Είστε εδώ

Test Drive

Hyundai i20 1.0 T-GDI 7-DCT: Για πιο χαλαρή οδήγηση

του Σωτήριου Χάλλα

Για τους φίλους της πιο χαλαρής οδήγησης, η Hyundai έχει τη λύση, ακόμα και όταν πρόκειται για επιλογή μικρομεσαίου μοντέλου.

Ο λόγος για την έκδοση του i20 με τον κινητήρα βενζίνης του 1.0 λίτρου και των 100 ίππων που διατίθεται και με αυτόματο κιβώτιο 7 σχέσεων με διπλό συμπλέκτη.

Στην όλη διαδικασία της λειτουργίας θα θέλαμε λίγο καλύτερη ρύθμιση της μονάδας όταν ξεκινάς από στάση, καθώς σου δίνει την εντύπωση ότι θέλει κάπως περισσότερο γκάζι και αυτό σε «αγχώνει» σε περιπτώσεις.

Κατά τα άλλα κινείται διατηρώντας τον κινητήρα σε χαμηλές στροφές, προσφέροντας τη σχετική οικονομία καυσίμου, ενώ προστατεύει τα μηχανικά μέρη της μετάδοσης όταν κινείσαι με υψηλές ταχύτητες και θέλεις να κατεβάσεις, μη επιτρέποντας τις αλλαγές προς τα κάτω, όταν η μονάδα ελέγχου δεν δώσει το πράσινο φως για τις αλλαγές.

Όμως δεν είναι αυτός ο ρόλος του. Ούτε να αλλάζεις ταχύτητες όταν το στροφόμετρο φλερτάρει με τις κόκκινες ενδείξεις, ούτε για «αγωνιστικά» κατεβάσματα, έχοντας επιλέξει το “sport mode” από τον επιλογέα του κιβωτίου, παρά το γεγονός ότι σε προκαλεί, καθώς η όλη λειτουργία του είναι πιο άμεση.

Ο ρόλος του είναι να σε ταξιδεύει με την άνεση του αυτόματου, έχοντας ως «φίλο» τη σωστή απόσβεση της ανάρτησης και ένα χαλαρό σύστημα διεύθυνσης. 

Στα θετικά του αυτοκινήτου η προσεγμένη ποιότητα, η οθόνη αφής 7 ιντσών συμβατή με Android Auto και με CarPlay, η θέση οδήγησης, οι λιτές γραμμές στο εσωτερικό, οι χώροι μικροαντικειμένων, οι θύρες USB, η ορατότητα περιμετρικά του αυτοκινήτου, τα 326 λίτρα των αποσκευών, χωρίς ρεζέρβα, αλλά με κιτ επισκευής, και φυσικά η διχρωμία του αμαξώματος, που πέρα από τη μόδα, τονίζει όμορφα τις λεπτομέρειες του αυτοκινήτου.

Για τις επιδόσεις, το αυτόματο i20 «γράφει» για τα 0-100 11,4 δευτερόλεπτα, η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 182 χλμ./ώρα, οι εκπομπές ρύπων βρίσκονται μεταξύ 111-118 γρ. C02/χλμ. (αναλόγως του τύπου των ελαστικών) ενώ για τη μικτή κατανάλωση ο υπολογιστής ταξιδίου έδειξε 8.8 λίτρα/100 χλμ.

Από τα 14.290 ευρώ ξεκινάνε οι τιμές του αυτόματου i20 με τον κινητήρα του 1.0 λίτρου.

Είναι απλά θέμα επιλογής, εάν επιλέξετε την έκδοση με το αυτόματο κιβώτιο, ή με το χειροκίνητο καθώς η ασφάλεια στην οδήγηση, και τα gadget ακόμα και στη βασική έκδοση είναι δεδομένα.

Περισσότερα για την έκδοση με το χειροκίνητο κιβώτιο πατήστε εδώ.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.