Ο «θρόνος» στη γκάμα της Porsche 911 είναι πλέον κατειλημμένος από τη νέα έκδοση Turbo S, η οποία είναι ακόμα πιο δυνατή.
Σύμφωνα με τη γερμανική εταιρεία των supercars η νέα 911 Turbo S θα προσφέρεται με coupe και cabriolet αμάξωμα, ενώ η «καρδιά» της είναι ένας αναβαθμισμένος twin-turbo επίπεδος εξακύλινδρος κινητήρας 3.8 λίτρων με δυο υπερτροφοδότες VTG, απόδοσης 650 ίππων (+70 ίπποι) και 800 Nm ροπής (+50 Nm ροπής).
Σε συνεργασία με το αυτόματο κιβώτιο των 8 σχέσεων η επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται εντός μόλις 2,7 δευτ. (0,2 δευτ, ταχύτερα), ενώ η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 330 χλμ./ώρα.
Σχετικά τώρα με τις διαστάσεις της νέας 911 Turbo S το πλάτος της πάνω από τον εμπρός και πίσω άξονα έχει αυξηθεί +45 χλστ. (1.840 χλστ.) και +20 χλστ. (1.900 χλστ.) αντίστοιχα.
Για πρώτη φορά η 911 Turbo S πατάει σε διαφορετικούς τροχούς, καθώς οι εμπρός είναι 20 ιντσών με ελαστικά διαστάσεων 255/35 και οι πίσω 21 ιντσών με ελαστικά διαστάσεων 315/30.
Την αεροδυναμική του αμαξώματος ενισχύουν τα ενεργά πτερύγια εμπρός και η μεγαλύτερη πίσω αεροτομή που αυξάνει την κάθετη δύναμη. Χάρη στην ενεργή ανάρτηση PASM (Porsche Active Suspension Management) το αμάξωμα μπορεί να χαμηλώσει έως 10 χλστ., η κίνηση μεταδίδεται σε όλους τους τροχούς μέσω του συστήματος PTM (Porsche Traction Management), ενώ το σπορ σύστημα εξάτμισης υπόσχεται ξεχωριστό ήχο.
Στο εμπρός τμήμα της νέας 911 Turbo ξεχωρίζουν οι μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα, οι στάνταρ σκουρόχρωμοι Led Matrix προβολείς, τα πίσω φωτιστικά σώματα επικοινωνούν μεταξύ τους με μια λεπτή λωρίδα, ενώ τετραγωνισμένες είναι οι τέσσερις εξατμίσεις μαύρου γυαλιστερού χρώματος.
Στο εσωτερικό τώρα συναντάμε δερμάτινες επενδύσεις, carbon διακοσμητικά ένθετα, ασημί ραφές, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα καθίσματα 18 κατευθύνσεων, κεντρική οθόνη 10,9 ιντσών για το σύστημα πολυμέσων και ηχοσύστημα της Bose.
Στην αγορά της Γερμανίας η νέα 911 Turbo S coupe θα κοστίζει 216.396 ευρώ και η 911 Turbo S Cabriolet 229.962 ευρώ.