Είστε εδώ

Super Cars

Porsche 718 Boxster Spyder και 718 Cayman GT4: Θερμές όπως ο καύσωνας με 420 ίππους (videos)

του Γιώργου Ψαρρά

Ελαφρώς ανανεωμένες και με νέο κινητήρα είναι οι Porsche 718 Boxster Spyder και 718 Cayman GT4.

Ας ξεκινήσουμε με τον ατμοσφαιρικό εξακύλινδρο επίπεδο κινητήρα των 4.0 λίτρων, ο οποίος αποτελεί κοινό παρονομαστή για τα δυο γερμανικά supercars. Σύμφωνα με την Porsche ο εν λόγω κινητήρας παράγει 420 ίππους και 420 Nm ροπής, ενώ διαθέτει ενεργό σύστημα ελέγχου κυλίνδρων, το οποίο διακόπτει προσωρινά τη διαδικασία έγχυσης σε μία από τις δύο «τράπεζες» κυλίνδρων για μείωση της κατανάλωσης καυσίμου.

Αμφότερες οι 718 Boxster Spyder και 718 Cayman GT4 μπορούν να επιταχύνουν από 0-100 χλμ./ώρα εντός 4,4 δευτ. Ωστόσο η τελική ταχύτητα της 718 Boxster Spyder φτάνει τα 301 χλμ./ώρα και της 718 Cayman GT4 τα 304 χλμ./ώρα.

Παράλληλα βασίζονται στο ίδιο σασί, το οποίο υποστηρίζει το σύστημα Porsche Active Suspension Management που μπορεί να μειώσει το ύψος του αμαξώματος κατά 30 χλστ. Σημειώστε επίσης την παρουσία του συστήματος ευστάθειας Porsche Stability Management που μπορεί να απενεργοποιηθεί και του συστήματος Porsche Torque Vectoring με μηχανικό πίσω διαφορικό.

Οπτικά τώρα η 718 Cayman GT4 αντλώντας έμπνευση από την GT4 Clubsport διαθέτει πλέον μεγάλη σταθερή πίσω αεροτομή, ενεργό διαχύτη, εμπρός splitter και πλευρικούς αεραγωγούς με αποτέλεσμα να παράγει 50% περισσότερη κάθετη δύναμη.

Η ανανεωμένη τώρα 718 Spyder γίνεται αντιληπτή από το έξτρα φως φρένων που συνδέει τη διπλή «φούσκα» στο πίσω τμήμα της, από την διακριτική πίσω αεροτομή που επεκτείνεται σε ταχύτητες άνω των 120 χλμ./ώρα, αλλά και από τον ενεργό διαχύτη.

Στα ενδότερα των 718 Boxster Spyder και 718 Cayman GT4 συναντάμε το μικρό λεβιέ του 6-τάχυτου μηχανικού κιβωτίου, επένδυση αλκαντάρα, σπορ καθίσματα και διακοσμητικά ένθετα από βουρτσισμένο αλουμίνιο.

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.