Είστε εδώ

Super Cars

Porsche Cayenne Turbo S E-Hybrid: Βάζει φωτιά στην άσφαλτο και σκάβει το χώμα (video)

του Σωτήριου Χάλλα

Δε βλέπουμε συχνά τα ακριβά SUV όπως η Porsche Cayenne Turbo S E-Hybrid να χρησιμοποιούνται σε σκληρές συνθήκες και έτσι τείνουμε να ξεχάσουμε ότι έχουν και σκληροτράχηλη πλευρά.

Ευτυχώς, το βίντεο που ακολουθεί φροντίζει να μας το υπενθυμίσει με τον καλύτερο τρόπο, αφού σε αυτό βλέπουμε το γερμανικό SUV να κάνει το γύρο μιας μισοτελειωμένης πίστας. Πρόκειται για το Gotland Ring, ένα σιρκουί 4.2 χλμ. στο οποίο η ασφαλτόστρωση έχει ολοκληρωθεί στα 3.2 χλμ.

Αυτό δίνει την ευκαιρία στον Γερμανό οδηγό αγώνων, Τιμ Σρικ, να απομυζήσει κάθε ικμάδα του ισχυρότερου SUV στην ιστορία της Porsche. Πριν συνεχίσουμε να αναφέρουμε ότι ο θερμικός υπερτροφοδοτούμενος V8 κινητήρας των 4.0 λίτρων αποδίδει 550 ίππους και συνδυάζεται με ηλεκτρικό που αποδίδει 136 ίππους. Η συνολική ισχύς φτάνει τους 680 ίππους και τα 900 Nm ροπής, οπότε τα 3.6 δευτερόλεπτα για το 0-100 χλμ./ώρα και τα 295 χλμ./ώρα τελικής ταχύτητας, έρχονται φυσικά.

Το βίντεο είναι εντυπωσιακό ήδη από το ξεκίνημα αφού προκαλεί θαυμασμό το γεγονός ότι ένα ψηλό, ογκώδες και βαρύ SUV μπορεί να “επιτίθεται” στις στροφές με τόση ταχύτητα και σταθερότητα, όμως το πραγματικό “πάρτυ” γίνεται όταν μπαίνουμε στο χωμάτινο κομμάτι. Εκεί βλέπεις το αυτοκίνητο να κινείται σε τροχιές που η έξοδος φαντάζει βέβαιη, όμως τελικά παραμένει πεισματικά κολλημένο στη γραμμή του, ενώ το αποκορύφωμα έρχεται όταν σε μία σχετικά σύντομη ευθεία, βλέπουμε το κοντέρ να φτάνει μέχρι και τα 180 χλμ./ώρα, ταχύτητα που είναι πολύ μεγάλη ακόμα και αν κινείσαι σε άσφαλτο, πόσο μάλλον σε χώμα.

Τα σύγχρονα SUV στην κατηγορία της Cayenne έχουν εξελιχθεί πάρα πολύ τα τελευταία χρόνια και μπορούν πλέον να κινούνται με περίσσια ευκολία, σε τερέν που δεν τα πάνε συνήθως οι ιδιοκτήτες τους, με ταχύτητες απαγορευτικές ακόμα και για αυτοκινητόδρομους και αυτό μόνο θετικό μπορεί να είναι, αφού δείχνει πόσο γρήγορα εξελίσσεται η αυτοκινητοβιομηχανία.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.