![](https://archive.motori.gr/sites/default/files/styles/sliderview/public/newsartimages/2020/4/21/photon32298f86919.jpg?itok=BKqHkIyL)
Η Taycan είναι το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο της Porsche, το οποίο αυτή τη στιγμή διατίθεται σε τέσσερις εκδόσεις, με τις κύριες διαφορές μεταξύ τους να είναι η ισχύς και η αυτονομία, όμως έχουν ένα κοινό στοιχείο, την τετρακίνηση.
Αυτό πρόκειται να αλλάξει σύμφωνα με τον Ντρ. Μίκαελ Στάινερ, επικεφαλής του τομέα Έρευνας και Ανάπτυξης της γερμανικής μάρκας, ο οποίος ανέφερε ότι θα υπάρξει μία νέα, πισωκίνητη έκδοση. Η μετάδοση μόνο στον πίσω άξονα θα συνοδεύεται από μικρότερη μπαταρία, ώστε να προκύψει μία πιο προσιτή έκδοση της Taycan. Εκτός από το θέμα της τιμής, η πισωκίνητη έκδοση θα είναι ιδανική για ανθρώπους που κατοικούν σε περιοχές όπου η τετρακίνηση δεν είναι απαραίτητη, σύμφωνα με τον Στάινερ.
Σημαντική αναμένεται να είναι η παρουσία της νέας έκδοσης στην Κίνα, στην αγορά της οποίας αναμένεται να κάνει το ντεμπούτο της, περίπου σε 12 μήνες.
Προς το παρόν δεν έχουν γίνει γνωστά τα τεχνικά χαρακτηριστικά της πιο προσιτής Taycan. Αυτό που μπορούμε να πούμε είναι ότι η 4S που έχει αυτή τη στιγμή τα πιο χαμηλά νούμερα σε ισχύ και αυτονομία, αποδίδει 530 ίππους και μπορεί να καλύψει μέχρι και 462 χλμ. με μία φόρτιση.