Είστε εδώ

Super Cars

Honda: Θα δούμε NSX Type R;

του Σωτήριου Χάλλα

Το NSX είναι η πρόταση της Honda στην κατηγορία  των supercars και όταν παρουσιάστηκε πολλοί ήταν εκεί που εξέφρασαν την επιθυμία να δουν μία έκδοση Type R η οποία θα ανέβαζε την απόδοση ακόμα πιο ψηλά σε σχέση με τους 581 ίππους και τα 645 Nm ροπής που αποδίδει αυτή τη στιγμή.

Τελικά ίσως η επιθυμία τους πραγματοποιηθεί καθώς σε πρόσφατη συνέντευξή του ο Τζον Αϊκίντα, αντιπρόεδρος της Honda και διευθύνων σύμβουλος της Acura που αποτελεί το αμερικάνικο παρακλάδι της μάρκας, είπε ότι την εταιρεία θα την ενδιέφερε ένα τέτοιο ενδεχόμενο.

Πάνω στο θέμα μίλησε και ο υπεύθυνος δημοσίων σχέσεων της Acura, Ματ Σλούστσερ, ο οποίος είπε ότι αυτή τη στιγμή δεν υπάρχει κάτι στα σκαριά αλλά ότι δεν μπορεί να αποκλειστεί κανένα ενδεχόμενο.

Σίγουρα, η δημιουργία ενός NSX Type R δεν είναι εύκολη υπόθεση καθώς το πρώτο πράγμα που θα πρέπει να γίνει είναι να ανέβει η απόδοση του υβριδικού συνόλου το οποίο αυτή τη στιγμή αποτελείται από βενζινοκινητήρα V6 στα 3.5 λίτρα και τρεις ηλεκτροκινητήρες. Ο κινητήρας βενζίνης και ο ένας ηλεκτρικός κινούν τον πίσω άξονα ενώ οι άλλοι δύο ηλεκτρικοί κινούν τον εμπρός άξονα κάνοντας έτσι τη δημιουργία της Honda τετρακίνητη.

Θα πρέπει λοιπόν να ανέβει περαιτέρω η απόδοση και ταυτόχρονα να βρεθεί ένας τρόπος ώστε να μειωθεί  το βάρος προκειμένου το αυτοκίνητο που θα προκύψει να έχει καλύτερες επιδόσεις αλλά και πιο δυναμική συμπεριφορά.

Βέβαια, οι παρεμβάσεις αυτές θα ανεβάσουν και την τιμή οπότε θα επηρεαστούν αρνητικά οι ήδη χαμηλές πωλήσεις οι οποίες, ενδεικτικά, αυτή τη στιγμή στις Ηνωμένες Πολιτείες κινούνται κάτω από τις 600 μονάδες ανά έτος.

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.