Είστε εδώ

Super Cars

Jaguar: Το μεγάλο δίλημμα για την επόμενη F-Type

του Σωτήριου Χάλλα

Η Jaguar F-Type έχει τουλάχιστον τρία χρόνια ακόμα μέχρι να έρθει η ώρα να αντικατασταθεί όμως τώρα είναι η στιγμή που η Jaguar Land Rover πρέπει να πάρει κάποιες σημαντικές αποφάσεις σχετικά με το μέλλον του μοντέλου.

Το μεγάλο δίλημμα μπροστά στο οποίο βρίσκονται οι Βρετανοί είναι αν στην επόμενη γενιά της F-Type θα συνεχίσουν να προσφέρουν κινητήρα εσωτερικής καύσης ή θα κάνουν τη μετάβαση σε ηλεκτρικό σύνολο, δημιουργώντας με αυτόν τον τρόπο το πρώτο αμιγώς ηλεκτροκίνητο σπορ μοντέλο στην ιστορία τους.

Από τη μία οι άνθρωποι της μάρκας θέλουν να μείνουν πιστοί για τελευταία φορά στους κινητήρες εσωτερικής καύσης, δημιουργώντας ένα μοντέλο με το οποίο θα αποχαιρετήσουν με τον καλύτερο τρόπο τα ορυκτά καύσιμα και από την άλλη υπάρχουν τα οικονομοτεχνικά κριτήρια και οι επιταγές της Ευρωπαϊκής Ένωσης, που κάνουν την πλάστιγγα να γέρνει προς την ηλεκτροκίνηση.

Πάντως, σε συνέντευξή του ο διευθυντής σχεδίασης της Jaguar, Ίαν Κάλουμ, δήλωσε ότι πρόκειται για μία πολύ δύσκολη απόφαση και ότι όσο περνάει ο καιρός η επιλογή του ηλεκτρικού κινητήρα αρχίζει και δείχνει ολοένα και πιο πολλά υποσχόμενη. Ωστόσο, επεσήμανε ότι η τελική επιλογή δε θα είναι δική του.

Ο Κάλουμ τόνισε ότι στον τομέα των επιδόσεων τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα προσφέρουν μεγάλη ευχαρίστηση στον οδηγό τους λόγω της δύναμης η οποία αποδίδεται άμεσα. Μάλιστα, αν κάποιος μάθει να ζει με το γεγονός ότι θα στρίβει με λιγότερα χιλιόμετρα (λόγω αυξημένου βάρους από τις μπαταρίες) όμως θα επιταχύνει πιο νωρίς και πιο απότομα, τότε μπορεί να διασκεδάσει το ίδιο σαν το αυτοκίνητο να είχε κάποιο ισχυρό V8 σύνολο.

Ο Βρετανός σχεδιαστής είπε ότι το βασικότερο πρόβλημα των ηλεκτρικών είναι η αυτονομία ωστόσο σημειώνεται έντονη και ταχεία πρόοδος στο συγκεκριμένο θέμα οπότε ο μόνος “σκόπελος” που απομένει να ξεπεραστεί είναι το αυξημένο βάρος.

Κλείνοντας, ο Κάλουμ δήλωσε ότι η Jaguar θα έχει πάντα στην γκάμα της κάποια σπορ πρόταση αφού, μπορεί τα SUV της να είναι ισχυρά και να προσφέρουν υψηλές επιδόσεις, όμως πάντα θα υπάρχουν άνθρωποι οι οποίοι θα ζητάνε από το αυτοκίνητο τη δυναμική και τη συμπεριφορά που μόνο μία σπορ κατασκευή μπορεί να προσφέρει.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.