![](https://archive.motori.gr/sites/default/files/styles/sliderview/public/newsartimages/2019/1/23/photon27788f73591.jpg?itok=rmm1x779)
Η νέα γενιά της Porsche 911 με τον κωδικό 992 μπορεί να μην έχει πολλές διαφορές σε επίπεδο εμφάνισης συγκριτικά με την προηγούμενη όμως σε τεχνολογικό δεν έχει καμία σχέση αφού είναι πολύ πιο εξελιγμένη.
Ένα από τα πιο εντυπωσιακά χαρακτηριστικά που έκαναν για πρώτη φορά την εμφάνισή τους στο sports car των Γερμανών είναι το Wet mode που έχει ως στόχο τη βελτιστοποίηση της οδικής συμπεριφοράς του αυτοκινήτου σε βρεγμένες συνθήκες.
Σημαντικό κομμάτι αυτής της τεχνολογίας κρύβεται στο εσωτερικό των φτερών στους εμπρός τροχούς όπου έχουν τοποθετηθεί μικροσκοπικοί ακουστικοί αισθητήρες οι οποίοι ανιχνεύουν το σπρέι νερού που φεύγει από τους τροχούς και καταλαβαίνουν πόσο νερό υπάρχει στο δρόμο.
Όταν το σύστημα κρίνει ότι το νερό είναι αρκετό ειδοποιεί τον οδηγό να ενεργοποιήσει χειροκίνητα το Wet mode και να προσαρμόσει τον τρόπο οδήγησης ώστε να μην κινδυνεύει. Παράλληλα, τα συστήματα ευστάθειας γίνονται πιο ευαίσθητα ώστε να παρεμβαίνουν πιο νωρίς και να βοηθήσουν στην αυξημένη ασφάλεια.
Επιπλέον, εκτός από τα ηλεκτρονικά συστήματα η 911 βοηθάει τον οδηγό και με την παραγωγή περισσότερης κάθετης δύναμης η οποία “σπρώχνει” το αυτοκίνητο προς το έδαφος. Αυτό το επιτυγχάνει με το άνοιγμα το οπών αερισμού από την ταχύτητα των 90 χλμ./ώρα και πάνω καθώς και με τη ρύθμιση της πίσω αεροτομής στην πιο επιθετική της θέση.
Το Wet mode θα είναι στάνταρντ σε όλες τις εκδόσεις της 911 όμως η Porsche αναφέρει ότι ο ρόλος του είναι υποστηρικτικός και δεν μπορεί να κάνει “θαύματα” αν ο οδηγός δεν προσαρμόσει κατάλληλα το στυλ οδήγησης όταν βρέχει.