Είστε εδώ

Τεχνολογία

Toyota: Τι έχει να πει για τα αυτόνομα;

του Σωτήριου Χάλλα

Η Toyota αναγνωρίζει το γεγονός ότι τα αυτόνομα αυτοκίνητα θα παίξουν βασικό ρόλο στο μέλλον των μετακινήσεων, όμως επισημαίνει ότι παρά τα όσα ακούγονται κατά καιρούς, καμία εταιρεία δε βρίσκεται κοντά στην παρουσίαση κάποιου μοντέλου με αυτονομία επιπέδου 5.

Το πέμπτο επίπεδο σημαίνει ότι το όχημα θα είναι πλήρως αυτόνομο και μάλιστα δε θα έχει καν χειριστήρια, οπότε δε θα υπάρχει οδηγός αλλά μόνο επιβάτες. Σε δηλώσεις του ο επικεφαλής του τμήματος έρευνας σε παγκόσμιο επίπεδο, Τζέιμς Κάφνερ, είπε ότι ίσως να μπορούσε να υλοποιηθεί κάποιο τέτοιο σύστημα, αν έμπαιναν πάρα πολλοί περιορισμοί, σε τομείς όπως η περιοχή όπου θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί το σύστημα, το πόση κίνηση θα έχει, ποια θα είναι η μέγιστη και η ελάχιστη ταχύτητα, ο καιρός, κ.α. Όμως, σύμφωνα με τον ίδιο, δεν έχει νόημα μια τέτοια κίνηση.

Ο Κάφνερ ήταν στο παρελθόν τμήμα της ομάδας της Google που ανέπτυσσε τα συστήματα αυτόνομης κίνησης της εταιρείας και τώρα είναι υπεύθυνος για το ινστιτούτο ερευνών που διατηρεί η ιαπωνική μάρκα.

Η Toyota σχεδιάζει να παρουσιάσει το 2020 αυτόνομο σύστημα επιπέδου 2, το οποίο θα λειτουργεί “από ράμπα σε ράμπα”. Δηλαδή θα ενεργοποιείται όταν ο οδηγός μπαίνει σε αυτοκινητόδρομο, όσο το αυτοκίνητο κινείται σε αυτόν δε θα χρειάζεται η παρέμβαση του οδηγού και το σύστημα θα απενεργοποιείται όταν το αυτοκίνητο θα βγαίνει από τον αυτοκινητόδρομο.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.