Είστε εδώ

Super Cars

Maserati MC20:Επαναφέρει στη ζωή τον Στέρλινγκ Μος

του Γιώργου Ψαρρά

Τον περασμένο Απρίλιο, όταν το ημερολόγιο έδειχνε 12 του μήνα, η καρό σημαία του τερματισμού σε αυτόν εδώ τον κόσμο κυμάτισε για τον Στέρλινγκ Μος.  

Σε ηλικία 90 ετών ο εμβληματικός Βρετανός οδηγός αγώνων άφησε μια σπουδαία κληρονομία στον μηχανοκίνητο αθλητισμό. Στην καριέρα του πέτυχε 16 νίκες στα 66 συνολικά Γκραν Πρι της Formula 1 που εκκίνησε, ενώ παρότι ήταν ένας από τους πιο επιτυχημένους οδηγούς δεν κατάφερε να κερδίσει ποτέ παγκόσμιο τίτλο.

Για το λόγο αυτό ήταν γνωστός ως ο «βασιλιάς χωρίς στέμμα». Τέσσερις φορές τερμάτισε σε πρωτάθλημα στη 2η θέση και τρεις φορές στην 3η θέση. Το 1957 ο Μος πίσω από το τιμόνι του αγαπημένου του μονοθέσιου, μιας  Maserati 250F, έφτασε στην πηγή, αλλά και πάλι δεν ήπιε νερό. Τον τίτλο κατέκτησε τελικά ο Χουάν Μανουέλ Φάντζιο, οδηγώντας και αυτός μια Maserati 250F.

Οι δεσμοί του Μος με τη Maserati δεν περιορίζονται μόνο στην 250F, καθώς η ιταλική εταιρεία με έμβλημα τη τρίαινα του θεού Ποσειδώνα του εμπιστεύτηκε επίσης τις Tipo 60 Birdcage, Tipo 61 και 300 S.

Παράλληλα συμπληρώνονται 64 χρόνια από τη νίκη του Μος στο Γκραν Πρι του Μονακό στις 13 Μαΐου του 1956, οδηγώντας μια Maserati 250F. Η τρίτη θέση στο βάθρο του εν λόγω αγώνα άνηκε επίσης στη Maserati, χάρη στο Γάλλο Ζαν Μπερά και στην 250F που οδηγούσε.

Για τις μοναδικές στιγμές που έχει ζήσει με τον Μος η Maserati αποφάσισε να τον ευχαριστήσει βάζοντας την υπογραφή του στο καμουφλάζ της επερχόμενης MC20. Η σχεδίαση του συγκεκριμένου καμουφλάζ είναι εμπνευσμένη από το μονοθέσιο Maserati Eldorado, το οποίο έκανε πρεμιέρα το 1958 στη Μόντσα στα χέρια του Μος.

Η Maserati θέλει να συνδέσει την MC20 με το όνομα του Μος, καθώς με το νέο της μοντέλο σκοπεύει να επιστρέψει δυναμικά στις πίστες μετά το τελευταίο παγκόσμιο πρωτάθλημα που κέρδισε το 2010 με την MC12.

Υπενθυμίζουμε ότι η αποκάλυψη της νέας εξηλεκτρισμένης MC20 αναβλήθηκε για το Σεπτέμβριο, καθώς ήταν προγραμματισμένη να γίνει το Μάιο, αλλά η πανδημία άλλαξε τα σχέδια της Maserati.

Η νέα MC12 αναμένεται να χρησιμοποιεί έναν κεντρικά τοποθετημένο V6 twin-turbo κινητήρα 3.6 λίτρων, απόδοσης περίπου 600 ίππων, ενώ η κίνηση θα μεταδίδεται στους πίσω τροχούς μέσω αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη 8 σχέσεων.

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.