![](https://archive.motori.gr/sites/default/files/styles/sliderview/public/newsartimages/2018/4/5/photon24801f64831.jpg?itok=BKQqGcgl)
Η Kia με το Stinger έδειξε ότι μπορεί να κατασκευάσει και άλλου είδους αυτοκίνητα πέρα από value for money προτάσεις για τις συνηθισμένες κατηγορίες της αγοράς όπως τα μίνι, τα μικρά ή τα μικρομεσαία.
Έδιεξε ότι έχει τη γνώση να φτιάξει και αυτοκίνητα που μπορούν να προσφέρουν γνήσια οδηγική ευχαρίστηση και ότι μπορεί να κοιτάξει στα μάτια καταξιωμένες προτάσεις της αγοράς όπως είναι το Audi A5.
Η αντίδραση του κοινού στο άλμα της εταιρείας από τη Νότια Κορέα ήταν πολύ θετικό αλλά ένα χρόνμο μετά την έναρξη των πωλήσεων αυτό δεν έχει αποτυπωθεί στις πωλήσεις αφού μέχρι στιγμής έχουν ταξινομηθεί μόλις 4.000 αυτοκίνητα σε παγκόσμιο επίπεδο.
Φυσικά η Kia καταλαβαίνει ότι μία τόσο μεγάλη αλλαγή θα αργήσει να μεταφραστεί σε αυξημένες πωλήσεις και γι’ αυτό επενδύει στον “ντόρο” που δημιουργήθηκε γύρω από το αυτοκίνητο και θεωρεί ότι σταδιακά τα νούμερα των πωλήσεων θα αρχίσουν να ανεβαίνουν.
Για να ανεβάσει τα νούμερα πιο εύκολα σκοπεύει να κρατήσει το ενδιαφέρον του κοινού αυξημένο προσθέτοντας συνεχώς κάτι νέο στο εμβληματικό της μοντέλο.
Αυτό, σύμφωνα με τον υπεύθυνο στρατηγικής της Kia για τη Βόρεια Αμερεική, Ορθ Χέντρικ, σημαίνει ότι συνεχώς θα βλέπουμε εκιδικές εκδόσεις ή ακόμα και κάποια εντελώς νέα ενώ αλλαγές μπορεί να υπάρξουν και στον τομέα των κινητήρων πιθανόν με κάποια πιο ισχυρή έκδοση του V6 κινητήρα των 3.3 λίτρων που αποδίδει 370 ίππους.