![](https://archive.motori.gr/sites/default/files/styles/sliderview/public/newsartimages/2019/3/13/photon28240f74945.jpg?itok=T5nuORuU)
Όπως όλες οι αυτοκινητοβιομηχανίες, έτσι και η Lamborghini θα μπει σταδιακά στον κόσμο της ηλεκτροκίνησης και των υβριδικών κινητήρων όμως στη Σαντ’ Αγκάτα έχουν μάθει να κάνουν τα πράγματα με τον δικό τους τρόπο και σκοπεύουν να συνεχίσουν.
Ένα από τα πιο χαρακτηριστικά στοιχεία της Lamborghini, ειδικά στην Aventador, είναι η χρήση του ατμοσφαιρικού V12, ένα σύνολο που οι Ιταλοί δε θέλουν να αποχωριστούν. Βέβαια, με τις προδιαγραφές ρύπων να γίνονται ολοένα και πιο αυστηρές, είναι αναγκασμένοι να “βάλουν νερό στο κρασί τους” και γι’ αυτό επιλέγουν το δρόμο των υβριδικών.
Ωστόσο, η χρήση ηλεκτροκινητήρα συνεπάγεται και την τοποθέτηση μπαταριών οι οποίες έχουν μία σειρά από αρνητικά χαρακτηριστικά με το κυριότερο να είναι το αυξημένο βάρος. Γι’ αυτό το λόγο, οι άνθρωποι της μάρκας εξετάζουν το ενδεχόμενο αντί για μπαταρίες να χρησιμοποιήσουν υπερπυκνωτές.
Πρόκειται για διατάξεις οι οποίες έχουν σαφώς μικρότερο βάρος από τις κλασικές μπαταρίες ιόντων λιθίου, μπορούν να φορτίζουν και να ξεφορτίζουν ταυτόχρονα, είναι ικανές να αποθηκεύσουν μεγαλύτερα ηλεκτρικά φορτία και να τα αποδεσμεύσουν πιο γρήγορα.
Ήδη η Lamborghini ετοιμάζει ένα hypercar περιορισμένης παραγωγής με την κωδική ονομασία LB48H το οποίο θα χρησιμοποιεί υπερπυκνωτές αντί για μπαταρίες ιόντων λιθίου, ενώ για την ανάπτυξή τους οι Ιταλοί μηχανικοί συνεργάζονται με το ΜΙΤ.
Η Aventador SVJ, η πιο ισχυρή έκδοση του ιταλικού μοντέλου αποδίδει 770 ίππους οπότε με τη χρήση υβριδικού συνόλου, θεωρείται σχεδόν βέβαιο ότι η απόδοση θα ξεπεράσει τους 800 ίππους.