Είστε εδώ

Test Drive

Kia XCeed 1.4 Τ-GDi: Τελικά αρέσει…

του Γιάννη Σταυρόπουλου

Βροχή ερωτήσεων στη θέα του νέου μοντέλου της Kia στην κατηγορία των crossover με την hatchback φόρμα.

Ο ένας «πότε πρόλαβες και το αγόρασες», ο άλλος «υπάρχει και diesel;», ο τρίτος στην οδό Σκουφά «να το φωτογραφήσω να το στείλω στη γυναίκα μου γιατί το συζητούσαμε χθες», ο άλλος στην Ερέτρια ήθελε να το οδηγήσει και μάλιστα επίμονα (του το δώσαμε να κάνει μια βόλτα με την όμορφη γυναίκα του να ασχολείται με τη μεγάλη οθόνη), ένας άλλος «υπάρχει τώρα στις αντιπροσωπείες να το δω…»…

Μέσα από όλο αυτό το ενδιαφέρον για το νέο XCeed που αποτέλεσε πόλο έλξης (έπαιξε και το ρόλο του το χρυσαφί χρώμα) θέλουμε να πιστεύομε ότι η αγορά των καινούργιων αυτοκινήτων αρχίζει να βρίσκει το δρόμο της, παρά το γεγονός ότι η κρίση δεν μας έχει εγκαταλείψει ως πολίτες αυτής της χώρας.

Όμως αυτό που πρέπει να τονίσουμε είναι ότι με το XCeed η οικογένεια των crossover αποκτά ένα νέο μέλος που διαφέρει από όλα τα άλλα αυτοκίνητα της κατηγορίας.

Ψηλωμένο hatchback, αλλά γεμάτο σχεδιαστικές λεπτομέρειες. Στη μάσκα, στα φώτα, στο πίσω κρύσταλλο, με τη διακριτική αεροτομή.

Στη γλώσσα των αριθμών το νέο μοντέλο της Kia έρχεται με μήκος/πλάτος/ύψος 4,395 χλστ./1.826 χλστ./1.483 χλστ. με ζάντες 16 ιντσών και 1.495 χλστ. με ζάντες 18 ιντσών.

Να σημειωθεί ότι όλα τα μοντέλα που θα εισαχθούν στην Ελληνική αγορά θα φέρουν στάνταρ ρεζέρβα. Κάτι ιδιαίτερα σημαντικό, πέρα από το γεγονός ότι οι Ελληνικοί δρόμοι στην πλειονότητα θυμίζουν βομβαρδισμένο τοπίο, είναι ότι με 184 χλστ. απόσταση από το έδαφος (με ζάντες 18 ιντσών που ταιριάζουν πάρα πολύ στο αυτοκίνητο) δίνεται η ευκαιρία να αφήσετε την άσφαλτο και να ακολουθήσετε τον ήπιο χωματόδρομο, ανακαλύπτοντας τις ομορφιές της ελληνικής υπαίθρου.

Και καθώς μιλάμε για εκδρομές 426 λίτρα αποσκευών είναι στη διάθεση των επιβατών.

Το εσωτερικό, μπορεί στις φωτογραφίες να είναι η πλούσια έκδοση, όμως διακρίνεται η έμφαση στην ποιότητα που έχει δοθεί από την Kia.

Επιπλέον σημειώστε τα φαρδιά αναπαυτικά καθίσματα, το σωστό σε διαστάσεις πολυλειτουργικό τιμόνι, τον ευανάγνωστο πίνακα οργάνων και τη μεγάλη οθόνη 10.25 ιντσών.

Ο κινητήρας του XCeed των φωτογραφιών είναι ο βενζινοκινητήρας των 1.400 κ.εκ. turbo με ισχύ 140 ίππους που συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο 6 ταχυτήτων.

Εκτός ότι πρόκειται για μια έκδοση που ταιριάζει στην ελληνική αγορά από πλευράς κινητήρα, απευθύνεται –λόγω ίππων-και σε αγοραστές που αναζητούν ένα πιο σπορ προφίλ.

Και το –ζωντανό-μοτέρ δίνει το στίγμα του, με σύμμαχο το πολύ καλό σύστημα διεύθυνσης, αλλά και το κιβώτιο με τις σωστές σχέσεις.

Το αυτοκίνητο είναι σταθερό, με πολύ καλή ποιότητα κύλισης, οι κλίσεις στις στροφές (μην ξεχνάμε ότι πρόκειται για crossover) δεν γίνονται αντιληπτές στο εσωτερικό με τους επιβάτες να απολαμβάνουν το περιβάλλον.

Ισορροπούν μεταξύ μαλακών και σκληρών δίνοντας πόντους στο θέμα της άνεσης.

Εργονομικά σχεδιασμένη η θέση οδήγησης με το τιμόνι όπως ο επιλογές ταχυτήτων με τις όλο αίσθηση αλλαγές να «πέφτει» σωστά στα χέρια του οδηγού.

Η μέση κατανάλωση κυμάνθηκε στα 8,1 λίτρα/100 χλμ. ενώ η πιο οικονομική ένδειξη που έδειξε το κομπιούτερ ταξιδιού ήταν στα 6,5 λίτρα/100 χλμ.

Για τους φίλους των επιδόσεων να αναφέρουμε ότι το αυτοκίνητο ταξιδεύει με τελική ταχύτητα 200 χλμ./ώρα, ενώ για τα 0-100 ο χρόνος είναι 9,4 δευτ. με 142 C02 γρ./χλμ.

Αυτή είναι λοιπόν η καινούργια πρόταση στα crossover της Kia, που έρχεται με διαφορετικό σχήμα, ασφαλή οδική συμπεριφορά, χώρους, μεγάλη γκάμα μοτέρ (βενζίνης αρχής γενομένης από το ένα λίτρο, μέχρι diesel και υβριδικά-προσεχώς) και με ιδιαίτερη προσέγγιση στο θέμα των gadget ώστε να μην αφήσει με παράπονο τους φαν του είδους.

Να αναφέρουμε επίσης ότι η Kia στη χώρα μας βρίσκεται υπό νέο εισαγωγικό καθεστώς, όμιλος Βασιλάκη, πολύ μακριά από το παρελθόν που στιγμάτισε τη μάρκα με τις λάθος κινήσεις, με νέα πρόσωπα που αφουγκράζονται το ρυθμό της εποχής, γρήγοροι στη σκέψη και αποτελεσματικοί στις αποφάσεις.

Όσο για τις τιμές δεν έχουν ανακοινωθεί ακόμα…

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.