Είστε εδώ

Super Cars

Porsche 911: Τι είναι και πώς λειτουργεί το Wet mode;

του Σωτήριου Χάλλα

Η νέα γενιά της Porsche 911 με τον κωδικό 992 μπορεί να μην έχει πολλές διαφορές σε επίπεδο εμφάνισης συγκριτικά με την προηγούμενη όμως σε τεχνολογικό δεν έχει καμία σχέση αφού είναι πολύ πιο εξελιγμένη.

Ένα από τα πιο εντυπωσιακά χαρακτηριστικά που έκαναν για πρώτη φορά την εμφάνισή τους στο sports car των Γερμανών είναι το Wet mode που έχει ως στόχο τη βελτιστοποίηση της οδικής συμπεριφοράς του αυτοκινήτου σε βρεγμένες συνθήκες.

Σημαντικό κομμάτι αυτής της τεχνολογίας κρύβεται στο εσωτερικό των φτερών στους εμπρός τροχούς όπου έχουν τοποθετηθεί μικροσκοπικοί ακουστικοί αισθητήρες οι οποίοι ανιχνεύουν το σπρέι νερού που φεύγει από τους τροχούς και καταλαβαίνουν πόσο νερό υπάρχει στο δρόμο.

Όταν το σύστημα κρίνει ότι το νερό είναι αρκετό ειδοποιεί τον οδηγό να ενεργοποιήσει χειροκίνητα το Wet mode και να προσαρμόσει τον τρόπο οδήγησης ώστε να μην κινδυνεύει. Παράλληλα, τα συστήματα ευστάθειας γίνονται πιο ευαίσθητα ώστε να παρεμβαίνουν πιο νωρίς και να βοηθήσουν στην αυξημένη ασφάλεια.

Επιπλέον, εκτός από τα ηλεκτρονικά συστήματα η 911 βοηθάει τον οδηγό και με την παραγωγή περισσότερης κάθετης δύναμης η οποία “σπρώχνει” το αυτοκίνητο προς το έδαφος. Αυτό το επιτυγχάνει με το άνοιγμα το οπών αερισμού από την ταχύτητα των 90 χλμ./ώρα και πάνω καθώς και με τη ρύθμιση της πίσω αεροτομής στην πιο επιθετική της θέση.

Το Wet mode θα είναι στάνταρντ σε όλες τις εκδόσεις της 911 όμως η Porsche αναφέρει ότι ο ρόλος του είναι υποστηρικτικός και δεν μπορεί να κάνει “θαύματα” αν ο οδηγός δεν προσαρμόσει κατάλληλα το στυλ οδήγησης όταν βρέχει.

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.