![](https://archive.motori.gr/sites/default/files/styles/sliderview/public/newsartimages/2017/1/12/photon19727f48541.jpg?itok=gwzdBrde)
Στο ρομαντικό Ντουμπρόβνικ ταξιδέψαμε για να οδηγήσουμε το νέο Nissan Micra.
Ένα μοντέλο που σχεδιαστικά βάζει τη Nissan σε μια καινούργια εποχή, καθώς μόνο στο όνομα είναι ίδιο με το απερχόμενο.
Πιο μεγάλο, πιο προηγμένο τεχνολογικά, με οικονομικούς κινητήρες με χαμηλούς ρύπους (85 C02), αλλά πρωτίστως με design, που το νέο Micra μαζί με το Juke, είναι ότι πιο μοντέρνο διαθέτει η ιαπωνική εταιρία στη γκάμα της.
Όμως ταξιδεύοντας από τη Βιέννη στο Ντουμπρόβνικ και διασχίζοντας από ψηλά (γύρω στα 27.000 πόδια) την κεντρική Ευρώπη με πορεία τη νότια, παρατηρούσαμε ότι όλη η Ευρώπη ήταν ντυμένη στα λευκά.
Το άσπρο πέπλο ήταν παντού και μόλις ο πιλότος ανακοίνωσε ότι έχουμε ξεκινήσει την προσγείωση στο αεροδρόμιο του Ντουμπρόβνικ, το λευκό πέπλο γινόταν όλο και πυκνότερο όπου στο αεροδρόμιο μόνο ο διάδρομος είχε καθαριστεί ενώ το χιόνι είχε καλύψει τα πάντα.
Πάνω από 25 χρόνια είχε να χιονίσει τόσο έντονα μας πληροφόρησε η Γιολάντα, μια εντυπωσιακή πανύψηλη ξανθιά νεαρή από την Κροατία, που διάκοψε τη σκέψη μας χαζεύοντας το χιόνι στο αεροδρόμιο του Ντουμπρόβνικ.
Με τέτοιες καιρικές συνθήκες το να οδηγήσουμε το νέο Μicra δεν υπήρχε περίπτωση, καθώς το χιόνι στη διαδρομή που είχαν επιλέξει οι άνθρωποι της Nissan ήταν περισσότερο από 10 εκ.
Έτσι η μόνη λύση για να μεταβούμε από το αεροδρόμιο στο ξενοδοχείο ήταν τα τετρακίνητα πετρελαιοκίνητα X-Trail με ελαστικά προδιαγραφών χειμώνα (για χαμηλές θερμοκρασίες) που είχε η ομάδα συνοδείας της Nissan στην Κροατία.
Ήταν τόσο γλιστερές οι συνθήκες που ακόμα και με αυτά τα ελαστικά υπήρχαν περιπτώσεις που η ολίσθηση των τροχών έκανε συχνά την παρουσία της.
Από το κάθισμα του συνοδηγού λοιπόν και απολαμβάνοντας την άνεση και τη ζέστη δεν κάναμε τίποτα άλλο από το να φωτογραφίζουμε κατά τη διαδρομή.
Φτάνοντας όμως στο ξενοδοχείο μας δόθηκε η ευκαιρία να ασχοληθούμε με το υψηλής απόδοσης Hi-Fi της Bose που εξοπλίζεται το νέο Micra.
Υπήρχαν τεχνικοί της Bose που μας εξήγησαν με κάθε λεπτομέρεια το νέο σύστημα με τα 6 ηχεία στη βασική του έκδοση, ενώ ο ενισχυτής δέχεται επιπλέον ηχεία που βρίσκουν θέση στα προσκέφαλα.
Το Hi-Fi της Bose φέρει πολλές ρυθμίσεις ενώ διαθέτει και μια επιπλέον ρύθμιση που αναλόγως τα κέφια της στιγμής η μουσική μπορεί να ακούγεται μόνο μπροστά, ή σε όλη την καμπίνα.
Έδωσαν όμως ιδιαίτερη βάση στο να μας εξηγήσουν ότι τα δύο ηχεία που βρίσκονται χαμηλά στα άκρα των δύο μπροστινών θυρών είναι έτσι κατασκευασμένα ώστε ακόμα και στη διαπασών δεν εμφανίζουν αυτό το εκνευριστικό «μπούκωμα» που μόνο μουσική δεν ακούς.
Από τα τζάμια του ξενοδοχείου και ακούγοντας Rolling Stones και Μick Jagger, από τα ηχεία του Micra, παρατηρήσαμε ότι το χιόνι είχε σταματήσει.
Το χαμένο σημερινό χρόνο θα τον καλύψουμε με την πρωινή βόλτα μας γράφοντας στο κοντέρ περισσότερα χλμ. μας ενημέρωσε ένα στέλεχος της οργάνωσης, καθώς η χιονόπτωση σταμάτησε και δε θα ξαναχιονίσει σύμφωνα με την τοπική ΕΜΥ.
Έτσι συνεχίσαμε την κουβέντα μας με πολύ Ελλάδα, τις πωλήσεις, για το νέο Micra που σε όλες τις εκδόσεις θα φέρει και στάνταρ ρεζέρβα και για τον Στέφανο Μόντενα, πρώην οδηγό της Formula 1, που βρίσκεται πίσω από την εξέλιξη της σπορ έκδοσης του μοντέλου (τον Στέφανο Μόντενα τον είχαμε γνωρίσει στο ελληνοϊταλικό 4Χ4 το 1989, καθώς είμαστε στην ίδια ομάδα με τα εργοστασιακά ιταλικά Mitsubishi Pajero,εμείς ως συνοδηγοί του Αντρέα Ντε Τσεζαρις) αλλά και για την όμορφη, γραφική παραθαλάσσια πόλη της Κροατίας.
Ζεις ένα παραμύθι βλέποντας το κάστρο που μέσα του υπάρχει πολύ έντονη ζωή.
Δείτε λοιπόν τις φωτογραφίες που τραβήξαμε ως συνοδηγοί στο X-Trail, ενώ για το νέο Nissan Micra θα επανέλθουμε μετά την πρώτη μας γνωριμία πίσω από το τιμόνι.