Είστε εδώ

Super Cars

Porsche: Ποια θα είναι η επόμενη στάση της 919 Hybrid EVO;

του Σωτήριου Χάλλα

Η Porsche είναι μια εταιρεία που έχει μόνιμα ως στόχο να βρίσκει πού είναι τα όρια ανθρώπου και μηχανών και να τα ξεπερνάει και ο πιο αντικειμενικός κριτής των ορίων σε ό,τι αφορά τα αυτοκίνητα είναι τα ρεκόρ τα οποία η γερμανική εταιρεία έχει βαλθεί να σπάσει.

Όπως σας ενημερώσαμε πριν λίγες μέρες οι Γερμανοί μπορεί να έφυγαν από το WEC όμως δεν έβαλαν την 919 Hybrid στο μουσείο τους. Αντίθετα, την εξέλιξαν, την έκαναν πιο γρήγορη και κατάφεραν με αυτή να σπάσουν το ρεκόρ γύρου του Λίουις Χάμιλτον στην πίστα του Σπα στο Βέλγιο. Το ρεκόρ αυτό το είχε κατακτήσει το 2017 ο Βρετανός με τον γύρο που του είχε δώσει την pole position.

Φαίνεται ότι αυτό άνοιξε την όρεξη των ανθρώπων της γερμανικής εταιρείας καθώς δημοσίευσαν ένα βίντεο στο οποίο δείχνουν την 919 Hybrid EVO στην αεροδυναμική σήραγγα της εταιρείας να ετοιμάζεται για να τρέξει και σε άλλη πίστα.

Στο βίντεο βλέπουμε πλάνα από τους γύρους που έκανε η 919 Hybrid EVO στο Σπα καθώς και το νέο ρεκόρ γύρου ενώ στο κλείσιμο του βίντεο αναγράφεται η φράση next stop (επόμενη στάση) η οποία ακολουθείται από ένα ερωτηματικό.

Αν και δεν έχει ανακοινωθεί επίσημα, υποθέτουμε ότι η επόμενη στάση της 919 Hybrid EVO θα είναι το Νίρμπουργκρινγκ καθώς στο παρελθόν οι άνθρωποι της εταιρείας έχουν πει ότι θα την πάνε εκεί για να πραγματοποιήσει κάποιους γύρους χωρίς να ξέρουμε ακόμα αν αυτοί οι γύροι θα έχουν σκοπό να σπάσουν το ρεκόρ που κατέχει ο Στέφαν Μπέλοφ με χρόνο 6:11.13 από το 1983 με Porsche 956.

Ποιο θα είναι άραγε το επόμενο ρεκόρ που θα σπάσει η Porsche;

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.