Είστε εδώ

Super Cars

McLaren: Το βάρος είναι ο εχθρός

του Σωτήριου Χάλλα

Σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλο της McLaren, Μάικ Φλιούιτ, η προτεραιότητα των Βρετανών στα μελλοντικά τους μοντέλα θα είναι η όσο το δυνατόν μεγαλύτερη μείωση του βάρους, δεδομένου ότι πλέον έχουν αποφασίσει να υιοθετήσουν σε μεγαλύτερο βαθμό την υβριδική τεχνολογία.

Γενικότερα η μάρκα που ίδρυσε ο Μπρους ΜακΛάρεν είναι από τους κατασκευαστές που θέλει τα αυτοκίνητά της να έχουν χαμηλό βάρος, με το πιο πρόσφατο παράδειγμα να είναι η 765LT, η οποία ζυγίζει 80 κιλά λιγότερα συγκριτικά με την 720S.

Η 765LT χρησιμοποιεί ανθρακονήματα για ορισμένα τμήματα του εξωτερικού του αμαξώματος, καθώς και για την κατασκευή κάποιων εκ των αεροδυναμικών στοιχείων, των καθισμάτων, αλλά και του κεντρικού τούνελ. Η κατασκευή των ανθρακονημάτινων μερών έχει γίνει στο τεχνολογικό κέντρο σύνθετων υλικών που έχει η εταιρεία, στο Γιόρκσαϊρ της Βρετανίας και αυτή είναι η πρώτη φορά που στις εν λόγω εγκαταστάσεις κατασκευάζονται μέρη για αυτοκίνητο δρόμου της McLaren.

Άλλοι τομείς από τους οποίους έχει εξοικονομηθεί βάρος στην 765LT είναι τα παράθυρα, το πολυκαρβονικό πίσω παρμπρίζ, η χρήση υλικών από τη Formula 1 για το κιβώτιο ταχυτήτων και το σύστημα εξαγωγής που είναι κατασκευασμένο εξ’ ολοκλήρου από τιτάνιο, με αποτέλεσμα να ζυγίζει 40% λιγότερο από ότι αν είχε χρησιμοποιηθεί χάλυβας.

Τα παραπάνω είναι ενδεικτικά για ορισμένους από τους τρόπους με τους οποίους μπορεί ένας κατασκευαστής να μειώσει το βάρος των αυτοκινήτων του, όμως η λίστα είναι ατελείωτη.

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.