Είστε εδώ

Ταξιδεύοντας

Lexus: Στη βαθύτερη λίμνη του κόσμου

του Γιώργου Ψαρρά

Ποιος να το περίμενε ότι οι ηλιόλουστες ανοιξιάτικες μέρες στη χώρα μας θα προκαλούσαν θλίψη, καθώς δε μπορούμε να τις απολαύσουμε εξαιτίας της καραντίνας…

Ας αλλάξουμε λοιπόν εντελώς σκηνικό μέσα από το παρακάτω εντυπωσιακό πλούσιο φωτογραφικό υλικό, το οποίο δημιούργησε η Lexus σε ένα άκρως χειμερινό τοπίο με απίστευτη φυσική ομορφιά. Η ιαπωνική premium εταιρεία λοιπόν ταξίδεψε μέχρι τη νότια Σιβηρία, όπου βρίσκεται η λίμνη Βαϊκάλη.

Με βάθος που φτάνει τα 1.680 μέτρα είναι η βαθύτερη λίμνη γλυκού νερού στον κόσμο, ενώ με τη θερμοκρασία να πέφτει στην περιοχή μέχρι -60 βαθμούς Κελσίου σχηματίζεται στην επιφάνεια της πάγος, ο οποίος έχει βάθος μέχρι και 1,5 μέτρο.

Αξίζει να αναφέρουμε ότι το πάχος του πάγου είναι τόσο μεγάλο και ισχυρό με αποτέλεσμα η λίμνη Βαϊκάλη να μετατρέπεται σε τμήμα του εθνικού οδικού δικτύου της Ρωσίας.

Πάνω στην ολισθηρή επιφάνεια της λίμνης Βαϊκάλη η Lexus προσκάλεσε τον Νικήτα Σίκοφ, έναν πρωταθλητή του drift στη Ρωσία, να οδηγήσει το υβριδικό RX 450h και το LC 500 με το V8 βενζινοκινητήρα των 5.0 λίτρων, απόδοσης 467 ίππων.

Ο ίδιος δήλωσε ενθουσιασμένος με το σύστημα έξυπνης τετρακίνησης του RX 450h, το οποίο μεταδίδει την κίνηση στους εμπρός τροχούς και μόλις εντοπίσει απώλεια πρόσφυσης αστραπιαία βάζει στο παιχνίδι και τους πίσω τροχούς. Ενδεικτικό είναι ότι ενώ η ταχύτητα του RX 450h στην ευθεία ήταν 100 χλμ./ώρα οι κινητήριοι τροχοί περιστρέφονταν με ταχύτητα άνω των 180 χλμ./ώρα. Με το πισωκίνητο LC 500 η οδηγική αίσθηση ήταν εντελώς διαφορετική, ενώ όταν οι τροχοί περιστρέφονταν με 280 χλμ./ώρα σήκωναν «σύννεφα» από το λευκό χιόνι.

Οι αυστηροί κανόνες ασφαλείας για οδήγηση πάνω σε παγωμένες λίμνες επιβάλουν να μη φορά ο οδηγός ζώνη ασφαλείας, οι πόρτες να παραμένουν ξεκλείδωτες και το ηχοσύστημα να είναι απενεργοποιημένο. Παράλληλα θα πρέπει να ελεγχθεί προηγουμένως προσεκτικά η κατάσταση του πάγου.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.