![](https://archive.motori.gr/sites/default/files/styles/sliderview/public/newsartimages/2018/10/12/photon26768f70528.jpg?itok=VmjyTp6a)
Βρισκόμαστε πλέον σχεδόν στα μέσα του δέκατου μήνα του 2018 και για την Porsche είναι ώρα να κάνει τον εμπορικό της απολογισμό για τους προηγούμενους εννέα μήνες του τρέχοντος έτους.
Η γερμανική εταιρεία των supercars λοιπόν από τον Ιανουάριο μέχρι το Σεπτέμβριο του 2018 κατάφερε να αυξήσει κατά 6% τις παγκόσμιες πωλήσεις. Συγκεκριμένα το πρώτο ενιάμηνο του 2018 σε όλο τον κόσμο πουλήθηκαν 196.562 Porsche.
Αναλυτικότερα στην Ευρώπη οι πωλήσεις της Porsche στην Ευρώπη ήταν 66.551 (+9%), στη Γερμανία 24.709 (+13%), στην Αμερική 52.417 (+4%), στην Κίνα 56.254 (+4%), στις Η.Π.Α 42.626 (+3%), ενώ σε Ασία, Αφρική και Μέση Ανατολή 77.594 (+4%).
Δημοφιλέστερο μοντέλο της Porsche παραμένει η Macan με 68.050 πωλήσεις και ακολουθεί η Cayenne με 49.175 πωλήσεις.
Δυο σημαντικές προκλήσεις που περιμένουν την Porsche το τέταρτο τρίμηνο του έτους είναι η μετάβαση στο νέο κύκλο δοκιμών WLTP και η σχετική τοποθέτηση φίλτρων σωματιδίων στους βενζινοκινητήρες της.
Υπενθυμίζεται ότι από τον περασμένο Φεβρουάριο στη γκάμα της Porsche δεν υπάρχει κανένας πετρελαιοκινητήρας κάτι που θα συνεχίσει να ισχύει σύμφωνα με επίσημη ανακοίνωση της.
Η απόφαση της αυτή επηρεάζεται σαφώς και από το γεγονός ότι σημειώνεται αύξηση του ενδιαφέροντος για τα υβριδικά της μοντέλα. Χαρακτηριστικό είναι ότι το 60% από τις πωλήσεις της Panamera στην Ευρώπη αφορούν την plug-in υβριδική της έκδοση.