![](https://archive.motori.gr/sites/default/files/styles/sliderview/public/newsartimages/2020/3/4/photon31757f85511.jpg?itok=mecf8Cce)
Τίποτα δε μπόρεσε να σταματήσει τη νέα McLaren 765LT να κάνει πρεμιέρα, ούτε η ακύρωση του Σαλονιού της Γενεύης λόγω κορωναϊού.
Σύμφωνα με τη βρετανική εταιρεία των supercars η 765LT γράφει το επόμενο κεφάλαιο στην ιστορία των Longtail μοντέλων της, ενώ πρόκειται για μια αναβαθμισμένη, αδυνατισμένη και δυνατότερη 720S.
Πηγή ζωής για τη νέα 765LT αποτελεί ο V8 twin-turbo κινητήρας των 4.0 λίτρων, ο οποίος παράγει 765 ίππους και 799 Nm ροπής. Σημειώστε ότι σε σύγκριση με την 720S αποδίδει 45 ίππους και 30 Nm ροπής παραπάνω. Μπορεί να επιταχύνει από 0-96 χλμ./ώρα εντός 2,7 δευτ., από 0-200 χλμ./ώρα εντός 7,2 δευτ. και η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 330 χλμ./ώρα.
Βελτιωμένο είναι και το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη των 7 σχέσεων, το οποίο προσφέρει ταχύτερη κατά 15% απόκριση σε σύγκριση με την 720S, καθώς επίσης και ταχύτερους γύρους μέσα σε πίστα από οποιοδήποτε μοντέλο της γκάμας McLaren Super Series.
Αεροδυναμικά η 765LT «μάχεται» με τους διαφοροποιημένους σχεδιαστικά προφυλακτήρες, το εμπρός splitter, τα πλευρικά μαρσπιέ, τα ενσωματωμένα πτερύγια στις πόρτες και το μεγάλο πίσω διαχύτη, ενώ όλα είναι κατασκευασμένα από carbon υλικό.
Ωστόσο σημείο αναφοράς αποτελεί σίγουρα η επίσης carbon ενεργή πίσω αεροτομή, η οποία βοηθάει τη ψύξη του θηριώδους κινητήρα, ενώ επιδρά στην κάθετη δύναμη και στο συντελεστή οπισθέλκουσας.
Κάτω από την πίσω αεροτομή βρίσκονται οι τέσσερις στρογγυλές εξατμίσεις από τιτάνιο που υπόσχονται εξοικονόμηση βάρους και ακόμα πιο ξεσηκωτικό ήχο. Παρατηρήστε τώρα τις μαύρες σφυρήλατες ζάντες αλουμινίου της νέας 765LT, οι οποίες έχουν δέκα ακτίνες, μπουλόνια τιτανίου και ντύνονται με ελαστικά Pirelli P Zero Trofeo R.
Πίσω τους διακρίνονται οι δίσκοι carbon-ceramic, τους οποίους σφίγγουν δαγκάνες προερχόμενες από τη Senna. Προαιρετικά η 765LT μπορεί να αποκτήσει τους δίσκους και τις δαγκάνες που χρησιμοποιεί η Senna, με το σύστημα πέδησης να γίνεται 60% ισχυρότερο.
Περνάμε στο αυστηρά διθέσιο εσωτερικό της νέας 765LT όπου έχουν τοποθετηθεί αγωνιστικά carbon καθίσματα ελαφρύτερα κατά 18 κιλά από αυτά της 720S, ενώ ξηλώθηκε το ηχοσύστημα και ο κλιματισμός, τα κρούσταλλα στις γυάλινες επιφάνειες είναι λεπτότερα στο πλαίσιο της «δίαιτας» που εφάρμοσε η McLaren, ωστόσο δεν απουσιάζει η οθόνη 8 ιντσών του συστήματος πολυμέσων.
Πάνω στη ζυγαριά η νέα 765LT αποδεικνύει ότι είναι 80 κιλά ελαφρύτερη σε σύγκριση με την 720S, 50 κιλά ελαφρύτερη από τον πιο κοντινό ανταγωνιστικό μοντέλο, ενώ ο δείκτης σταματά στην ένδειξη 1.229 κιλά.
Η παραγωγή της νέας 765LT θα είναι περιορισμένη, καθώς δε θα ξεπεράσει τα 765 αντίτυπα, ενώ οι πρώτες παραδόσεις θα αρχίσουν τον ερχόμενο Σεπτέμβριο. Προς το παρόν δεν έχει ανακοινωθεί η τιμή της, αλλά σίγουρα δε θα αφορά εμάς τους κοινούς θνητούς.