Είστε εδώ

Super Cars

Porsche 911:Ούτε ο άνεμος δεν της αντιστέκεται

του Γιώργου Ψαρρά

Κόντρα στον άνεμο με χαμηλότατη αντίσταση μπορεί να ταξιδεύει η νέα Porsche 911 Turbo S, όπως θα δείτε στο παρακάτω video.

Η ισχυρότερη 911 διαθέτει μια σειρά ενεργών αεροδυναμικών βοηθημάτων, τα οποία της επιτρέπουν όχι μόνο να «σκίζει» τον άνεμο, αλλά ταυτόχρονα να βελτιώνει τη σταθερότητα, την απόδοση και τα οδηγικό της ταπεραμέντο.

Όταν είναι επιλεγμένο το πρόγραμμα οδήγησης Normal (για καθημερινές μετακινήσεις) οι γρίλιες της μάσκας ανοιγοκλείνουν αυτόματα σε ταχύτητες από 70 έως 170 χλμ./ώρα.

Στο πρόγραμμα οδήγησης Sport (για καλύτερες επιδόσεις) το εμπρός splitter και η πίσω αεροτομή επεκτείνονται εν μέρει σε ταχύτητες άνω των 120 χλμ./ώρα. Συνεχίζουμε με το πρόγραμμα οδήγησης Sport Plus (για δύναμη στο ζενίθ) με το εμπρός splitter και την πίσω αεροτομή να επεκτείνονται πλήρως.

Μόλις οι τροχοί της 911 Turbo S ανιχνεύσουν ότι πατάνε βρεγμένη άσφαλτο προβάλλεται σχετική ένδειξη στον οδηγό. Τότε ενδείκνυται να ενεργοποιήσει το πρόγραμμα οδήγησης Wet (για ενίσχυση πρόσφυσης σε ολισθηρό έδαφος) ώστε να μετατοπιστεί η αεροδυναμική ισορροπία στον πίσω άξονα.

Ανάλογα τώρα με το επιλεγμένο πρόγραμμα οδήγησης η λειτουργία “Airbrake” της νέας 911 Turbo S μειώνει τις αποστάσεις φρεναρίσματος σε υψηλές ταχύτητες επεκτείνοντας πλήρως το εμπρός splitter και την πίσω αεροτομή.

Υπενθυμίζουμε ότι η 911 Turbo S διαθέτει αναβαθμισμένο twin-turbo επίπεδο εξακύλινδρο κινητήρα 3.8 λίτρων με δυο υπερτροφοδότες VTG, απόδοσης 650 ίππων και 800 Nm ροπής.

Σε συνεργασία με το αυτόματο κιβώτιο των 8 σχέσεων η επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται εντός μόλις 2,7 δευτ., ενώ η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 330 χλμ./ώρα.

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.