Είστε εδώ

Super Cars

Porsche: Λέει αντίο (σχεδόν) στα ατμοσφαιρικά σύνολα

του Σωτήριου Χάλλα

Η Porsche δεν πρόκειται να προσφέρει την 911 Carrera ποτέ ξανά με ατμοσφαιρικό κινητήρα, σύμφωνα με τον Ντρ. Φρανκ-Στέφεν Βάλισερ, τον άνθρωπο που είναι υπεύθυνος για τις σειρές 911 και 718 της γερμανικής μάρκας.

Ωστόσο, η Porsche θα συνεχίσει να διαθέτει ατμοσφαιρικά σύνολα, όμως αυτό θα το κάνει μόνο στις κορυφαίες εκδόσεις 911 GT3 και 911 GT3 RS.

Αυτή τη στιγμή η μάρκα από το Τσουφενχάουζεν διαθέτει έναν ατμοσφαιρικό κινητήρα ο οποίος διαθέτει έξι κυλίνδρους και τοποθετείται στις 718 Boxster και Cayman GTS, οπότε δεν ήταν λίγοι εκείνοι που θεώρησαν ότι κάτι ανάλογο θα δούμε και στην 911, όμως φαίνεται ότι αυτό δεν πρόκειται να συμβεί.

Σχετικά με την τοποθέτηση του ανωτέρω ατμοσφαιρικού κινητήρα στην 911, ο Βάλισερ είπε ότι θα έπρεπε να περιστραφεί κατά 180 μοίρες, όμως αυτό δεν πρόκειται να γίνει, καθώς το κόστος σε έρευνα και ανάπτυξη είναι πολύ μεγάλο. Έτσι, η Carrera από εδώ και στο εξής θα είναι πάντα υπερτροφοδοτούμενη.

Σίγουρα αυτή η κίνηση δυσαρεστεί εκείνους που επιζητούν την ανόθευτη αίσθηση οδήγησης ενός ατμοσφαιρικού μοντέλου από την Porsche, όμως θα χαρούν να μάθουν ότι οι Γερμανοί θα συνεχίσουν να προσφέρουν την επιλογή χειροκίνητου κιβωτίου ταχυτήτων. Μάλιστα, η σχετική επιλογή προστέθηκε σχετικά πρόσφατα στις 911 Carrera S και Carrera 4S, έχοντας εφτά σχέσεις.

Άραγε θα υπάρξει κάποια ανατροπή στο μέλλον;

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.