Είστε εδώ

Τεχνολογία

Lamborghini: Υπερπυκνωτές αντί για μπαταρίες ιόντων λιθίου

του Σωτήριου Χάλλα

Όπως όλες οι αυτοκινητοβιομηχανίες, έτσι και η Lamborghini θα μπει σταδιακά στον κόσμο της ηλεκτροκίνησης και των υβριδικών κινητήρων όμως στη Σαντ’ Αγκάτα έχουν μάθει να κάνουν τα πράγματα με τον δικό τους τρόπο και σκοπεύουν να συνεχίσουν.

Ένα από τα πιο χαρακτηριστικά στοιχεία της Lamborghini, ειδικά στην Aventador, είναι η χρήση του ατμοσφαιρικού V12, ένα σύνολο που οι Ιταλοί δε θέλουν να αποχωριστούν. Βέβαια, με τις προδιαγραφές ρύπων να γίνονται ολοένα και πιο αυστηρές, είναι αναγκασμένοι να “βάλουν νερό στο κρασί τους” και γι’ αυτό επιλέγουν το δρόμο των υβριδικών.

Ωστόσο, η χρήση ηλεκτροκινητήρα συνεπάγεται και την τοποθέτηση μπαταριών οι οποίες έχουν μία σειρά από αρνητικά χαρακτηριστικά με το κυριότερο να είναι το αυξημένο βάρος. Γι’ αυτό το λόγο, οι άνθρωποι της μάρκας εξετάζουν το ενδεχόμενο αντί για μπαταρίες να χρησιμοποιήσουν υπερπυκνωτές.

Πρόκειται για διατάξεις οι οποίες έχουν σαφώς μικρότερο βάρος από τις κλασικές μπαταρίες ιόντων λιθίου, μπορούν να φορτίζουν και να ξεφορτίζουν ταυτόχρονα, είναι ικανές να αποθηκεύσουν μεγαλύτερα ηλεκτρικά φορτία και να τα αποδεσμεύσουν πιο γρήγορα.

Ήδη η Lamborghini ετοιμάζει ένα hypercar περιορισμένης παραγωγής με την κωδική ονομασία LB48H το οποίο θα χρησιμοποιεί υπερπυκνωτές αντί για μπαταρίες ιόντων λιθίου, ενώ για την ανάπτυξή τους οι Ιταλοί μηχανικοί συνεργάζονται με το ΜΙΤ.

Η Aventador SVJ, η πιο ισχυρή έκδοση του ιταλικού μοντέλου αποδίδει 770 ίππους οπότε με τη χρήση υβριδικού συνόλου, θεωρείται σχεδόν βέβαιο ότι η απόδοση θα ξεπεράσει τους 800 ίππους.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.