Είστε εδώ

Τεχνολογία

General Motors: 300 χλμ. αυτονομία με 10' φόρτιση. Γίνεται;

του Σωτήριου Χάλλα

Ένα από τα βασικότερα προβλήματα των ηλεκτρικών αυτοκινήτων είναι ο χρόνος που απαιτείται για να επαναφορτίσουν τις μπαταρίες τους, ειδικά αν αυτές έχουν αδειάσει τελείως.

Ωστόσο, η General Motors (GM) κάνει σημαντικές προσπάθειες προς την επίλυση αυτού του προβλήματος και φαίνεται ότι κινείται προς τη σωστή κατεύθυνση. Ο αμερικανικός κολοσσός συνεργάζεται με την Delta Americas, μια εταιρεία που ασχολείται με θέματα ενέργειας και αναφέρει ότι έχει καταφέρει να δημιουργήσει ένα σύστημα που μπορεί μέσα σε μόλις 10 λεπτά να φορτίσει την μπαταρία του αυτοκινήτου σε τέτοιο βαθμό που να επαρκεί για την κάλυψη 290 χλμ.

Αν τα παραπάνω ισχύουν πρόκειται για επανάσταση στο χώρο του αυτοκινήτου αφού μέχρι τώρα το πιο γρήγορο σύστημα που έχουμε δει είναι αυτό με το οποίο θα εξοπλίζεται η Porsche Taycan και θα μπορεί να προσφέρει 100 χλμ. αυτονομίας με μόλις 4 λεπτά φόρτισης.

Έτσι κι αλλιώς τόσο οι χρόνοι φόρτισης όσο και η αυτονομία των ηλεκτρικών αυτοκινήτων βελτιώνονται με τον καιρό όμως ακόμα δεν έχουν φτάσει σε επίπεδα συγκρίσιμα με το χρόνο που απαιτείται για να γεμίσεις με καύσιμα ένα συμβατικό αυτοκίνητο. Κινήσεις όπως αυτή της GM δείχνουν ότι μεσοπρόθεσμα πιθανότατα θα λυθεί και αυτό το πρόβλημα των ηλεκτρικών αυτοκινήτων.

Στην εικόνα βλέπουμε το ηλεκτρικό μοντέλο της General Motors, το Chevrolet Bolt.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.