![](https://archive.motori.gr/sites/default/files/styles/sliderview/public/newsartimages/2019/10/23/photon30342f81586.jpg?itok=phsgFzCl)
Οι μπαταρίες στερεάς κατάστασης είναι το επόμενο βήμα για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, καθώς έχουν πολύ μεγαλύτερη ενεργειακή πυκνότητα σε συνδυασμό με χαμηλότερο βάρος σε σχέση με τις ιόντων λιθίου που χρησιμοποιούνται σήμερα.
Αυτό σημαίνει ότι τα αυτοκίνητα που θα τις χρησιμοποιούν θα μπορούν να καλύψουν περισσότερα χιλιόμετρα ενώ επιπλέον, έχουν το πλεονέκτημα της ταχύτερης φόρτισης.
Αν και η ώρα που θα δούμε να μπαίνουν σε ευρεία παραγωγή είναι σχετικά μακριά, οι επισκέπτες των Ολυμπιακών Αγώνων του 2020 που θα γίνουν στο Τόκιο θα έχουν μια πρώτη επαφή μαζί τους.
Η Toyota έχει ανακοινώσει ότι για την κάλυψη κάποιων αναγκών μετακίνησης θα διαθέσει το e-Palette, ένα όχημα με αυτονομία επιπέδου 4, το οποίο θα καλύπτει κάποιες συγκεκριμένες διαδρομές, όπως εκείνες μέσα στο Ολυμπιακό χωριό.
Τώρα η ιαπωνική εταιρεία έκανε γνωστό ότι αυτά τα ηλεκτρικά οχήματα σε θα έχουν μπαταρίες ιόντων λιθίου, αλλά solid state. Με αυτόν τον τρόπο θα γίνει η πρώτη που χρησιμοποιεί solid state μπαταρίες σε εφαρμογές πέρα από οχήματα δοκιμών.
Βέβαια, οι άνθρωποι της μάρκας ξεκαθάρισαν ότι για να δούμε κάποιο εμπορικά διαθέσιμο μοντέλο με αυτού του τύπου τις μπαταρίες, θα πρέπει να περιμένουμε τουλάχιστον μέχρι τα μέσα της επόμενης δεκαετίας, χρονοδιάγραμμα που ταιριάζει με εκείνο που έχουν δώσει και άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες.
Σε κάθε περίπτωση, θα έχει ενδιαφέρον το γεγονός ότι οχήματα με solid state μπαταρίες θα βγουν από τα εργαστήρια δοκιμών και θα μπουν σε πιο ρεαλιστικές συνθήκες.