Είστε εδώ

Τεχνολογία

Byton: Παρουσίασε οθόνη-Γολιάθ για το αυτοκίνητο

του Σωτήριου Χάλλα

Η κινέζικη startup εταιρεία Byton που ασχολείται με την κατασκευή αμιγώς ηλεκτροκίνητων αυτοκινήτων είναι παρούσα στην έκθεση καταναλωτικών ηλεκτρονικών (CES) που γίνεται 8 – 11 Ιανουαρίου στο Λας Βέγκας με μία τολμηρή πρόταση σχετικά με τις οθόνες των αυτοκινήτων.

Πρόκειται για τη μεγαλύτερη οθόνη που έχει τοποθετηθεί ποτέ σε αυτοκίνητο παραγωγής καθώς και για το πρώτο μοντέλο που θα φέρει οθόνη μέσα στο τιμόνι. Η διαγώνιος εκείνης στο τιμόνι φτάνει τις 7 ίντσες. Η μεγάλη οθόνη των 48 ιντσών καλύπτει το οπτικό πεδίο τόσο του οδηγού όσο και του συνοδηγού και αντικαθιστά τον πίνακα οργάνων αλλά και εκείνη του infotainment που βλέπουμε συνήθως στο κέντρο του ταμπλό. Σα να μην έφταναν οι δύο προαναφερόμενες η Byton έχει τοποθετήσει ακόμα μία οθόνη με διαγώνιο 8 ιντσών στο χώρο μεταξύ οδηγού και συνοδηγού.

Οι δύο μικρότερες οθόνες είναι αφής (χαρακτηριστικό που δεν έχει η μεγάλη) και ο ρόλος τους είναι να λειτουργήσουν ως χειριστήρια για τη μεγάλη. Εκείνη που είναι τοποθετημένη στο τιμόνι θα είναι το τηλεχειριστήριο του οδηγού ενώ εκείνη που βρίσκεται ανάμεσα στα μπροστινά καθίσματα θα απευθύνεται στον συνοδηγό.

Η εταιρεία είχε δείξει τις προθέσεις της για πρώτη φορά στην ίδια έκθεση πριν από ένα χρόνο με το πρωτότυπο Byton Crossover Concept ενώ πριν από λίγες ημέρες είχε δώσει στη δημοσιότητα και μία teaser εικόνα η οποία μας προϊδέαζε σχετικά με το τι ετοιμάζει.

Το M-Byte Crossover, θα παρουσιαστεί στα μέσα του 2019 και θα μπει σε παραγωγή αργότερα μέσα στο έτος που διανύουμε. Θα υπάρχουν δύο εκδόσεις, μία με κίνηση μόνο στον πίσω άξονα και μπαταρία 71 kWh που θα προσφέρει αυτονομία 400 χλμ. και μία και κίνηση σε όλους τους τροχούς και αυτονομία που θα φτάνει τα 520 χλμ.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.