Είστε εδώ

Super Cars

Lamborghini Aventador S: Με 740 ίππους και σύστημα τετραδιεύθυνσης

του Γιώργου Ψαρρά

Όπως μας είχε προαναγγείλει η Lamborghini παρουσιάστηκε η ανανεωμένη έκδοση της Aventador.

Βασικά χαρακτηριστικά της Aventador S είναι το σύστημα τετραδιεύθυνσης, η βελτιωμένη αεροδυναμική, η ενισχυμένη ισχύς, η επαναρυθμισμένη ανάρτηση, ενώ οι σχεδιαστικές ανανεώσεις σύμφωνα με τον Πρόεδρο και Διευθύνων Σύμβουλο της Lamborghini, Στέφανο Ντομινικάλι, μας προϊδεάζουν για την επόμενη γενιά της Aventador.

Ρετρό πινελιά αποτελούν τα πίσω φτερά της Aventador S, καθώς παραπέμπουν σε αυτά της θρυλικής Countach. Οι κυριότερες αλλαγές εντοπίζονται στο εμπρός και πίσω τμήμα, ενώ βασική επιδίωξη ήταν η αεροδυναμική, η οποία σύμφωνα με τη Lamborghini βελτιώθηκε 400%. Το μπροστινό splitter συμβάλει σε αυτή την κατεύθυνση, ενώ ο πίσω μαύρος διαχύτης μπορεί να είναι και από carbon. Παράλληλα η πίσω αεροτομή μπορεί να μετακινηθεί σε τρεις διαφορετικές θέσεις ανάλογα με την ταχύτητα. Σε σύγκριση με την απερχόμενη Aventador Coupe η εμπρός κάθετη δύναμη έχει βελτιωθεί περισσότερο από 130%. Το άκαμπτο carbon monocoque σασί της Aventador διατηρήθηκε, με αποτέλεσμα το βάρος της Aventador S να μη ξεπερνά τα 1.575 κιλά.

Όπως προαναφέραμε η Aventador S εξοπλίζεται με σύστημα τετραδιεύθυνσης, το όποιο τοποθετείται για πρώτη φορά σε μοντέλο παραγωγής της Lamborghini. To σύστημα τετραδιεύθυνσης παρέχει βελτιωμένη ευελιξία στις χαμηλές και μεσαίες ταχύτητες και μεγαλύτερη σταθερότητα στις υψηλότερες.

Ο οδηγός μπορεί να επιλέξει ανάμερα στα προγράμματα STRADA, SPORT, CORSA και το νέο EGO, τα οποία επηρεάζουν την απόκριση του κινητήρα, του συστήματος τετραδιευθυνσης, του κιβωτίου ταχυτήτων και της ανάρτησης.

Επιπλέον 40 ίππους απέκτησε ο V12 ατμοσφαιρικός κινητήρας των 6.5 λίτρων, φτάνοντας έτσι τους 740 ίππους, με την αναλογία βάρους προς ισχύ να είναι 2,13 κιλά/ίππο. Οι μέγιστες στροφές του κινητήρα αυξήθηκαν από τις 8.350 στις 8.500 σ.α.λ, ενώ η ροπή των 690 Nm φτάνει στις 5.500 σ.α..λ. Οι αλλαγές που πραγματοποιεί το αυτόματο κιβώτιο ISR (Independent Shifting Rod) μπορούν να γίνουν σε 50 χιλιοστά του δευτερολέπτου. Οι επιδόσεις της Aventador S κόβουν την ανάσα, καθώς για την επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα αρκούν μόλις 2,9 δευτ, και η τελική ταχύτητα φτάνει τα 350 χλμ./ώρα.

Οι παραδόσεις της νέας Aventador S θα ξεκινήσουν την άνοιξη του 2017, ενώ η προτεινόμενη λιανική τιμή της χωρίς φόρους στην Ευρώπη είναι 281.555 ευρώ.

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.