Είστε εδώ

Super Cars

Νέα McLaren 765LT: Με 765 ίππους σε 765 αντίτυπα

του Γιώργου Ψαρρά

Τίποτα δε μπόρεσε να σταματήσει τη νέα McLaren 765LT να κάνει πρεμιέρα, ούτε η ακύρωση του Σαλονιού της Γενεύης λόγω κορωναϊού.

Σύμφωνα με τη βρετανική εταιρεία των supercars η 765LT γράφει το επόμενο κεφάλαιο στην ιστορία των Longtail μοντέλων της, ενώ πρόκειται για μια αναβαθμισμένη, αδυνατισμένη και δυνατότερη 720S.

Πηγή ζωής για τη νέα 765LT αποτελεί ο V8 twin-turbo κινητήρας των 4.0 λίτρων, ο οποίος παράγει 765 ίππους και 799 Nm ροπής. Σημειώστε ότι σε σύγκριση με την 720S αποδίδει 45 ίππους και 30 Nm ροπής παραπάνω. Μπορεί να επιταχύνει από 0-96 χλμ./ώρα εντός 2,7 δευτ., από 0-200 χλμ./ώρα εντός 7,2 δευτ. και η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 330 χλμ./ώρα.

Βελτιωμένο είναι και το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη των 7 σχέσεων, το οποίο προσφέρει ταχύτερη κατά 15% απόκριση σε σύγκριση με την 720S, καθώς επίσης και ταχύτερους γύρους μέσα σε πίστα από οποιοδήποτε μοντέλο της γκάμας McLaren Super Series.

Αεροδυναμικά η 765LT «μάχεται» με τους διαφοροποιημένους σχεδιαστικά προφυλακτήρες, το εμπρός splitter, τα πλευρικά μαρσπιέ, τα ενσωματωμένα πτερύγια στις πόρτες και το μεγάλο πίσω διαχύτη, ενώ όλα είναι κατασκευασμένα από carbon υλικό.

Ωστόσο σημείο αναφοράς αποτελεί σίγουρα η επίσης carbon ενεργή πίσω αεροτομή, η οποία βοηθάει τη ψύξη του θηριώδους κινητήρα, ενώ επιδρά στην κάθετη δύναμη και στο συντελεστή οπισθέλκουσας.

Κάτω από την πίσω αεροτομή βρίσκονται οι τέσσερις στρογγυλές εξατμίσεις από τιτάνιο που υπόσχονται εξοικονόμηση βάρους και ακόμα πιο ξεσηκωτικό ήχο. Παρατηρήστε τώρα τις μαύρες σφυρήλατες ζάντες αλουμινίου της νέας 765LT, οι οποίες έχουν δέκα ακτίνες, μπουλόνια τιτανίου και ντύνονται με ελαστικά Pirelli P Zero Trofeo R.

Πίσω τους διακρίνονται οι δίσκοι carbon-ceramic, τους οποίους σφίγγουν δαγκάνες προερχόμενες από τη Senna. Προαιρετικά η 765LT μπορεί να αποκτήσει τους δίσκους και τις δαγκάνες που χρησιμοποιεί η Senna, με το σύστημα πέδησης να γίνεται 60% ισχυρότερο.

Περνάμε στο αυστηρά διθέσιο εσωτερικό της νέας 765LT όπου έχουν τοποθετηθεί αγωνιστικά carbon καθίσματα ελαφρύτερα κατά 18 κιλά από αυτά της 720S, ενώ ξηλώθηκε το ηχοσύστημα και ο κλιματισμός, τα κρούσταλλα στις γυάλινες επιφάνειες είναι λεπτότερα στο πλαίσιο της «δίαιτας» που εφάρμοσε η McLaren, ωστόσο δεν απουσιάζει η οθόνη 8 ιντσών του συστήματος πολυμέσων.

Πάνω στη ζυγαριά η νέα 765LT αποδεικνύει ότι είναι 80 κιλά ελαφρύτερη σε σύγκριση με την 720S, 50 κιλά ελαφρύτερη από τον πιο κοντινό ανταγωνιστικό μοντέλο, ενώ ο δείκτης σταματά στην ένδειξη 1.229 κιλά.

Η παραγωγή της νέας 765LT θα είναι περιορισμένη, καθώς δε θα ξεπεράσει τα 765 αντίτυπα, ενώ οι πρώτες παραδόσεις θα αρχίσουν τον ερχόμενο Σεπτέμβριο. Προς το παρόν δεν έχει ανακοινωθεί η τιμή της, αλλά σίγουρα δε θα αφορά εμάς τους κοινούς θνητούς.

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.