![](https://archive.motori.gr/sites/default/files/styles/sliderview/public/newsartimages/2019/1/7/photon27622f73120.jpg?itok=Xkfij57Y)
Ένα από τα βασικά προβλήματα που μπορούν να προκύψουν όταν ο δρόμος είναι βρεγμένος είναι το φαινόμενο της υδρολίσθησης στο οποίο δημιουργείται ένα λεπτό φιλμ νερού μεταξύ των ελαστικών και της ασφάλτου.
Σε αυτήν την περίπτωση ο οδηγός χάνει σχεδόν ολοκληρωτικά τον έλεγχο του οχήματος αφού είναι σχεδόν σα να κινείται πάνω σε πάγο. Το φαινόμενο αυτό εμφανίζεται κυρίως, αλλά όχι αποκλειστικά, σε σπορ κατασκευές λόγω του χαμηλού βάρους και του μεγάλου πλάτους των τροχών και των ελαστικών.
Η Porsche θέλοντας να εξασφαλίσει όσο γίνεται την απουσία υδρολίσθησης στη νέα γενιά της 911 που φέρει τον κωδικό 992 την εξόπλισε με το ανάλογο ηλεκτρονικό σύστημα ασφαλείας. Το συγκεκριμένο σύστημα για να λειτουργήσει χρησιμοποιεί δύο μικροσκοπικά μικρόφωνα τα οποία είναι τοποθετημένα στο εσωτερικό των θόλων στους εμπρός τροχούς τα οποία τα οποία καταγράφουν τη σφοδρότητα με την οποία πετάγεται το νερό.
Όταν το σύστημα καταλάβει ότι υπάρχει πρόβλημα ειδοποιεί τον οδηγό να ενεργοποιήσει το wet mode. Όταν ενεργοποιηθεί το σύστημα στέλνει περισσότερη ισχύ στους εμπρός τροχούς οι οποίοι είναι πιο λεπτοί και άρα λιγότερο επιρρεπείς στην υδρολίσθηση, κάνει τη ροπή να αυξάνεται με πιο αργό και ομαλό τρόπο και ρυθμίζει τα ενεργά αεροδυναμικά βοηθήματα με τέτοιο τρόπο ώστε να παράγεται όσο το δυνατόν περισσότερη κάθετη δύναμη. Επιπλέον, κάνει πιο ευαίσθητα τα συστήματα Porsche Stability Management και Porsche Traction Management ώστε να επέμβουν νωρίτερα σε περίπτωση ανάγκης.
Ένα παρόμοιο σύστημα είχε αναπτύξει η Porsche ήδη από τη δεκαετία του ’90 όμως ο τότε υπεύθυνος του προγράμματος εξέλιξης της 911, August Achleitner, είχε αποφασίσει να μην συμπεριληφθεί στον εξοπλισμό του μοντέλου.