Κόντρα στον άνεμο με χαμηλότατη αντίσταση μπορεί να ταξιδεύει η νέα Porsche 911 Turbo S, όπως θα δείτε στο παρακάτω video.
Η ισχυρότερη 911 διαθέτει μια σειρά ενεργών αεροδυναμικών βοηθημάτων, τα οποία της επιτρέπουν όχι μόνο να «σκίζει» τον άνεμο, αλλά ταυτόχρονα να βελτιώνει τη σταθερότητα, την απόδοση και τα οδηγικό της ταπεραμέντο.
Όταν είναι επιλεγμένο το πρόγραμμα οδήγησης Normal (για καθημερινές μετακινήσεις) οι γρίλιες της μάσκας ανοιγοκλείνουν αυτόματα σε ταχύτητες από 70 έως 170 χλμ./ώρα.
Στο πρόγραμμα οδήγησης Sport (για καλύτερες επιδόσεις) το εμπρός splitter και η πίσω αεροτομή επεκτείνονται εν μέρει σε ταχύτητες άνω των 120 χλμ./ώρα. Συνεχίζουμε με το πρόγραμμα οδήγησης Sport Plus (για δύναμη στο ζενίθ) με το εμπρός splitter και την πίσω αεροτομή να επεκτείνονται πλήρως.
Μόλις οι τροχοί της 911 Turbo S ανιχνεύσουν ότι πατάνε βρεγμένη άσφαλτο προβάλλεται σχετική ένδειξη στον οδηγό. Τότε ενδείκνυται να ενεργοποιήσει το πρόγραμμα οδήγησης Wet (για ενίσχυση πρόσφυσης σε ολισθηρό έδαφος) ώστε να μετατοπιστεί η αεροδυναμική ισορροπία στον πίσω άξονα.
Ανάλογα τώρα με το επιλεγμένο πρόγραμμα οδήγησης η λειτουργία “Airbrake” της νέας 911 Turbo S μειώνει τις αποστάσεις φρεναρίσματος σε υψηλές ταχύτητες επεκτείνοντας πλήρως το εμπρός splitter και την πίσω αεροτομή.
Υπενθυμίζουμε ότι η 911 Turbo S διαθέτει αναβαθμισμένο twin-turbo επίπεδο εξακύλινδρο κινητήρα 3.8 λίτρων με δυο υπερτροφοδότες VTG, απόδοσης 650 ίππων και 800 Nm ροπής.
Σε συνεργασία με το αυτόματο κιβώτιο των 8 σχέσεων η επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται εντός μόλις 2,7 δευτ., ενώ η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 330 χλμ./ώρα.