Η McLaren παρουσίασε ένα ολοκαίνουριο roadster μοντέλο με την ονομασία Elva, το οποίο ανήκει στην Ultimate Series σειρά, δηλαδή εκείνη με τα ισχυρότερα και πιο ποθητά αυτοκίνητα των Βρετανών.
Πρόκειται για την πρώτη δημιουργία της εταιρείας η οποία διαθέτει εντελώς ανοιχτή καμπίνα, αφού δεν υπάρχει παρμπρίζ μπροστά από οδηγό και συνοδηγό. Ακόμα, η McLaren ισχυρίζεται ότι είναι το ελαφρύτερο μοντέλο της ιστορίας της, όμως δεν έδωσε στη δημοσιότητα ακριβή αριθμό.
Η ισχύς της Elva προέρχεται από διπλά υπερτροφοδοτούμενο V8 σύνολο 4.0 λίτρων το οποίο αποδίδει 815 ίππους και 800 Nm ροπής. Για τη μεταφορά της δύναμης στον πίσω άξονα έχει χρησιμοποιηθεί αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη με εφτά σχέσεις. Σύμφωνα με τη McLaren η Elva χρειάζεται για τη διαδικασία 0-100 χλμ./ώρα λιγότερο από 3.0 δευτερόλεπτα και για την επιτάχυνση 0-200 χλμ./ώρα 6.7 δευτερόλεπτα, νούμερα που την κάνουν ταχύτερη ακόμα και από τη Senna.
Οι Βρετανοί δημιούργησαν την Elva ώστε να γιορτάσουν τα κλασικά sports cars M1A, M1B και M1C, τα οποία ήταν πελατειακές εκδόσεις των (διθέσιων) αγωνιστικών για την κατηγορία Group 7 που υπήρχε από το 1966 μέχρι το 1975. Πρόκειται για μια κατηγορία αγώνων στην οποία η McLaren μαζί με την Porsche ήταν οι απόλυτοι πρωταγωνιστές. Άλλοι κατασκευαστές που συμμετείχαν στο θεσμό ήταν οι Lola, Chaparral, Ferrari, BRM, Shadow, Nissan, Toyota, και Isuzu, με τους κινητήρες να προέρχονται κυρίως από τις Ford και Chevrolet.
Για την προστασία οδηγού – συνοδηγού από τον άνεμο στο εμπρός μέρος του αυτοκινήτου υπάρχει εισαγωγή αέρα η οποία τον οδηγεί με μεγάλη ταχύτητα ακριβώς μπροστά από την καμπίνα, με τέτοια κατεύθυνση ώστε να δημιουργείται ένα είδος “φυσαλίδας”. Σίγουρα αν οι επιβαίνοντες θέλουν να φορέσουν κράνη, μπορούν, όμως η εταιρεία αναφέρει ότι αυτό δε χρειάζεται.
Ακόμα, υπάρχει η επιλογή ο πελάτης να παραγγείλει το αυτοκίνητο με παρμπρίζ, όμως ανήκει στον προαιρετικό εξοπλισμό και θα είναι μόνιμα στερεωμένο, χωρίς δυνατότητα αφαίρεσης.
Στο πίσω μέρος υπάρχει αεροτομή η οποία χρησιμοποιεί όλο το πλάτος του αυτοκινήτου και ρυθμίζεται συνεχώς σε ύψος και γωνία ανάλογα με την ταχύτητα προκειμένου να παρέχει σταθερότητα αλλά να λειτουργεί και ως αερόφρενο σε περιπτώσεις απότομης επιβράδυνσης. Λίγο πιο χαμηλά υπάρχει διαχύτης με κάθετα στοιχεία ώστε να μη διαταράσσεται η ροή του αέρα και είναι σχεδιασμένος με σκοπό να συνεργάζεται με την αεροτομή. Σημαντικό στοιχείιο για την αποτελεσματικότητά του παίζει το γεγονός ότι το πάτωμα της Elva είναι εντελώς επίπεδο.
Η παραγωγή της Elva θα είναι περιορισμένη στις 399 μονάδες, με την τιμή της να ξεκινάει από 1.5 εκατομμύρια ευρώ.