![](https://archive.motori.gr/sites/default/files/styles/sliderview/public/newsartimages/2018/11/6/photon27036f71387.jpg?itok=ecj0ZvVO)
Η διασύνδεση των αυτοκινήτων τόσο μεταξύ τους όσο και με τις υποδομές θα αρχίσει τα επόμενα χρόνια να γίνεται κυρίαρχη τάση οπότε οι εταιρείες του χώρου έχουν αρχίσει έναν αγώνα δρόμου προκειμένου να μην τις προλάβουν οι εξελίξεις απροετοίμαστες.
Αν και ο κοινός παρονομαστής είναι η αύξηση της διασύνδεσης και η μείωση των χρόνων ταξιδιού καθώς και της ταλαιπωρίας των επιβατών η κάθε εταιρεία επικεντρώνει σε διαφορετικό τομέα τις προσπάθειές της.
Για παράδειγμα οι Volkswagen, Honda, Ford και BMW αναπτύσσουν τεχνολογία η οποία σκοπεύει στην επικοινωνία του αυτοκινήτου με τα φανάρια προκειμένου να ξέρει πότε πρόκειται να είναι πράσινο και να ρυθμίσει με τέτοιο τρόπο την ταχύτητά του ώστε να μη χρειαστεί να σταματήσει καθώς αυτό θα αύξανε την κατανάλωση και τους ρύπους.
Η VW συνεργάζεται με τη Siemens για αυτή την τεχνολογία η οποία χρησιμοποιεί το WiFi αλλά και μια σειρά αισθητήρων προκειμένου να παράγει πιο ακριβή δεδομένα τοποθεσίας σε σχέση με το απλό GPS.
Από την άλλη η BMW χρησιμοποιεί ένα σύστημα αντίστροφης μέτρησης από το 5 μέχρι το 1 για να πει στον οδηγό πότε το φανάρι θα γίνει πράσινο ενώ η Mercedes ενημερώνει τον οδηγό για την ταχύτητα με την οποία πρέπει να κινηθεί προκειμένου να πετύχει όλα τα φανάρια πράσινα.
Όσον αφορά τη Honda έχει επιλέξει ένα σύστημα που χρησιμοποιεί τέσσερις κάμερες σε κάθε διασταύρωση οι οποίες στέλνουν δεδομένα στα αυτοκίνητα που πλησιάζουν.
Τέλος, η Ford έχει μια διαφορετική οπτική καθώς δεν εστιάζει στην επικοινωνία του αυτοκινήτου με τις υποδομές αλλά με άλλα αυτοκίνητα. Με αυτόν τον τρόπο θέλει να καταργήσει εντελώς τα φανάρια καθώς τα οχήματα θα “μιλάνε” μεταξύ τους ώστε να ρυθμίζουν την ταχύτητά τους με τέτοιο τρόπο ώστε να υπάρχει συνεχής ροή της κυκλοφορίας.