![](https://archive.motori.gr/sites/default/files/styles/sliderview/public/newsartimages/2020/2/6/photon31457f84585.jpg?itok=2Nfx4i3s)
Λίγο μετά τον ερχομό του 2020 η Ford θέλησε να προβεί σε κάποιες μικρές επεμβάσεις στο GT, το supercar που κατασκευάζει, το οποίο τροφοδοτείται από διπλά υπερτροφοδοτούμενο V6 σύνολο 3.5 λίτρων.
Κάποιες από αυτές τις επεμβάσεις έγιναν στον κινητήρα με τις σημαντικότερες να είναι η χρήση νέου λογισμικού για τον εγκέφαλο, η τοποθέτηση πιστονιών στα οποία κυκλοφορεί κάτω από την κορώνα λιπαντικό υψηλών θερμοκρασιών και αδρανές αέριο ώστε να ψύχονται και να λειτουργούν απροβλημάτιστα σε αυξημένους βαθμούς Κελσίου η χρήση μπουζί μεγαλύτερης ισχύος. Τα παραπάνω έχουν ως αποτέλεσμα η ιπποδύναμη να αυξηθεί κατά 13 ίππους φτάνοντας τους 660 και η ροπή να είναι διαθέσιμη σε μεγαλύτερο φάσμα στροφών.
Επιπλέον, έχει τοποθετηθεί μεγαλύτερο intercooler, ενώ ανασχεδιασμένες είναι οι εισαγωγές στις οποίες υπάρχουν κάθετα τμήματα για την ομαλοποίηση του αέρα. Αυτές οι αλλαγές αυξάνουν τη ροή κατά 50%.
Αναβαθμίσεις έχει δεχτεί και η ανάρτηση, ειδικά στο οδηγικό προφίλ Track, ώστε να βελτιωθεί το κράτημα και ο έλεγχος του αυτοκινήτου. Αλλαγμένη θα είναι και η εξάτμιση. Μέχρι τώρα στον προαιρετικό εξοπλισμό υπήρχε μία της Akrapovic η οποία κόστιζε 10.000 δολάρια, όμως πλέον θα ανήκει στον βασικό εξοπλισμό. Αυτό είναι θετικό για δύο λόγους. Ο ένας είναι ότι θα παράγεται πιο ωραίος ήχος και ο άλλος ότι εξοικονομούνται 4 κιλά από το βάρος του αυτοκινήτου, επειδή είναι κατασκευασμένη από τιτάνιο.
Εκτός από τις μηχανολογικές παρεμβάσεις η Ford έχει ασχοληθεί και με την εξωτερική εμφάνιση, δημιουργώντας δύο εκδόσεις που εντυπωσιάζουν.
Στη μία το ανθρακονημάτινο αμάξωμα είναι εντελώς άβαφτο, με αποτέλεσμα από όποια γωνία και να κοιτάξεις το αυτοκίνητο, να βλέπεις το πανάλαφρο υλικό. Ωστόσο, προκειμένου να υπάρχει προστασία από μικροχτυπήματα, η εταιρεία έχει περάσει μία προστατευτική επίστρωση. Η έκδοση που ονομάζεται Liquid Carbon Edition, περιλαμβάνει ακόμα ζάντες από ανθρακονήματα, ενώ οι υποψήφιοι αγοραστές μπορούν να προσθέσουν πινελιές εξατομίκευσης όπως μπουλόνια από τιτάνιο, μονή ή διπλή γραμμή που θα διατρέχει όλο το αυτοκίνητο και ζώνες έξι σημείων.
Στην άλλη η μεγάλη αλλαγή είναι ότι αποτίει φόρο τιμής στα χρώματα με τα οποία οι Αμερικανοί κέρδισαν στο Λε Μαν το 1968 και το 1969. Αυτή η εμφάνιση ονομάζεται Gulf Racing Heritage και κυριαρχείται από το γαλάζιο και το πορτοκαλί, μαζί με κάποιες πινελιές μαύρου.
Αυτές οι αλλαγές θα εφαρμόζονται από εδώ και πέρα στα μοντέλα που θα παράγονται μέχρι και το 2022, όταν η Ford έχει πει ότι θα σταματήσει η παραγωγή του μοντέλου.