Είστε εδώ

News

Τοyota : Βαρέα φορτηγά κινούνται με υδρογόνο

του Γιάννη Σταυρόπουλου

Πώς βλέπετε αυτά τα τεράστια φορτηγά που κυκλοφορούν στις αχανείς εκτάσεις της Αμερικής και ζυγίζουν 36 τόνους εκπέμπομτας μηδενικούς ρύπους;

Αυτήν την εξέλιξη θέλει να περάσει η Toyota σε φορτηγά λεωφορεία ποντάροντας στο υδρογόνο, και οι δοκιμές έχουν ξεκινήσει.

Ήδη αυτό το φορτηγό των 670 ίππων με τη ροπή των 1.800 Nm που βλέπετε στις φωτογραφίες, «ανεβοκατεβαίνει» στα εθνικά δίκτυα της Αμερικής, έχοντας δύο δεξαμενές υδρογόνου με αυτονομία η κάθε μια 320 χλμ.

Μάλιστα για καλύτερα και πιο γρήγορα αποτέλεσμα στις δοκιμές, η εταιρία σε συνεργασία με τη Shell κατασκευάζει στην Καλιφόρνια δίκτυο ανεφοδιασμού υδρογόνου.

Εκεί εκτός από τα πειραματικά αυτοκίνητα που χρησιμοποιεί η Toyota, καθώς «η τεχνολογία κυψελών καυσίμου υδρογόνου έχει τεράστιες δυνατότητες για το αυτοκίνητο του μέλλοντος» σύμφωνα με τον Μπο Κάρτερ, διευθύνων σύμβουλος της Toyota Αμερικής, θα διευκολύνει και τους ιδιοκτήτες του Mirai, το μοντέλο της  που κινείται με υδρογόνο και έχει μηδενικές εκπομπές ρύπων.

Αλλά καλά τα αυτοκίνητα, που είναι πιο μικρά και ελαφριά, αλλά και τα τέρατα των 40 τόνων να έχουν μηδενικές εκπομπές ρύπων και να κινούνται με υδρογόνο...

Αυτά λοιπόν μας δίνουν το στίγμα, πόσο η τεχνολογία στις εναλλακτικές μορφές καυσίμων προχωράει με βήμα γοργό, υποστηριζόμενες από εταιρίες κολοσσούς της παγκόσμιας αυτοκινητοβιομηχανίας όπως η Toyota, που χρόνια έχει «πιστέψει» στην υβριδική τεχνολογία, ενώ τώρα φλερτάρει και με την υδρογοκίνηση.

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.