![](https://archive.motori.gr/sites/default/files/styles/sliderview/public/newsartimages/2019/8/22/photon29711f79643.jpeg?itok=Zx2LKEsu)
Δε βλέπουμε συχνά τα ακριβά SUV όπως η Porsche Cayenne Turbo S E-Hybrid να χρησιμοποιούνται σε σκληρές συνθήκες και έτσι τείνουμε να ξεχάσουμε ότι έχουν και σκληροτράχηλη πλευρά.
Ευτυχώς, το βίντεο που ακολουθεί φροντίζει να μας το υπενθυμίσει με τον καλύτερο τρόπο, αφού σε αυτό βλέπουμε το γερμανικό SUV να κάνει το γύρο μιας μισοτελειωμένης πίστας. Πρόκειται για το Gotland Ring, ένα σιρκουί 4.2 χλμ. στο οποίο η ασφαλτόστρωση έχει ολοκληρωθεί στα 3.2 χλμ.
Αυτό δίνει την ευκαιρία στον Γερμανό οδηγό αγώνων, Τιμ Σρικ, να απομυζήσει κάθε ικμάδα του ισχυρότερου SUV στην ιστορία της Porsche. Πριν συνεχίσουμε να αναφέρουμε ότι ο θερμικός υπερτροφοδοτούμενος V8 κινητήρας των 4.0 λίτρων αποδίδει 550 ίππους και συνδυάζεται με ηλεκτρικό που αποδίδει 136 ίππους. Η συνολική ισχύς φτάνει τους 680 ίππους και τα 900 Nm ροπής, οπότε τα 3.6 δευτερόλεπτα για το 0-100 χλμ./ώρα και τα 295 χλμ./ώρα τελικής ταχύτητας, έρχονται φυσικά.
Το βίντεο είναι εντυπωσιακό ήδη από το ξεκίνημα αφού προκαλεί θαυμασμό το γεγονός ότι ένα ψηλό, ογκώδες και βαρύ SUV μπορεί να “επιτίθεται” στις στροφές με τόση ταχύτητα και σταθερότητα, όμως το πραγματικό “πάρτυ” γίνεται όταν μπαίνουμε στο χωμάτινο κομμάτι. Εκεί βλέπεις το αυτοκίνητο να κινείται σε τροχιές που η έξοδος φαντάζει βέβαιη, όμως τελικά παραμένει πεισματικά κολλημένο στη γραμμή του, ενώ το αποκορύφωμα έρχεται όταν σε μία σχετικά σύντομη ευθεία, βλέπουμε το κοντέρ να φτάνει μέχρι και τα 180 χλμ./ώρα, ταχύτητα που είναι πολύ μεγάλη ακόμα και αν κινείσαι σε άσφαλτο, πόσο μάλλον σε χώμα.
Τα σύγχρονα SUV στην κατηγορία της Cayenne έχουν εξελιχθεί πάρα πολύ τα τελευταία χρόνια και μπορούν πλέον να κινούνται με περίσσια ευκολία, σε τερέν που δεν τα πάνε συνήθως οι ιδιοκτήτες τους, με ταχύτητες απαγορευτικές ακόμα και για αυτοκινητόδρομους και αυτό μόνο θετικό μπορεί να είναι, αφού δείχνει πόσο γρήγορα εξελίσσεται η αυτοκινητοβιομηχανία.