέμοντας τη ροπή ανάμεσα στους δύο άξονες σε ποσοστό 50:50 και η τέταρτη είναι η 4LLc στην οποία εμπλέκεται και ο υποπολλαπλασιασμός σχέσεων.

Σε κάθε περίπτωση, όλα τα παραπάνω προφίλ της τετρακίνησης, μπορούν να συνδυαστούν με κλείδωμα του πίσω διαφορικού, ώστε να κατανέμεται η ροπή στον δεξί και τον αριστερό τροχό σε ποσοστό 50:50. Επιπλέον, από ένα πλήκτρο ο οδηγός επιλέγει το τερέν στο οποίο θα κινηθεί, ώστε το αυτοκίνητο να προσαρμοστεί ανάλογα (χώμα, λάσπη/χιόνι, άμμος, πέτρες/βράχοι). Το “κερασάκι στην τούρτα“ είναι το σύστημα ελέγχου κατάβασης που διατηρεί σταθερή την ταχύτητα σε όποια τιμή ορίσει ο οδηγός ανάμεσα σε 1 έως 20 χλμ./ώρα, όταν το αυτοκίνητο βρίσκεται σε απότομη κατηφόρα.

Όλα τα παραπάνω μεταφράζονται σε ένα πολύ ικανό εκτός δρόμου αυτοκίνητο το οποίο όταν το τερέν είναι σχετικά βατό μπορεί να κινηθεί ακόμα και σε υψηλές ταχύτητες. Aν και σε pick-up οι ταχύτητες δεν είναι το ζητούμενο, αλλά οι ικανότητες που το L200 έχει, ενώ μπορεί να ανταπεξέλθει με ευκολία σε ποικιλία εμποδίων.

Τέλος, να αναφέρουμε ότι υπάρχει μόνο μία διαθέσιμη επιλογή σε ό,τι αφορά τον κινητήρα. Πρόκειται για μοτέρ πετρελαίου στα 2.2 λίτρα με απόδοση 150 ίππους και 400 Nm ροπής το οποίο συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων και με αυτόματο κιβώτιο που έχει, επίσης, έξι σχέσεις. Για το 0-100 χλμ./ώρα χρειάζεται 12.4 δευτερόλεπτα και η τελική ταχύτητα φτάνει τα 174 χλμ./ώρα. Η απόκρισή του είναι κάπως ράθυμη στο κάτω μέρος του φάσματος όμως όταν περάσει τις 1.600 – 1.700 σ.α.λ. έλκει με άνεση το αμάξωμα.

Αυτό που αξίζει να αναφέρουμε είναι ότι εκτός από τις πολύ καλές δυνατότητες εκτός δρόμου, το L200 εμφανίζεται ιδιαίτερα πολιτισμένο και εντός δρόμου, αφού υπάρχουν στιγμές που τείνεις να ξεχάσεις ότι στο πίσω μέρος υπάρχει καρότσα και νομίζεις ότι οδηγείς SUV. Αυτό αποτελεί επιτυχία της Mitsubishi καθώς πρέπει να συνυπολογίσουμε ότι το πλαίσιο είναι τύπου σκάλας και ότι στην πίσω ανάρτηση υπάρχουν ημιελλειπτικά φύλλα.

Οι τιμές του L200 ξεκινούν από τις 26.500 ευρώ για το Club Cub και από τις 28.700 ευρώ για το Double Cub.

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.