Είστε εδώ

Test Drive

Fiat 500L City Cross 1.6 MTJD 120 PS: Οικογενειακές εξορμήσεις με δόσεις περιπέτειας

του Σωτήριου Χάλλα

Στην ανανεωμένη έκδοση του Fiat 500L, ήρθε και η έκδοση City Cross.

Τον ήπιο περιπετειώδη χαρακτήρα του μοντέλου τονίζει η προστατευτική ποδιά η οποία ενώνεται με τα μαύρα προστατευτικά που βρίσκονται στα πλαϊνά και αυτά με τη σειρά τους καταλήγουν σε μία δεύτερη ποδιά που υπάρχει στο πίσω μέρος. 

Οι διαστάσεις του μοντέλου της Fiat είναι τέτοιες ώστε στο εσωτερικό να υπάρχει αρκετός χώρος για επιβάτες και αποσκευές. Συγκεκριμένα το μήκος είναι στα 4.276 χλστ.  το πλάτος στα 1.800 χλστ. και το ύψος στα 1.679 χλστ. με το μεταξόνιο στα 2.612 χλστ. Εδώ να αναφέρουμε ότι βασική διαφορά της έκδοσης City Cross σε σχέση με το απλό 500L είναι η μεγαλύτερη κατά 25 χλστ. απόσταση από το έδαφος.

Στο εσωτερικό το πρώτο αίσθημα που θα νιώσεις είναι ότι υπάρχει πάρα πολύς διαθέσιμος χώρος τόσο για τους εμπρός επιβάτες όσο και για τους πίσω ενώ μεγάλο είναι και το εσωτερικό ύψος οπότε ακόμα και άτομα άνω του μέσου αναστήματος θα χωρέσουν με ευκολία. Εκτός από το αυξημένο εσωτερικό ύψος στην αίσθηση αυτή συμβάλλει και το μεγάλο ταμπλό το οποίο έχει πολύ βάθος. Ικανοποιημένους μας αφήνει και ο χώρος των αποσκευών ο οποίος με χωρητικότητα 455 λίτρων δε θα πει όχι όσες αποσκευές και αν έχετε. Ακόμα, όμως και αν χρειαστείτε επιπλέον χώρο υπάρχουν δύο διαθέσιμες λύσεις.

Η μία και πιο συνηθισμένη είναι να ρίξετε τις πλάτες των πίσω καθισμάτων ενώ η δεύτερη είναι να μετακινήσετε τα πίσω καθίσματα με τους Ιταλούς να έχουν προσθέσει και αυτή τη δυνατότητα. Κάτω από το πάτωμα του πορτ-παγκάζ συναντάμε ρεζέρβα και όχι κιτ επισκευής ελαστικών, στοιχείο που είναι παραπάνω από ευπρόσδεκτο.

Μόλις συνηθίσεις στην υπερεπάρκεια χώρου αρχίζεις να παρατηρείς τη διαμόρφωση του εσωτερικού και τα υλικά και βλέπεις ότι σχεδόν όλα είναι τοποθετημένα ακριβώς εκεί που πρέπει ώστε να μην τα ψάχνεις την ώρα που οδηγείς ενώ τα υλικά είναι σαφώς βελτιωμένα σε σχέση με το παρελθόν. Το σκληρό πλαστικό είναι παρόν και πάλι σε κάποια σημεία.

Στο κέντρο του ταμπλό το μάτι θα πέσει στην οθόνη 7 ιντσών του συστήματος infotainment Uconnect το οποίο είναι συμβατό με Android Auto και Apple CarPlay ώστε να μπορείς να συνδέσεις το smartphone όποιο λειτουργικό και αν χρησιμοποιεί ενώ στις διαθέσιμες επιλογές βλέπεις ότι υπάρχει και πλοήγηση μέσω GPS.

Η έκδοση των φωτογραφιών είναι η diesel των 1.6 λίτρων με τους 120 ίππους και τα 320 Nm ροπής με το ελαφρύ του κροτάλισμα να χάνεται σχεδόν ολοκληρωτικά όταν εισέλθεις στο εσωτερικό καθώς η ηχομόνωση κάνει αρκετά καλά τη δουλειά της.

Στα της ισχύος του κινητήρα το στοιχείο που ξεχωρίζει είναι η ροπή την οποία καταλαβαίνεις αμέσως μόλις βυθίσεις το πόδι σου στο πάτωμα καθώς όταν ο δείκτης φτάσει στην περιοχή των 2.000 στροφών νιώθεις να “κολλάς” στην πλάτη του καθίσματος ειδικά κατά τις εκκινήσεις με την πρώτη ή δεύτερη ταχύτητα στο αρκετά σαφές εξάρι χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων. Ωστόσο, επειδή είναι τόσο πολλή η ροπή δημιουργεί και μια σχετική αστάθεια στους εμπρός τροχούς η οποία διορθώνεται πολύ εύκολα με μια μικρορύθμιση από το τιμόνι.

Σχετικά με την οδική συμπεριφορά του ιταλικού MPV προσφέρει επαρκές κράτημα στις στροφές ακόμα και αν είναι κάπως πιο πιεσμένο. Σε κάθε περίπτωση, όταν θα οδηγηθεί σε κανονικούς ρυθμούς ή σε ταξίδι δε θα αφήσει κανέναν παράπονο με την κύλιση να είναι πολύ καλή ενώ κάποιοι αεροδυναμικοί θόρυβοι  έκαναν την εμφάνισή τους μετά τα 120 χλμ./ώρα.

Οι επιδόσεις του 500L City Cross είναι 11.5 δευτερόλεπτα για το 0-100 χλμ./ώρα με την τελική ταχύτητα φτάνει τα 183 χλμ./ώρα, με τη μέση κατανάλωση να κυμάνθηκε στα 7.3 λίτρα/100 χλμ., τιμή ικανοποιητική για τα 1.390 κιλά που ζυγίζει το αμάξωμά.

Στο διά τάυτα λοιπόν το Fiat 500L City Cross θα καλύψει όσους αναζητούν ένα αμάξωμα με χώρους, οικονομικό στην οδήγηση, πλούσιο εξοπλισμό στη βασική έκδοση και με ιταλικές πινελιές στη σχεδίαση.  Οι τιμές στην έκδοση με το μοτέρ diesel 1.6 ξεκινούν από τα 20.400 ευρώ.

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.