![](https://archive.motori.gr/sites/default/files/styles/sliderview/public/newsartimages/2019/1/8/photon27632f73134.jpg?itok=GLpkXgAb)
Η κινέζικη startup εταιρεία Byton που ασχολείται με την κατασκευή αμιγώς ηλεκτροκίνητων αυτοκινήτων είναι παρούσα στην έκθεση καταναλωτικών ηλεκτρονικών (CES) που γίνεται 8 – 11 Ιανουαρίου στο Λας Βέγκας με μία τολμηρή πρόταση σχετικά με τις οθόνες των αυτοκινήτων.
Πρόκειται για τη μεγαλύτερη οθόνη που έχει τοποθετηθεί ποτέ σε αυτοκίνητο παραγωγής καθώς και για το πρώτο μοντέλο που θα φέρει οθόνη μέσα στο τιμόνι. Η διαγώνιος εκείνης στο τιμόνι φτάνει τις 7 ίντσες. Η μεγάλη οθόνη των 48 ιντσών καλύπτει το οπτικό πεδίο τόσο του οδηγού όσο και του συνοδηγού και αντικαθιστά τον πίνακα οργάνων αλλά και εκείνη του infotainment που βλέπουμε συνήθως στο κέντρο του ταμπλό. Σα να μην έφταναν οι δύο προαναφερόμενες η Byton έχει τοποθετήσει ακόμα μία οθόνη με διαγώνιο 8 ιντσών στο χώρο μεταξύ οδηγού και συνοδηγού.
Οι δύο μικρότερες οθόνες είναι αφής (χαρακτηριστικό που δεν έχει η μεγάλη) και ο ρόλος τους είναι να λειτουργήσουν ως χειριστήρια για τη μεγάλη. Εκείνη που είναι τοποθετημένη στο τιμόνι θα είναι το τηλεχειριστήριο του οδηγού ενώ εκείνη που βρίσκεται ανάμεσα στα μπροστινά καθίσματα θα απευθύνεται στον συνοδηγό.
Η εταιρεία είχε δείξει τις προθέσεις της για πρώτη φορά στην ίδια έκθεση πριν από ένα χρόνο με το πρωτότυπο Byton Crossover Concept ενώ πριν από λίγες ημέρες είχε δώσει στη δημοσιότητα και μία teaser εικόνα η οποία μας προϊδέαζε σχετικά με το τι ετοιμάζει.
Το M-Byte Crossover, θα παρουσιαστεί στα μέσα του 2019 και θα μπει σε παραγωγή αργότερα μέσα στο έτος που διανύουμε. Θα υπάρχουν δύο εκδόσεις, μία με κίνηση μόνο στον πίσω άξονα και μπαταρία 71 kWh που θα προσφέρει αυτονομία 400 χλμ. και μία και κίνηση σε όλους τους τροχούς και αυτονομία που θα φτάνει τα 520 χλμ.