![](https://archive.motori.gr/sites/default/files/styles/sliderview/public/newsartimages/2020/5/29/photon32704f88215.jpg?itok=oOa_msys)
Όσο και αν ψάξετε κάτι αντίστοιχο δεν θα βρείτε. Το MX-5 είναι μόνο του μια κατηγορία και το αγοράζεις συνειδητά για αυτό που είναι. Μικρό σε χώρους το ιαπωνικό roadster, αποκλειστικά 2θέσιο, χωρίς πολλές θέσεις μικροαντικειμένων, και με θέση οδήγησης που απέχει ελάχιστα εκ. από την άσφαλτο.
Αυτό είναι το σημείο που ανοίγει η αγκαλιά της οδηγικής απόλαυσης καθώς αυτός είναι προορισμός πίσω από το 3άκτινο τιμόνι του ΜΧ-5, είτε πρόκειται η έκδοση RF, με σκληρή ανοιγόμενη οροφή στη χαρακτηριστική κόκκινη απόχρωση “Soul Red Crystal” των φωτογραφιών ή με τη soft-top οροφή ακολουθώντας την παράδοση.
Και όχι μόνο σας, αλλά με το ιδανικό πρόσωπο για τη θέση του συνοδηγού.
Ενθουσιάζεσαι με την πολύ καλή αίσθηση του 6τάχυτου μηχανικού κιβωτίου με τις μικρές διαδρομές (δεν απέχει και πολύ από αγωνιστικό), το «κοφτερό» τιμόνι, τον παραδοσιακό πίνακα οργάνων με το μεγάλο στροφόμετρο να δεσπόζει στο κέντρο, την καλή θέση οδήγησης. Προσθέστε και τον ήχο από τον ατμοσφαιρικό κινητήρα των 1.500 κ.εκ.με τους 136 ίππους, που έχει το ΜΧ-5 RF.
Με την κίνηση στους πίσω τροχούς, μπορείτε κάλλιστα να αρχίσετε τα παιχνίδια ζωγραφικής υπερτρέφοντας στην σκουρόχρωμη άσφαλτο, αλλά υπάρχει και ο άλλος τρόπος που σε κάνει να νιώθεις πιο χαλαρός.
Χαμηλώνοντας λίγο τις στροφές του κινητήρα, ανοίγοντας την οροφή (ηλεκτρικά σε 13 δευτ.) έχοντας «παρέα» όλα τα χρώματα και τα αρώματα της υπέροχής ελληνικής φύσης καθώς ο δρόμος δεν «τελειώνει» καθώς αυτή είναι η μαγεία που σου προσφέρει το ιαπωνικό roadster.
Από πλευράς κατανάλωσης δεν θα σας απογοητεύσει καθόλου καθώς το κομπιούτερ ταξιδιού δύσκολα θα ξεπεράσει τα 7.5 λίτρα/100 χλμ. (142 C02 οι ρύποι σύμφωνα με το πρωτόκολλο WLTP).
Οι δρόμοι λοιπόν μπροστά σας μέσα από το roadster της Mazda που εξακολουθεί να μας δίνει μήνυμα περί οδηγικών συναισθημάτων.
Από 36.739 ευρώ το ΜΧ-5 RF.