![](https://archive.motori.gr/sites/default/files/styles/sliderview/public/newsartimages/2018/4/3/photon24758f64751.jpg?itok=t8tXFuVe)
Η Άνδρος είναι το μεγαλύτερο νησί των Κυκλάδων μετά τη Νάξο. Απέχει από το λιμάνι της Ραφήνας δύο ώρες με συμβατικά πλοία, και λόγω Πάσχα αποτελεί έναν κοντινό σχετικά προορισμό.
Δεν είναι το νησί με το έντονο night life, ούτε το νησί μαγνήτης των κοσμικών.
Είναι το νησί που μπορείτε να περάσετε όμορφα και χαλαρά με ωραίες εκδρομές, χωρίς να αναζητάτε αυτό που θα ζήσετε σε άλλα νησιά των Κυκλάδων, όπως στη Νάουσα της Πάρου, στην Ίο, στη Σαντορίνη και φυσικά στη Μύκονο, που αποτελεί κάτι το εντελώς διαφορετικό μέσα στην ελληνική επικράτεια.
Μπορείτε όμως να ανακαλύψετε τις ωραίες παραλίες και να προγραμματίσετε τις διακοπές σας κατά τη διάρκεια της καλοκαιρινής ραστώνης.
Αυτή είναι η Άνδρος του Γαυρίου, της Χώρας, του Κορθίου, της φρουτάλιας (παραδοσιακή ομελέτα) και των αμυγδαλωτών ξεχωρίζει για το πολύ πράσινο, τα άφθονα τρεχούμενα νερά και τις αμέτρητες παραλίες.
Από τον Ανδρέα Εμπειρίκο έχει χαρακτηριστεί ως «η νήσος έκπαγλος, η βασιλίς του Αιγαίου».
Σημείο αναφοράς το Μουσείο του Ιδρύματος Βασίλη και Ελίζας Γουλανδρή στη Χώρα που είναι η πρωτεύουσα του νησιού και απέχει από το λιμάνι του Γαυρίου 33 χλμ., το οποίο κατά την καλοκαιρινή περίοδο φιλοξενεί έργα γνωστών καλλιτεχνών, όπως και το Μουσείο Κυδωνιέως.
Την Άνδρο την εξερευνήσαμε με το νέο μοντέλο της Skoda το Karoq, στην έκδοση 1.6 TDI.
Είναι ο αντικαταστάτης του Yeti και έρχεται με εξωτερικές διαστάσεις μήκος/πλάτος/ύψος 4.382 /1.841./1.603 με 521 λίτρα πορτ-μπαγκαζ με στάνταρ τη ρεζέρβα, κάτι που θεωρούμε ιδιαίτερα σημαντικό σε αυτοκίνητα SUV όπως το Karoq.
Mε απόσταση από το έδαφος 172 χλστ. και με φίλο τον πετρελαιοκινητήρα των 1.600 κ.εκ. απόδοσης 115 ίππων με ροπή 250 Nm από τις 1.500 σ.α.λ. κινηθήκαμε σε δύσκολους χωματόδρομους του νησιού με εμφανή τα σημάδια του χειμώνα.
Σε αυτές τις διαδρομές το αυτοκίνητο έδειξε τη συμπαγή κατασκευή του ενώ παρά την κίνηση στον μπροστινό άξονα (κιβώτιο 6 σχέσεων) διασχίσαμε κάτι σημεία που στη θέα τους μας προβλημάτισαν.
Ο κινητήρας με την ελαστικότητά του έπαιξε το ρόλο του όπως και η απόσταση από το έδαφος, παρά το γεγονός ότι τα ελαστικά ήταν καθαρά για ασφάλτινες διαδρομές.
Εντάξει είπαμε χωμάτινες διαδρομές, αλλά μην φαντάζεστε διαδρομές τύπου “camel trophy” Απλά ήταν δύσκολες διαδρομές για δικίνητο αυτοκίνητο.
Η μέση κατανάλωση που γράψαμε ήταν 7,5 λίτρα/100 χλμ.
Σε ό,τι αφορά τις άλλες επιδόσεις η τελική ταχύτητα ανέρχεται στα 188 χλμ./ώρα, για την επιτάχυνση 0-100 ο χρόνος είναι 10,7 δευτ. και οι εκπομπές C02 120 γρ./χλμ.
Αυτό είναι λοιπόν το Karoq. Εντελώς διαφορετικό σχεδιαστικά από το Yeti.
Έρχεται με χώρους, πολύ καλή ορατότητα, προσεγμένη ποιότητα, με όλα τα gadget και με τιμές που ξεκινούν από τα 21.900 ευρώ.