Είστε εδώ

Τεχνολογία

Ford: Τι γίνεται με την εξέλιξη των αυτόνομων;

του Σωτήριου Χάλλα

Η Ford είναι από τις εταιρείες που βρίσκονται στην πρώτη γραμμή σε ό,τι αφορά την εξέλιξη των αυτόνομων οχημάτων.

Το 2016 η αμερικανική εταιρεία είχε ανακοινώσει ότι δε θα εξελίξει τις τεχνολογίες αυτόνομης οδήγησης επιπέδου 3 και ότι είχε αποφασίσει πως θα κάνει ένα άλμα πηγαίνοντας κατευθείαν από το επίπεδο 2 στο επίπεδο 4.

Ωστόσο, με τωρινή ανακοίνωση η μάρκα με σήμα το μπλε οβάλ δήλωσε ότι θα προχωρήσει ομαλά την εξέλιξη της αυτόνομης οδήγησης πηγαίνοντας πρώτα στο επίπεδο 3 και μετά στο επίπεδο 4. Θέλοντας να δώσει εξηγήσεις σχετικά με την απόφαση του 2016 η Ford δήλωσε πως τότε δεν υπήρχε ακόμα η γνώση σχετικά με το πώς να γίνεται ομαλά η μεταβίβαση του ελέγχου από το αυτοκίνητο στον οδηγό και το ανάποδο. Αυτό ήταν ιδιαίτερα σημαντικό καθώς πρόκειται για διαδικασία που γίνεται αρκετά συχνά στα αυτοκίνητα με αυτονομία επιπέδου 3.

Ένας ακόμα λόγος που η Ford αποφάσισε να πάει πρώτα στο επίπεδο 3 και μετά στο 4 είναι ότι με αυτόν τον τρόπο οι τεχνολογίες αυτόνομης οδήγησης θα έχουν πιο εύκολη και ευρεία αποδοχή.

Η Ford χαρακτηρίζει το 2019 και του 2020 ως δύο πολύ σημαντικές τονίζεται εξέλιξη των αυτόνομων οχημάτων και υποστηρίζει ότι από το 2021 θα δούμε τα πρώτα εμπορικά μοντέλα του είδους να κυκλοφορούν στους δρόμους.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.