![](https://archive.motori.gr/sites/default/files/styles/sliderview/public/newsartimages/2020/2/7/photon31470f84617.jpg?itok=QaLUWVXg)
Κάθε Lamborghini Miura που έχει παραμείνει στη ζωή είναι σίγουρα ιδιαίτερα ξεχωριστή και σπάνια.
Ωστόσο υπάρχει μια συγκεκριμένη Miura που θα ήθελε κάθε συλλέκτης να αποκτήσει. Ο λόγος για τη Miura SVJ, καθώς η ιταλική εταιρεία των supercars εκείνη την εποχή είχε κατασκευάσει μόλις τέσσερα αντίτυπα της.
Για πρώτη φορά λοιπόν το κοινό έχει την ευκαιρία να θαυμάσει από κοντά μια από τις διασωθέντες Miura SVJ, στο πλαίσιο της φετινής Έκθεσης Κλασσικών Οχημάτων. Retromobile, η οποία διεξάγεται από 5 έως 9 Φεβρουαρίου στο Παρίσι. Η εν λόγω Miura SVJ έχει αριθμό πλαισίου 4860, κατασκευάστηκε το 1973 για το Γερμανό οδηγό αγώνων Χούμπερτ Χιν, ο οποίος τότε ήταν και εισαγωγέας των Lamborghini στην πατρίδα του.
Όταν παρέλαβε την Miura SVJ το αμάξωμα της ήταν μαύρου χρώματος, ενώ στο εσωτερικό της υπήρχε μαύρο και λευκό δέρμα. Το 1977 αποφάσισε να βάψει τη Miura SVJ ασημί, ενώ η εν λόγω απόχρωση διατηρείται μέχρι και σήμερα. Η Miura SVJ του Χούμπερτ παρέμεινε στη Γερμανία μέχρι τις αρχές της δεκαετίας του 2000 και έπειτα έγινε μέρος μιας ιαπωνικής συλλογής.
Το τμήμα ιστορικών οχημάτων Lamborghini Polo Storico ανέλαβε τη συντήρηση της Miura SVJ, αφού προηγουμένως πραγματοποίησε μια εκτενή έρευνα στα αρχεία, ώστε η αποκατάσταση της να πραγματοποιηθεί με βάση τα αρχικά πρότυπα.
Για την ιστορία αξίζει να αναφέρουμε ότι οι Miura SVJ εμπνεύστηκαν από τη μια και μοναδική Miura Jota που δημιουργήθηκε έπειτα από αίτημα του οδηγού αγώνων Μπομπ Γουόλες, ώστε να λάβει μαζί της μέρος σε αγώνες της κατηγορίας Appendix J σύμφωνα με τις προδιαγραφές της FIA για Touring και GT οχήματα.
Παράλληλα στο περίπτερο της Lamborghini στην Έκθεση Retromobile δίνει το «παρών» και μια Miura P400 S, η οποία βρίσκεται στο στάδιο της πλήρους ανακατασκευής με τη χρήση αυθεντικών ανταλλακτικών συμπεριλαμβανομένου του αμαξώματος, του κινητήρα και της ανάρτησης.