Είστε εδώ

Super Cars

McLaren: Γιατί οι Βρετανοί δε φτιάχνουν SUV;

του Σωτήριου Χάλλα

Με την έκρηξη που γνωρίζουν τα SUV τα τελευταία χρόνια στο χορό έχουν μπει και κατασκευαστές που παραδοσιακά έφτιαχναν σπορ κατασκευές όπως η Lamborghini με την Urus και η Ferrari που έχει ανακοινώσει ότι αναπτύσσει τη δική της πρόταση στην κατηγορία.

Ωστόσο, η McLaren δεν πρόκειται να υποκύψει σε αυτή τη μόδα και θα συνεχίσει να κατασκευάζει αποκλειστικά σπορ κατασκευές σύμφωνα με τα λεγόμενα του διευθύνοντος συμβούλου της, Μάικλ Φλιούιτ.

Ο Φλιούιτ είπε ότι πλέον κυκλοφορούν αρκετά SUV στην αγορά οπότε ένα ακόμα δε θα έκανε ιδιαίτερη αίσθηση και ότι η απόφαση να μη δημιουργήσει κάποιο ανάλογο αυτοκίνητο η βρετανική μάρκα έχει να κάνει με τον τρόπο που λειτουργεί όταν πρόκειται να δημιουργήσει ένα νέο μοντέλο.

Ο Φλιούιτ προσέθεσε πως όταν θέλουν να φτιάξουν κάτι νέο έχουν τρεις άξονες γύρω από τους οποίους κινούνται. Ο ένας έχει να κάνει στην επίδραση του νέου μοντέλου στην εταιρεία, ο δεύτερος έχει να κάνει με την απαιτούμενη τεχνολογία και ο τρίτος έχει να κάνει με το κόστος.

Ο ισχυρός άνδρας είπε ότι ένας από τους λόγους που η δημιουργία ενός SUV δεν είναι στα σχέδια της McLaren είναι γιατί θα αποπροσανατολίσει τους ανθρώπους της εταιρείας από αυτό που κάνουν πολύ καλά, δηλαδή τη δημιουργία supercars και hypercars.

Ακόμα, οι Βρετανοί αυτή τη στιγμή δεν έχουν την απαιτούμενη τεχνολογία ούτε ανήκουν σε κάποιο group του οποίου κάποια άλλη μάρκα να έχει ήδη έτοιμο κάποιο SUV οπότε θα πρέπει να ξεκινήσουν την εξέλιξη από το μηδέν. Αυτό με τη σειρά του σημαίνει ότι το κόστος για ένα McLaren SUV θα ήταν υπερβολικά μεγάλο, τόσο που πιθανόν η εταιρεία να μην έπαιρνε πίσω τα λεφτά της από τις πωλήσεις.

Κατά συνέπεια, η δημιουργία ενός SUV δεν έχει θετικό πρόσημο σε κανέναν από τους τρεις άξονες της McLaren και γι’ αυτό δε θα προχωρήσει  η δημιουργία του.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.